dark_quar Posted June 5, 2020 Report Share Posted June 5, 2020 Problem jest taki: Od paru dni próbuję ściągnąć zamek z colta. Niestety po około 1 cm zamek się blokuje i nie chce iść dalej. Początkowo myślałem że to wina krzywej sprężyny powrotnej (miałem podobną sytuację w tt33 we. Wtedy wyjęcie sprężyny od przodu pomogło), lecz nawet po wyjęciu głównej sprężyny (jak? Skoro i tak krzywa była, to wyjąłem ją przez tą centymetrową szczelinę. I tak była do wymiany) problem został. Z tego co widzę blokada jest gdzieś między cylindrem a zespołem spustowym. Próbowałem wszystkiego. Wszystko przesmarowane, w akcie desperacji już nawet sprężynę trójpalczastą wyjąłem. Jakaś pomoc? :( Quote Link to post Share on other sites
sjzmisiek Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 (edited) Nie mam colta ale widziałem, że da się się sciągnąć front zamka, jeśli nie ma "stałej" prowadnicy sprężyny. Musiałbyś wcisnąć ten dynks pod lufą i obracasz front zamka na osi lufy. Powinien obracać się odwrotnie do ruchu wskazówek zegara o 90 stopni. Wychodzi front, wyjmujesz sprężynę itd. Poglądowy filmik jak to zrobić: Edited July 12, 2020 by sjzmisiek Quote Link to post Share on other sites
mareq Posted July 13, 2020 Report Share Posted July 13, 2020 Mi się kiedyś zdarzyło coś podobnego. Okazało się, że kurek był napięty ale nie do końca. Pomogło napięcie. Quote Link to post Share on other sites
dark_quar Posted August 12, 2020 Author Report Share Posted August 12, 2020 Problemem okazało się odkręcająca się śrubka przy zespole spustowym. Po siłowym wyciągnięciu zamka i dokręceniu śrubki wszystko działa :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.