Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Gearbox v3 G36c nie napina do końca sprężyny


Recommended Posts

Panowie, Panie… ratunku.

Podałem się przy składaniu gearboxa v3, dlatego piszę tu na forum.

 Trochę wyprzedzając kąśliwe hasła czy teksty trzeba „trzeba było dać komuś kto się zna” . Może tak może nie jestem modelarzem, złotą rączką buduje modele redukcyjne jak i z planów modelarskich od dzieciństwa, lubię dłubać w drewnie, metal itp. Czasem dłubie przy silnikach modelarskich spalinowych. Jestem z wykształcenia elektryk/ elektronik. Elektronika dłubanie przy bebechach modeli itp. sprawia mi frajde, lubię wyzwania. Teraz miało być tak samo.

TAK przyznaję się jestem nowy w sprawach militaria, broń ASG ale traktuje to jako modelarstwo.