Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kilka pytan i prosba o rady AK 47 od CG


Recommended Posts

No wiec witam Was wszystkich :)

Jestem nowy w swiecie ASG, dzsisaj odebralem mojego AK 47 [ sprezyna ] od CG , mam kilka pytan co do ewentualnnych przerobek tej repliki.

Pierwsze pytanie , jak nalepiej i najbezpiecznij dociazyc bron [ wydaje mi sie zbyt lekka ], tak zeby nic w srodku nie latalo i zeby w czasie walk czasem cos sie nie odczepilo [ przynajmniej, zeby bylo minimalna szansa na to ].

Nastepne pytanie to jak wzmocnic kolbe?? Wmontowac srubke?? Jakis klej czy co?? Kolejna sprawa to magazynek [ uch mysle ze to bedzie moja zmora]. Strasznie grzechocze, jest jakis sposob na wyciszenie tego halasu?? [ myslalem nad pokryciem srodka jakims materialem, ktos moze juz tego probowal??

 

Jezeli ktos posiada ta replike to wdzieczny bym byl za kilka porad i screenow po przerobkach, moj adres email michsze@interia.pl :)

Link to post
Share on other sites

Kolba niestety lubi się łąmać i wątpie by dalo się to jakoś naprawic (chyba ze wypustka która siedzi w body była by calością a nie wydrążona w środku. Trzeba uważać by tez pin trzymajacy kolbe w body nie pekl (tak mi pierwszy raz poszla kolba). Grzechotanie maga jakos nie ejst aż tak denerwujace i da sie to przeżyć. Dociążyc hmmm to tylko w kolbie ale moze to spowodować łąmanie się jej. Zostają jeszcze oklądziny łoza i rury gazowej.

Link to post
Share on other sites

Nie, nie Black :) Chodzi mi o model z imitacja drewna. Slyszalem, ze kolbe mozna wzmocnic dodajac jakas srube, nie mam pojecia wlasnie jaka, gdzie i jak to zrobic. Okladziny loza i rury?? Moglbys cos napisac dokladniej?? Czytalem te tematy i nie ma tam informacji jak zrobic ewentualne przerobki

:?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...