Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

witam

 

Myslalem nad tym, aby zalozyc dodatkowe okablowanie w swojej m15.

 

Chcialbym zrobić cos w rodzaju uniwersalnego gearboxa, czyli aby kable byly z przodu i z tyłu.

 

W przedniej części problemu z zostawieniem kabli nie będzie, zawsze je można schować w gripie. Z tyłu również będzie wszystko w porządku, o ile zostanie zamontowana stała kolba.

 

Tu pojawia sie moje pytanie. czy przy założonej kolbie składanej będzie gdzie schować okablowanie? chodzi mi tylko o wyjście z GB, bez bezpiecznika i końcówki. Czy będzie troche miejsca w body, albo jakiś inny sposób żeby to bylo funkcjonalne.

Link to post
Share on other sites

Mozna wymienic kable na ciensze i lepszej jakosci, bo kable ze ca niby sa strasznie elastyczne, jednak bardzo latwo zedrzec z nich izolacje wiec ja bym proponowal odrazu wstawic nowy zestaw kabelkow. To nie jest trudne wystarczy pojsc do sklepu elektronicznego kupic troche kabla nie za grubego ale o dobrej przewodnosci i zrobic tak jak mowisz. A kable mozna by upchac nad gearboxem w gornej czesci tam gdzie jest raczka przeladowania, powinno sie zmiescic.

Link to post
Share on other sites

Nie chodzi mi o chowanie kabli w GB, bo wówczas trzeba by było go rozbierać. Myslalem nad upchnięciem ich gdzies w body, albo np w rurze od kolby składanej, ale tam nie ma żadnych otworów na ich przeciągnięcie.

btw. jak to jest rozwiązane w kolbie SF?

 

*EDIT

 

dzięki austin nie pomyślalem o luce nad GB, moze sie uda.

inne sugestie ciągle mile widzane

Link to post
Share on other sites

Szym czemu "idziesz pod górkę"? Jeśli ktoś ma składaną kolbę to po co mu wyprowadzenie kabli na tył?

Jeśli ma stałą to po co mu kable z przodu? Biorąc pod uwagę, że w kolbie zmieści się dużo większa bateria niż w gripe?

Przeprowadzenie kabli z dołu GB nad sam GB bdzie nieco problematyczne jeśli nie niemożliwe. Wokół GB nie ma miejsca na prowadzenie kabli (przynajmniej tak jest w G&G).

Link to post
Share on other sites

no wiec sprawa jest prosta.

 

planuje przezucenie sie z m15 ris na rifle. i chce miec mozliwosc częstej i dosc prostej zmiany spowrotem. czyli tak jakby miec dwie repliki do lasu i do "cqb"

 

Możnaby zostawic baterie w gripie, ale z batka w rifle kolbie jest o wiele lepiej wywazony.

 

Do tego dochodzi jeszcsze jedna wątpliwość, otoż musialbym wymienić cylinder na typ 0, ze względu na dłuższą lufę.

Podobno wiekszy cylinder z krótszą lufą nie będzie dobrze współpracował (ale musze sie jeszcze upewnic). w takim wypadku idea uniwersalnego gearboxa przestaje byc realna.

Link to post
Share on other sites

To cały przód karabinu też zmieniasz? Czy tylko zakładasz na dłuższą lufę tłumik i w nim ukryjesz dłuższą lufę?

IMHO częsta wymiana kolb spowoduje zerwanie gwintu w GB w który wkręca się śrubę mocującą kolbę.

Poza tym co zrobisz z kablami wystającymi do tyłu jeśli będziesz miał akurat założoną kolbę składaną i baterię w przednim chwycie?

Link to post
Share on other sites

Poza tym co zrobisz z kablami wystającymi do tyłu jeśli będziesz miał akurat założoną kolbę składaną i baterię w przednim chwycie?

wlasnie to była istota tego wątku :)

 

 

Za dużo minusów jak na taką zabawę, o wiele latwiej chyba bedzie sie zamienic na rifla na kilka strzlanek

 

pozdro i dzieki za wszelaka pomoc,

 

czas kończyć dyskusję. no chyba ze ktos ma rozwią zanie tego problemu. np chce mi oddac RIFLA ;)

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...