inteligent Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Mam takie pytanie czy stockowy well R6 wytrzyma ten silnik http://www.taiwangun.com/index.php?str=pro...&product_id=126 (i czy będzie pasować) + tą sprężynę http://www.taiwangun.com/index.php?str=pro...t&product_id=63 + te łożyska http://www.taiwangun.com/index.php?str=pro...t&product_id=69 Proszę powiedźcie czy te części są lepsze od standartowych i czy opłaca się je kupić? z góry dzięki za odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 A może poszukaj ?? Jest najmniej 1 albo i ze 2 tematy o tuningu tej repliki. Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 po co ci nowy silnik? stockowy jest calkiem calkiem. skup sie bardziej na sprezynie, prowadnicy i wzmocnionej glowicy tloka Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Temat wlakowany wielokrotnie. Silnik zostaw w spokoju. Lozyska, lozyskowana prowadnica psrezyny i stockowa glowica tloka CA. Nie znam za dobrze sprezyn Guardera, jednak wnioskujac z tabeli : http://www.arniesairsoft.co.uk/?filnavn=/a...pring_guide.htm SP130 da ze 450 fps - to stanowczo za duzo. Przy wymienie czesci ktore wskazalem max. to PDI130. Ew. PDI150 jesli wstawisz baterie 9,6V. Do wstawienia Guarder SP130 trzeba by wymienic w gearboxie wszystko - poczynajac od poliweglanowego tloka a na zebatkach Hiper TOrque Up (przewyzszajacych cene R6) skonczywszy. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 i stockowa glowica tloka CA Ale po co... przyglądałem się dokłądnie głowicy Wella i nie sądzę, żeby była gorszej jakości od tej z CA :roll: Przy wymianie łożysk dobrze by było też dokupić zestaw podkładek dystansowych do zębatek. Quote Link to post Share on other sites
galkas Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Stockowa głowica z wella nie ma wyciętych dziurek na głowicy które rozpychają uszczelke pod ciśnieniem wzrotnym ;p czyli traci na kompresji Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 To może jakieś starsze modele, bo tuningowałem w tym tugodniu R7 i tam głowica otwory miała ;) PS. A nawet jak nie ma otworów to można je przecież wywiercić w odpowiedniej ilości i rozmiarze ;) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 R7 moze ma, ale mowimy o R6 ;-)... Quote Link to post Share on other sites
galkas Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 R7 pewnie ma bo tam poprawili błędy starszej wersji Quote Link to post Share on other sites
timon Posted November 18, 2006 Report Share Posted November 18, 2006 Mam mały problem z moją R6, po wymianie bateri na lepszą (sanyo 8,6V CADNICA) wzrósł rof ale hi-cap tak jakby nie nadążał podawać kulek. Nakręcam go pożądnie, ale niestety wylatują zwykle 3-6 kulek w seri, a potesz szczala na "sucho". Na ogniu pojedynczym - bez zarzutu. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.