Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z J po złożeniu repliki sa-c18


Recommended Posts

Witam. 

Krótki wstęp chodzi o tuning repliki specny (tak specny proszę zbędne komentarze zachować dla siebie ) jest to sa-c18, miałem zamiar z niej zrobić szybką specne. 

Okey, więc tak problemem są bardzo niskie "J" po wymianie hmm.. Prawie wszystkiego coś w granic 0.45J 

Wymieniłem na: 

Shs 13:1, tłok SHS 14 stalowych zębów, cylinder aluminiowy shs typ.2, dysze shs do m4(pasująca do specny core po opiniach, o 0.1mm dłuższa niż ogrinalna), głowica cylindra aluminiowa shs, głowica tłoka wyciszona shs(ogólnie był to zestaw głowic shs), łożyska kulowe 8mm Point, perun hybrid v2, spust speed mxm, dojdzie jeszcze GG ifrit 25k. Więc został tylko szkielet, listwa i antirewals stary. 

Po odpowiednim wypodkladkowanie, zrobieniu AOE między zębem tłokowym a tłokiem, szczelnym układem(przytykając dysze tłok zatrzymał się w połowie i po odpuszczeniu palca dopiero wyleciało resztę powietrza, oraz spr szczelności dysza komora za pomocą kartki bez przytkania lufy palcem kartka nie drgnęła.) wyskakuje mi 0.4J na kulkach 0.25 gdy na oryginalnym układzie było 0.95J, może miał ktoś z tym problem i jest w stanie powiedzieć co jest grane? 

Spr zakładając stara dysze i to nic nie pomogło. 

Mogła zepsuć się osiowosc? Jak sprawdzić osiowosc GB? 

Wyliczyłem że lufa ma 11ml objętości a cylinder 22ml więc współczynnik 2.

Może być to też wina zbyt ciasno siedzących zębatek? Same zębatki jak kręciłem palcem na skręconym GB kręciły się bez żadnych oporów, a luzów lewo prawo nie ma prawie w ogóle. Bevel Gear i Pinion Gear też starałem się bardzo dobrze zgrać. 

Robię to pierwszy raz, i robię to w swojej replice, chce się nauczyć a jak uczyć to na swoim. 

Dziękuję za pomoc każdemu z osobna, jeśli pomyliłem temat to proszę moderatora o przerzucenie i przepraszam za pomyłkę. 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Huba_lbn napisał:

Jakie masz chrono?
Czy jest dobrze ustawione?
Czy inne repliki na tym chorno mają poprawne wyniki?
Jaka sprężyna?
Jakie kulki?
Jakie magazynki? Czy jak midcap to ładowane na maxa czy tak ~20 kulek?
Test papierka zrobiony poprawnie? Jak na przykład na tym filmiku:
https://www.youtube.com/watch?v=UJHseBxlwJo

HT-X3005 na innej repli jest wszystko git, i widać że chrono nie kłamie po locie kulek z tej repliki.

Sprężyna m90 od specny i od guardera na obu podobne wyniki, po wrzuceniu m120 od classic army wynik był dużo gorszy niż na m90.

Kulki i 0.25 guardera, i tracery 0.25 na których miałem świetny wynik wcześniej, i Bls i GG 0.25.

Magazynki guardera tez z nimi nie miałem nigdy problemu, chyba że z powodu rofu nie dają rady, tyle że każda kulkę wypluje nie ma problemu z zacięciem kulki czy nie podaniem, ładowane około 80-100 kulek średnio jedna szybkoladowarka nigdy nie ładuje za dużo ani za mało.

Później spr test papierka jaki mi wysłałeś bo jestem w pracy ale zrobiłem tak jak gdzieś widziałem na filmiku. 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Huba_lbn napisał:

Spróbuj załadować tak około 20 kulek i sprawdź fpsy. To może być tzw. mid cap syndrom.

Dobra, a co to jest ten syndrom mid capa bo pierwszy raz słyszę?

2 godziny temu, Szuwarek79 napisał:

Sprawdź też opóźniacz. Może założyłeś odwrotnie.

Bez opóźniacza jest to samo. 

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Szuwarek79 napisał:

Problemem może być pojemność cylindra typ 2 do oryginalnej lufy (raczej ogryzka) to mega za dużo.

Myślę, że cylinder 2 nie jest problemem robi on 15ml powietrza, a po strzale z lufy jest 4ml nadmiaru powietrze czyli nie dużo, z tego co obliczyłem współczynnik cylindra do lufy to niecałe 2 + ciężkość kulki. 18cm lufa tam jest z tego co kojarze.

 

6 godzin temu, Huba_lbn napisał:

Sytuacja kiedy kulki w mid capie są bardzo mocno napięte i napierają mocno na dyszę. Dysza trafi osiowość i mamy masakryczną nieszczelność.
Test papierka tego nie wyłapie bo jest robiony bez magazynka.

Ok to trzeba sprawdzić ;) 

Myślę że problemem może być krzywy gearbox, chodzi o to że na zębatce silnikowej mam tylko 2xpodkładka po 0.1mm i po skręceniu szkieletu nie ma prawie w ogóle luzu lewo-prawo czyli jest troszkę ciasno, średnica wraz z podkładkami zębatki tłokowej to 3.03, a zębatka tłokowa znów potrzebuje 0.9mm podkładek, razem ma 3.29 i po zamknięciu gb ma idealny luz na 0.1 może 0.2mm po szerokości szkieletu, i może to jest problem. Chyba szkielet gb tak ma, a nie wiem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...