Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam. Jakiś czas znalazłem jakiś archiwalny wątek o wyciszaniu repliki, niestety kiedy poszukałem go ponownie już go nie znalazłem.

 

Moje pytanie brzmi następująco - co trzeba zrobić lub co trzeba wymienić aby uzyskać maksymalne możliwe wyciszenie repliki? Słyszałem że dobrym pomysłem jest zainstalowanie tłumika, wymienienie głowicy tłoka i cylindra na cichsze, wpakowanie zębatek o innym przełożeniu (heli kółka) oraz silnika z łożyskowaniem (?).

 

Słyszałem także o upychaniu maty wyciszającej między GB a body repliki ale jak wiadomo - jest to możliwe tylko w przyadku niektórych replik.

 

Sam posiadam g36 CA, interesuje mnie co mogę uczynić aby maksymalnie go wyciszyć.

 

Chciałbym aby ten temat stał się jakby "kompendium" wiedzy na temat wyciszania repliki, aby wpisywać tutaj wszystkie swoje spostrzeżenia w tym temacie.

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Mam u siebie ciche głowice, zębatki helikalne no i tłumik + sprężyna 130PDI i łożyska kulkowe. Całość jest wyraźnie cichsza od stockowego AEGa (z 20m niemal niesłyszalna).

 

W AEGach CA masz silnik łożyskowany, więc nie trzeba go wymieniać.

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...