djablo Posted January 13, 2021 Report Share Posted January 13, 2021 Hej chciałbym podkręcić moją suke od cymy. Jednak jestem w tym zielony i nie znam się zbytnio. Więc czy mógłby ktoś mi polecić jakieś części albo jakiegoś serwisanta który zwiększy mi możliwości tej repliki w fajnej cenie (tak do 600 zł) Z góry dzięki Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted January 13, 2021 Report Share Posted January 13, 2021 Że co kogo byś chciał podkręcić ? oO Quote Link to post Share on other sites
djablo Posted January 13, 2021 Author Report Share Posted January 13, 2021 3 godziny temu, _Czarny_ napisał: Że co kogo byś chciał podkręcić ? oO Moja cymke haha cm.045a a że to replika aks-74u to suka haha Quote Link to post Share on other sites
Huba_lbn Posted January 13, 2021 Report Share Posted January 13, 2021 A do czego ta replika ma być? - Perun V3 Optical lub Aster V3 (nowość, niesprawdzona) - Lufa Steel Bull - Gumka Super Macaron 60-70 - Dystanser Omega - Tłok SHS 14 stalowych - Głowica tłoka modify POM - Głowica Cylindra SHS - Dysza dobrana uszczelniana - Zębatki i Sprężyna w zależności czy to CQB czy Las Quote Link to post Share on other sites
djablo Posted January 13, 2021 Author Report Share Posted January 13, 2021 2 godziny temu, Huba_lbn napisał: A do czego ta replika ma być? - Perun V3 Optical lub Aster V3 (nowość, niesprawdzona) - Lufa Steel Bull - Gumka Super Macaron 60-70 - Dystanser Omega - Tłok SHS 14 stalowych - Głowica tłoka modify POM - Głowica Cylindra SHS - Dysza dobrana uszczelniana - Zębatki i Sprężyna w zależności czy to CQB czy Las Las, na razie replika jest w odstawce bo się właśnie Zębatki zmielily przez lipo 11 Quote Link to post Share on other sites
_Czarny_ Posted January 14, 2021 Report Share Posted January 14, 2021 Od Lipola 11.1 nigdy nie zmieliłem jeszcze zębatek, od za mocnej sprężyny czy złego wypodkładkowania owszem ;) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts