Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Spust w M15 A4 Rifle - problem


Recommended Posts

Wiec tak, kiedy naciskam spust, on dochodzi do konca lecz, nie wydaje zadnego odglosu i nie wystrzela kulki, spust jest luzny, nie chce strzelac, raz na jakies 20 nacisniec wystrzeli 2-3 kulki i znowu to samo, nie wiem co robic, any ideas? Z gory dziekuje za odpowiedzi, ewentualny spam bedzie ignorowany:)

 

[Nie pisz samymi wielkimi literami! Foka]

Link to post
Share on other sites
Wiec tak, kiedy naciskam spust, on dochodzi do konca lecz, nie wydaje zadnego odglosu i nie wystrzela kulki, spust jest luzny, nie chce strzelac, raz na jakies 20 nacisniec wystrzeli 2-3 kulki i znowu to samo, nie wiem co robic, any ideas? Z gory dziekuje za odpowiedzi, ewentualny spam bedzie ignorowany:)

 

Ciekawa sytuacja, bo z Twojej aktywności na forum wnioskuję, że kupiliśmy ten sam model w ASG Shopie (tylko ja wersję A2) mniej więcej w tym samym czasie (połowa sierpnia) i obaj mamy z nim podobne problemy.

 

Mi też w ostatnią sobotę replika przestała strzelać właśnie z powodu styków. Dość dziwna koincydencja :-)

 

Z tego co jest napisane na stronie sklepu, wynika, że naprawienie tej usterki objęte jest gwarancją. Po prostu napisz do nich - zapewne trzeba będzie odesłać replikę do serwisu.

 

Przy okazji pytanie do bardziej doświadczonych: jakie są powody przepalania/brudzenia się styków? W moim przypadku stało się to dość szybko: wystrzelonych niewiele ponad 1000 kulek w ciągu 4 tygodni. Oddawałem raczej strzały pojedyncze, jeśli serie to krótkie (5-10 kulek), starałem się nie "zarzynać" sprzętu.

 

Konfiguracja jest taka:

M15A2 CA Rifle - tuning 380 fps:

http://asgshop.pl/produkt.php?id=505

Akumulator SANYO NiMh 8.4V RC 3300mAh

 

Poza tym jednym problemem ze stykami jestem bardzo zadowolony z repliki, nie wspominając nawet [pozwolę sobie na małą reklamę 8) ] o fajnym i rzeczowym kontakcie ze sklepem.

Link to post
Share on other sites

Własnie częste strzały na semi w krótkich odstępach własnie mocniej wpływają na fajczenie sie styków niż jedna seria na auto, ciągłe otwieranie i zamykanie obwodu powoduje po prostu korozje. No niby, bo w moim 3 letnim aegu CA styki wygladają prawie jak nowe (a wale cześciej na semi), a o dziwo łatałem już styki w modelach ICS i GP, wszystkie max miesięczne, a styki kompletnie zjarane. Dziwne, może coraz gorsze blaszki stosują :P

Link to post
Share on other sites
Dziwne' date=' może coraz gorsze blaszki stosują :P[/quote']

 

W serwisie okazało się, że to jednak nie przepalone/zabrudzone styki odpowiadają za niemożność oddania strzału, lecz jakaś "wsuwka wysunęła się silnika". Kojarzycie o co dokładniej może chodzić?

Link to post
Share on other sites

Ehhh.. styki silnikowe ;) czyli części łączące kable biegnące z gearboxa z silnikiem ;)

Nie wiem czemu w stocku one tak luźno wchodzą... i wychodzą ;)

W innych AEGach może to nie mieć większego znaczenia, ale w M4/15/16 między pokrywą silnika a silnikiem jest spora wolna przestrzeń, styk nie jest dociskany i może się poluzować.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...