Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jak dostać się do szybkiej wymiany spręrzyny w replice M607 [DOUBLE BELL]


Recommended Posts

Z tego co pamiętam to musisz wyjąć GB z body.

1. Zdejmujesz front z górną połówką body.

2. Odkręcasz zwalniacz magazynka.

3. Wyjmujesz silnik z chwytu oraz odkręcasz chwyt.

4. Odkręcasz kolbę/prowadnicę kolby

5. Wybijasz dwa piny z body (jeden mały nad spustem, drugi bliżej kolby, większy, może być skręcany)

Od razu warto w takiej sytuacji przegląd zerowy zrobić.

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Elco napisał:

Z tego co pamiętam to musisz wyjąć GB z body.

1. Zdejmujesz front z górną połówką body.

2. Odkręcasz zwalniacz magazynka.

3. Wyjmujesz silnik z chwytu oraz odkręcasz chwyt.

4. Odkręcasz kolbę/prowadnicę kolby

5. Wybijasz dwa piny z body (jeden mały nad spustem, drugi bliżej kolby, większy, może być skręcany)

Od razu warto w takiej sytuacji przegląd zerowy zrobić.

no tylko jak odkręcić kolbę bo ja upośledzony XD

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.11.2022 o 23:22, Elco napisał:

Aż sprawdziłem dokładnie model i... Jezu co to za kolba?! Tzn co to za system tam montażu. Chyba bym szukał w środku śruby albo na YT wpisał model z nazwą firmy + disassembly

właśnie tego nigdzie nie ma na YT a w Internecie też szukałem i też niema (xD) i to forum to jedyny ratunek 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...