Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam,

Mam MP5A4 wersja przed B&T.Od niedawna zaczol sie nastepujacy problem.Mimo w pelni naladowanej batrii po oddaniu kilku strzalow przy naciskaniu spustu kulki wylatuja z coraz wiekrzym opuznieniem az w koncu bateria nie jest w stanie naciagnac sprezyny.Wyglada to tak jak by bateria byla na tyle zorladowana ze nie jest w stanie naciagnac sprezyny.Urzywam baterii Kan,nie sa one chyba najleprze ale czy to moze byc jej wina?Urzywam jej od konca lutego,mialem ją moze na 10-15 strzelankach

Link to post
Share on other sites

No jak tak, to gorszy problem. Byc moze jest kiepski shimming i zebatki maja zbyt duze opory? Warto by bylo sprawdzic podkladki. Byc moze regulacje silnika trzeba zrobic...

 

Jesli ktos nie ma doswiadczenia (a skoro sie pytasz, to pewnie nie masz :wink: ), to sugeruje poslac guna do jakiegos dobrego serwisu, gwarantujacego poprawne usuniecie usterki (np asgshop).

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Nie zakładam nowego tematu bo się nie opłaca.

Mam mp5a2 ale nie z B&T.Problem mojej broni to taki ,że nie strzela.Strzelał ,strzelał i przestał.Myślałem ,że bateria się rozładowała.Więc po 8h podłączyłem znowu i nic.Tylko silniczek podskakiwał ale się nie kręcił tak jakby bateria była na wyczerpaniu.Więc potrzymałem spust na auto kilka razy i za którymś błysną mi się bezpiecznik.Wyciągam go a on przepalony.Teraz podłączyłem baterię 8,4 intelecta ale bez bezpiecznika i znowu silniczek skacze.Co może być problemem?Proszę o pomoc gdyż nigdy nie zaglądałem do GB i trochę się tego boję.

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

to ni ewina gb a silnika a dokladnie albo zjechala Ci sie zebatka albo poprostu (oby) trzeba go wyregulowac - otworzyc klapke silnika obadac czy zebatka cala zakrecic klapke i zabawa z imbusem by sie odpowiednio krecil

U mnie sie to dosc czesto powtaza :) dlatego zawsze mam przy sobie odpowiedni imbus :)

 

MOD: Interpunkcja, ortografia!!. Pozdrawiam. SJP.

Link to post
Share on other sites

Co do problemu z pierwszego posta który miałem jednak okazało sie ze jest to wina przebić na okablowaniu,jednak to nie były styki. Trzeba uwarzać w momęcie przykręcania klapki silnika gdyż przynajmniej w moim modelu kable były długie i mocno ściśnięte w rękojeści przez co przeciełem izolacje.Prąd szedł na wszystkie metalowe części dlatego bateria szybko padała.

Edited by chudyhunter
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...