Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nie wiem jak to nawet nazwać, ale wszystko jest na filmie XD


Recommended Posts

Wiem gdzie leży problem, nie dociska wystarczająco dobrze zębatki silnika do zębatki gearboxa. Wyciągnąłem silnik, sprawdziłem zębatke (jest okej), wsadziłem znów i przestrzeliło 3-4 razy normalnie ale znów problem się powtórzył

Link to post
Share on other sites

Mam wrażenie, że to nie dociska wystarczająco silnika i go rozłącza. Zmieniłem troche ustawienie kabli, podłączyłem ponownie i przestrzeliło pół magazynka ale problem się powtórzył

180219384_485632432639148_4781867398955801104_n.png

Link to post
Share on other sites

Słabo słychać, jednak skoro mówisz, że zębatki są całe - to faktycznie silnik może opadać i nie dochodzi do zębatki w GB. Wyjmij GB, rozkręć i zdejmij sprężyne (chyba że ma opcje wymiennej sprężyny to po prostu wyjmij sprężynę). Bez założonej sprężyny dokręcaj silnik - od zewnątrz będzie zapewne mały imbus do dokręcania.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
9 godzin temu, szmerglu napisał:

Słabo słychać, jednak skoro mówisz, że zębatki są całe - to faktycznie silnik może opadać i nie dochodzi do zębatki w GB. Wyjmij GB, rozkręć i zdejmij sprężyne (chyba że ma opcje wymiennej sprężyny to po prostu wyjmij sprężynę). Bez założonej sprężyny dokręcaj silnik - od zewnątrz będzie zapewne mały imbus do dokręcania.

Z tego co na pierwszy rzut oka widziałem to całe, silnik na pewno, gb tam widze dwie po kawałku. GB nie chce rozkręcać bo mam gwarancję, spróbuję jeszcze przestrzelić magazynek dociskając ręcznie i z tą sprężyną

 

Edit/ Problem chyba rozwiązany, później przestrzelę ją mocniej, bo teraz nie chce nikogo budzić XDD

 Gdyby ktoś miał podobny problem oto jest rozwiązanie

Edited by Soshi
Link to post
Share on other sites

Problemem zawsze jeszcze może być nieodpowiednie ustawienie zębatki silnika do samej zębatki silnikowej, to znaczy że zęby są od siebie za daleko.

Może występować jeśli wypodkładkowanie zaczyna się od środkowej a nie od silnikowej i się nie sprawdzi jak zęby na siebie zachodzą. 

Najwięcej zgrzytów w AEGach własnie następuje na punkcie zębatka silnika i zębatka GB silnikowa.

Jeśli Szkielet posiada okna do podglądu wypodkładkowania to po wyjęciu szkieletu z repliki (i wyjęciu sprężyny o ile się da) przykręć silnik w rączce do niego i zerknij jak to wygląda.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...