Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Proszę pomóżcie tuningu broni Pozdrawiam Radek :)


Recommended Posts

Cześć wszystkim aktualnie posiadam SA-C19 polecam wszystkim mega broń ale przyszedł czas na cos konkretniejszego biegam głównie po lesie jestem dosyć świeży w tych sprawach a co do tuningu broni nie znam się na tym dlatego proszę o pomoc  War Sport LVOA-C co powiecie o tej broni plus jakie części do niej wsadzić głównie zależy mi na celności i dystansie jaką baterie jaki celownik i jaką lunetę lub jaką inną broń polecacie ? 

 

załączam zdjęciu tutaj akurat z ak kumpla wtedy jeszcze nie miałem mojej m4 a na 2 zdjęciu już z moją m4 ale tak jak napisałem wyżej czas na lepszy sprzęt IMG_6456.thumb.jpg.dbc5a2768ccd65c53a1cb5437354f076.jpg118582119_673136573296249_5172137357295136646_n.thumb.jpg.0e17d266a86ad39254ae7f5de5d9f0c0.jpg

Link to post
Share on other sites

Po pierwsze nie BROŃ tylko REPLIKA.

Po drugie podstawowy tuning to zadbanie o szczelność układu tłok, głowica cylindra, dysza, komora. Po trzecie dobra komora hopka, lufa i gumka. Do tego dobre i nie za lekkie kulki. Po czwarte: Na forum znajdziesz wszystko na temat tuningu. Temat lufy i gumki jak dla niemal wszystkich AEG-ów. Temat komory to większość tematów dotyczących M4 a gearbox to tematy związane z gearboxami V2.

Jak chodzi o celownik: to jest karabin szturmowy więc generalnie spokojnie powinny wystarczyć przyrządy mechaniczne. Kolimator pomaga w szybszym celowaniu. Luneta to raczej zbytek, chyba że potrzebujesz, żeby się rozglądnąć w otoczeniu. Wtedy i tak nie ma co szaleć i powiększenie ok. 4x.

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, mareq napisał:

Po pierwsze nie BROŃ tylko REPLIKA.