Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 331
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

szybkie pytanie i mam nadzieje szybka odpowiedz.

SAR TR II tuning lvl3 by asgshop batka sanyo 9,6v 3600 przy pierwszym strzelaniu poszedł bezpiecznik topikowy.. i tu jest problem bo wytłoczenie na nim jest niezbyt głębokie i nie do końca umie odczytać oznaczenia .. czyżby F20AL250V ? jeśli tak to czy trudno dostać taki bezpiecznik i czy jest on odpowiedni ? [30x6,3 szklany]

Posted

Tak, F20AL250V to jest bezpiecznik montowany w SARach (mam lvl 1 i właśnie taki mam)

 

Poszukaj go w sklepach elektrycznych, ewentualnie weź jakiś o zbliżonych parametrach.

Posted

szukałem szukałem i znalazłem jedynie f20 250v tyle ze mały [20x5mm] ale śmiga jednak myślę nad przerobieniem bezpiecznika na samochodowy.

powód - łatwiej dostać bezpiecznik .

Posted

SAR to jest tylko to drugie, karabin z pierwszego linku to replika HK33 (w oryginale na amunicję 5.56x45 a SAR, czyli G3 ostre jest zasilane amunicją 7.62x51)

Posted

Jam tam posiadaczem nie jestem, ale wyjęcie lufy w AEG'u i zmierzenie jej to chyba nie problem ? Jak masz kasę to polecam KM Heada sam używam w innej replice niż SAR'enka, 6,04mmx509mm i spisuje się pięknie - zero rys od 20 tys kulkensów przebiegu. PZDR

Posted

W stocku lufa ma ok. 495mm, max do SARa wejdzie 509 mm. Potem już trzeba demontować tłumik płomienia (ma mniejszą średnicę wewnętrzną niż lufa średnicę zewnętrzną). Ja mam zainstalowaną lufę 590mm i lufę HK51 - prezentuje się całkiem nieźle.

Posted

Jja używam lufy 590 systema choć jak bym miał w trakcie tuningowania sarenki więcej kasy wybrał bym KM Head do tego tłumik 40x200 KA. Wygląda to całościowo tak :

saramała.jpg

Posted

Jestem zwolennikiem jak najmniejszego oslabiania szkieletu broni wiec dopasowalem kolbe do broni.

Przypilowalem odpowiednio szyny od wewnatrz. Niestety przetarly sie one calkowicie a powstala dziure zakleilem warstwa tworzywa sztucznego, wymodelowalem i pomalowalem.

 

Mocowanie kolby jest ze stali wiec takei przetarcie nie wplywa w zaden sposob na jej wytrzymalosc. Ponadto, kolba wchodzi i schodzi z body bez wiekszych problemow, tak jak stock, wiec naprezenia sa minimalne i rozno rozlozone.

Posted

Rach ciach kolejny problem w zasadzie ostatnio tarzałem się z SARą po wyjątkowo mokrych krzaczurach ;) No i nie wiem czy coś sie stało czy po prostu tego prędzej nie zauważyłem ale cholernie grzeje mi sie silnik tak ze raczka jest naprawdę ciepła +/- 40-50*C . Nie wiem może to wpływ zmiany bezpiecznika albo cuś .. nie znam sie na elektryce całkowicie.

 

Konfiguracja :

ca sar tr II [tuning lvl3 by asgshop]

batka :SANYO NiMh 9.6V RC 3600mAh typ Large

bezpiecznik f20a [5x20mm]

Posted

Silnik grzeje sie gdy musi nad czyms ciezko pracowac. Podobnie jest gdy nie moze napiac sprezyny lub jest to dla niego za mocna (poznac to mozna po niskim RpM).

 

Sprawdz czy batka tez sie grzeje przy tym, jezeli tak to wina moze tkwic gdzies w gb. Bezpiecznik to opornik wiec powinien jedynie pomoc.

 

Tak mi sie przynajmniej wydaje...

Posted (edited)

Najlepiej zapytaj serwisantow jakichs renomowanych sklepow. Jestem tylko amatorem i wszystkie opinie wydaje na podstawie swoich przezyc i doswiadczen z broni i opowiadan kumpli z teamu.

 

Glupio byloby, zebys stracil kase na nowy silnik z mojego powodu;p

 

 

Ps. Niedlugo zamontuje u siebie m110guardera, batke 9.6 intella i stockowy silnik CA . Zobaczymy czy bede meic ten sam problem.

Edited by Filq

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...