Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Malowanie. Ktos sie zna i podpowie ?


Recommended Posts

Witam.... mam pomysł jak fajnie sobie pomalować replikę ... wiem co i jak dokładnie chcę. 

Problem w tym że nie znam się na tym ... napewno chcę malować za pomocą spreju. Nie wiem czy daje się najpierw jakiś podkład żeby farba lepiej się trzymała, nie wiem czy do malowania frontu z anodowanego amelinium ta sama farba co do malowania body i kolby, które są z nylonu. Nie wiem czy na koniec to sie wykańcza jakimś lakierem bezbarwnym. 

Ktoś się zna i podpowie co i jak ?

Z góry dziękuję  ;)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SzwedMan napisał:

wiem co i jak dokładnie chcę. 

No właśnie chyba nie bardzo.

To wszystko zależy od tego jaki efekt chcesz osiągnąć. Ja jak maluje to po prostu wale sprayem, nawet specjalnie nie czyszcząc body. Z czasem to fajnie schodzi i ładnie wygląda, ale fajnie i ładnie to pojęcia względne ;)

Można też zrobić na picuś glancuś: dokładnie wyczyścić i odtłuścić, potem pomalować wybraną techniką, a na koniec jeszcze lakierem bezbarwnym matowym lub nawet nie, jak kto woli.

Farby w sprayu polecam Fosco, można malować wszystko.

Malować można nie tylko sprayem. Jest też na przykład hydrografika i wiele innych technik.

Pamiętaj tylko żeby zabezpieczyć miejsca, gdzie nie chcesz aby farba się dostała.

Link to post
Share on other sites

Replike rozbieram na części... poprzez "wiem jak to zrobić mialem na myśli rozebranie na części i pomalowanie tych elementow co chcę i camo takie jak chcę i sposób w jaki to wykonam ... a nie dobór odpowiedniej farby ... ale juz po konsultacjach i lakiery firmy Montana Black... nawet moge zdradzić jakich kolorów użyję ;)