Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, Beretta LS w wersji full plastik w standardzie TM jest od dawna w obiegu. Mam prośbę czy jest ktoś w stanie zrobić zdjęcie komory HU rozebranej i jakie gumki HU przyjmuje ? Jakie lufy wewnętrzne? Zakładam, że będzie coś na kształt standardu vsr ale chciałbym to zweryfikować. Planuję wsadzić inne podzespoły do beretty WE m92L która ma jakiś dziwny "listek" gumowy do podkręcania kulki . Gumka tam jest w 2 częściach a sama lufa wewnętrzna jest też dziwna w stosunku do znanych mi konstrukcji i raczej nic się z tym nie da zrobić, nie da się wsadzić lepszej gumki, lufy precyzyjnej itp bo poprostu komora HU tego nie przyjmie. Aktualnie więc szukam taniego "dawcy" części żeby to wsadzić do innej repliki i dać odrobinę dłuższą lufę wewnętrzną i schować to w tłumiku. 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, sjzmisiek napisał:

dziwny "listek" gumowy do podkręcania kulki . Gumka tam jest w 2 częściach a sama lufa wewnętrzna jest też dziwna

Brzmi to jak to samo co siedzi w starej m9 od marujca. Jeżeli dobrze pamiętam, to LS=KJW, które jest kopią TM, więc obawiam się że może być dokładnie to samo. Nie robiłbym sobie więc wielkich nadziei, ale oczywiście mogę się mylić.

Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze M9 hfc i tam po wstępnych oględzinach gumka ma wypustkę jak te od vsr. W komorze hu jest okienko po prawej stronie, w którym widać tę wypustkę z zewnątrz. Nie rozbierałem tego jeszcze ale chyba dzisiaj się do tego zabiorę.

Co do TM 

 4:35 filmu jest dokładnie pokazana gumka hu i i nakładka na nią (na nakładce są te wypustki stabilizujące z obu stron). Gumka nie jest typową dla gaziaków w standardzie TM ale też inna niż WE.

A jeśli chodzi o KJW

https://m.youtube.com/watch?v=3xFKsogRO-Q

8:35 można zobaczyć, że gumka wygląda dokładnie jak te od VSR. Tylko, że to jest wersja z regulowanym HU. W LS jest chyba stały i tam może być inne rozwiązanie. Lufa KJW ma też dodatkowe nacięcie stabilizujące lufę wewnętrzną na grzbiecie z 2 cm od gumki. Nie problem- pilniczek i 2 min roboty żeby to nanieść na dłuższą lufę jakbym wymieniał.

Co do WE gumka jest dosłownie w 2 częściach - jedna to gumowy pierścień na zakończeniu lufy trzymający kulkę (tak jakby obciąć końcówkę gumki i nałożyć na lufę). Druga to ten tzw listek w wycięciu na lufie u góry i wygląda to tak 

https://www.specshop.pl/product-pol-17448-WE-Czesc-zamienna-M92-09.html

System jest przygłupawy bo ten listek jak się dokręca śrubką, żeby zwiększyć hop może zostać wydmuchany podczas strzelania. Do tego samo się to rozkręca po kilku strzałach.

Link to post
Share on other sites

Obędzie się bez rozbierania M9 hfc, znalazłem manuał na necie i wygląda na to, że miałem rację. Standard VSR w HFC.

https://www.pyramydair.com/manual/hfc-m190/

Niestety nie ma instrukcji nigdzie do LS. Może któryś z forumowiczów posiadający LS - kę by podrzucił?

Btw WE i ich hop-up na manualu

 

https://www.evike.com/images/manuals/manual_wem9.jpg ... Hu/lufa wewnętrzna to tragedia. Do innych części raczej się nie będę przyczepiał choć pamiętam, że mechanizm spustowy (konkretniej jego osadzenie koło sprężyny kurka) był inny niż TM/KJW .

Edited by sjzmisiek
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ok, LS to w 100% klon TM. W innym temacie dostałem skan manuala LS i rozwiązanie jest takie samo jak w Marui. Kupiłem już używkę HFC na części i robię mixa z berettą m92L WE. Długą lufę w standardzie vsr zasłonię tłumikiem, oczywiście replika nie będzie nadawała się za bardzo do CQB... Ale mam jeszcze jedną dziewiątkę hfc z fullauto więc damy radę. 

Mimo, że WE ma dokładniej (ładniej) wykonane części, to ze spasowaniem i pracą repliki  nie jest za różowo, bez odpowiedniego doszlifowania paru elementów replika ma kłopoty z blokowaniem się zamka po ostatniej kulce i jest 2x bardziej gazożerna. Tarcie między paroma elementami doprowadza do większego zużycia gazu i niepotrzebnych oporów na zamku. Chwila z pilnikiem i śmiga aż miło. Mimo ciężkiego zamka m92L i wsadzonej mocniejszej sprężyny powrotnej i kurka replika blokuje zamek nawet przy małej ilości gazu w magu. Szkoda, że repliki tej firmy nie działają poprostu z pudła... Przy HFC dopasowanie jest lepsze, poza 1 dodatkowym niepotrzebnym bolcem w blokadzie spustu, brak mankamentów. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...