Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Możesz delikatnie zeszlifować kurek. Wygładź też ten obdarty kawałek zamka drobnym papierem ściernym na mokro. Poczyść, przesmaruj. Podczas szlifowania pasuj "na sucho" żeby sprawdzić czy pracuje płynniej.

Poza tym zobacz czy Ci się dysza do końca cofa jak odciągniesz zamek. Może robi się tam luka w którą wpada kurek- za słaba spr powrotna cylinderka blowbacku. 

Ewentualnie kurek może być uszkodzony - zazwyczaj w jest 2-stopniowy (po lekkim odciągnięciu bkokuje się w połowie i jak odciągniesz całkiem zostaje maksymalnie z tyłu). Jeśli jest uszkodzony cofa się spowrotem i blokuje zamek, czasami wystarczy 0,5mm.

Edited by sjzmisiek
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...