Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning zewnętrzny AK 47


Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wpasować nie da rady. Trzeba właściwie przerobić cały front, albo zastosować podstawę szczerbiny od ostrego, a część frontu cymy odciąć i osadzić w body jako podstawę do przykręcenia komory HU - inaczej nie masz gdzie jej zamontować.

Kupa roboty i kombinowania.

 

Mam tak zrobione dwa guny.

ak74bxl1.th.jpg suczka3ny6.th.jpg

 

Ale jak bym wiedział ile będzie babraniny, to bym nie kombinował.

 

BTW

poza tym potrzebna jest przy tym body lufa zewnętrzna dboya lub innej firmy - kołkowana jak w ostrym, bo inaczej nie założysz.

Link to post
Share on other sites

Oto pomysł na mocowanie oryginalnej kolby AK do Cymowskiego korpusu:

- wycinamy otwór, w który mieści się nam wewnętrzne mocowanie "ogona"

- frezujemy rowki pod listwy mocujące

- na wkręt mocujemy wewnątrz wycięcia klocek pasujący do otworu wewnętrznego "ogona"

Może mgliście opisałem, ale rysunek wyjaśni.

kolbaif1.th.jpg

Jest tylko jeden warunek: bateria typu stick w korpusie np. King Armsa. Taką zakładam Sierżantowi wraz z GBoxem DBoyia. Jak skończę, zamieszczę zdjęcia.

P.S. 07.06.2008

Co prawda jeszcze niet kolby, ale to jest zrobione.

Kilka zdjęć z wczorajszej sesji. Swego czasu Sierżant kupił AK 47 Cymy - full plastic fantastic. Nieco później zamówiłem mu aluminiowy komplet z King Armsa oraz drewna od oryginała. Promant załatwił mi chwyt od RPKa GF. Wczoraj przyszedł GBox DBoyia a kilka dni temu bateria stick Fire Foxa 9,6/1500. Zacząłem wszystko składać do kupy. Tzn. korpus i drewna zrobiłem jakieś trzy tygodnie temu. Wczoraj wziąłem się za GBoxa. Uffff. Pilnik w dłoń i Heya (to nie reklama :) ). Tyle zrobiłem wczoraj przez trzy godziny. A przy okazji dopasowałem front z AKS74U do korpusu AKS 47. Poprzednio zmontowany z odpadów AKF (od Fiedotow) dostał inny front z muchą. Dziś mam zamiar go malować. To tyle, teraz czas na fotki.

p1070498bu9.th.jpgp1070499fo8.th.jpgp1070500az4.th.jpgp1070501qd3.th.jpg

p1070502xv8.th.jpgp1070503nb0.th.jpgp1070504jf3.th.jpgp1070505aw5.th.jpg

Zostało mało Cymy w Cymie :) .

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Oto kilka zdjęć z wczorajszych prac nad AKF, czyli Airsoftowym Karabinkiem Fiedotowa.

13416379pc2.th.jpg zmontowany przed malowaniem

29690729qy6.th.jpg srebrny podkład - przewiduję, że w trakcie eksploatacji troszkę się powyciera :D

78237898ke3.th.jpg korpus i pokrywa pryśnięte na czarno

72486609ia9.th.jpg49458152il9.th.jpg i wstępnie zmontowany. Przy okazji wymieniłem lufę zewnętrzną i kolano z rurą gazową na AK74 ;-) . Temat robi się coraz bardziej "customowy". Możeby wydzielić? Co Wy na to?

Z 14.06.2008

I finał sprawy. AKF gotowy w 99,99%. Brak jeszcze pinów (lewa strona). Tu w zestawieniu z AK74

78341005hz3.th.jpg66989039tb2.th.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam. Mam cm.028 i chcę w nim korpus (ABS) pomalować na czarno. Czy mógłby mi ktoś dokładnie opisać przebieg takiego malowania (najlepiej za pomocą farby w spray'u). Co trzeba kupić i po kole jak użyć? Z tego co już wiem to jak po prostu sprey'em pojadę to odejdzie.

Link to post
Share on other sites

Lepiej zmatowić trochę grubszym papierem 400-800. Na bardziej chrapowatej powierzchni lepiej siądzie farba. Przed położeniem właściwej farby możesz nałożyć jakiś podkład(srebrny, szary....). Później duużo lakieru bezbarwnego matowego i będzie git. Jak ładnie to zrobisz, bez zacieków to stworzysz niewidzlną, pancerną powierzchnię:P

 

Farby do samochodów są spoko, tylko patrz którą bierzesz bo niektóre do samochodów nie są do plastiku i mogą ci rozpuścić taki korpus. Przy wyborze farby sprawdź czy też jest ona do tworzyw.

Link to post
Share on other sites

ee 400? przecież po tym to szramy będą na tworzywie - 800 to minimum. A i tak polecał bym 1000. Podkład do tworzyw + lakier do tworzyw. I co najważniejsze prawie prześwitujące warstwy nakładać x3. I odczekać najlepiej pare h przed następną - innymi słowy stosować jak na opakowaniu pisze;)

Link to post
Share on other sites
ee 400? przecież po tym to szramy będą na tworzywie - 800 to minimum. A i tak polecał bym 1000.

Uwierz mi trochę już w tym temacie siedze i z doświadczenia wiem ile będzie dobrze do ABSu. Oczywiście mówie o wodnym papierze. Jak umiesz wyszlifować to po 400 nie ma szram, nawet jeśli jakieś minimalne powstaną to i tak farba je wyrówna(mowa tu o naprawdę małych szramach).

Lakiery do tworzyw są wg. mnie średnie. Ładnie wyglądają ale szybko je szlag trafia. Samochodowe są troche mniej estetyczne ale za to bardzo trwałe.

Fajnie wychodzi malowanie farbkami do modeli(aerografem) i na to lakier bezbarwny uniwersalny.

Możliwości pomalowania jest baaardzo dużo od ciebie zależy czego chcesz, czy trwałości czy wyglądu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...