Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Wymiana silnika/pomoc


Recommended Posts

Hałas w bardzo małym stopniu zależy od silnika.
Wydajniejszy silnik będzie zużywał, więcej prądu.
Żywotność zależy w bardzo dużym stopniu od sposobu używania. Mostef z AB i semi-spam nie jest dobry dla silnika.

Ogólnie silniki dzielą się na High Speed i Hight Torque. Czyli (HS) High Speed: Szybkie i Słabsze (w sensie możliwości pracy z mocnymi sprężynami) oraz (HT) High Torque: Wolniejsze, ale Mocne. Są też silniki które według mnie nie zaliczają się ani tu, ani tu. Np. SHS HT jest za słaby aby nazwać go HT i za wolny aby nazwać go HS, to taki silnik trochę mocniejszy i trochę szybszy od standardowych chińskich stocków.

G&G Ifrit 25k do dobry silnik. Też jest tak po środku, bo nie ma za dużego TPA (17) i za wysokiego RMP (25k).

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Jezus420 napisał:

Przede wszystkim aby zużywał mniej prądu, mniej hałasował, żywotność oraz aby był wydajniejszy

Na początek bym chyba wpierw wypodkładkował zębatki oraz poprawnie przesmarował cały układ, jeżeli nie było to do tej pory ruszane to myślę że zauważysz zdecydowaną poprawę.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...