Eddie Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Witam :!: Na wstepie chce zazaczyć iż szukałem odpowiedzi na mój problem na forum (wyszukiwarka) jednak nie znalazłem topicu o moim problemie. Jeżeli coś takiego było prosze i link :F Ale do rzeczy a więc tak mam Glocka jak w temacie, jestem jego trzecim właścicielem i akurat u mnie zaczeło się coś z nim dziać. Najpierw jak lekko kropiło to coś jakby zaczeło go "dławić" i strzelał jakby niemógł (zaznaczam tu iż u mnie był uzytkowany on na propanie). Niedługo potem przy strzale zamek nie chciał powracać do poprzedniego położenia, zatrzymywał sie odsuniety o ok 3-5mm(na oko) od neutralnego położenia i przez to przy drugim naciśnieciu spustu sie blokował (trzeba było dosunąć zamek palcem i strzelić). Na koniec zaczął syfonować. Wydawało mi sie że to przez smarowanie więc go nasmarowałem a tu dalej d...znaczy sie niepomogło. Jak ktoś wie co mojemu gloczkowi może dolegać to prosze o pomoc :!: Pozdrawiam Eddie :!: Quote Link to post Share on other sites
anek Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 magazynek do uszczelnienia, a replike proponuje wziasc rozlozyc, smar w łape i jedziemy.... co do magazynka nabij go GreenGazem i zobacz czy masz syfony bo jak tak to chyba zawory ci poszły ... Quote Link to post Share on other sites
Eddie Posted November 2, 2006 Author Report Share Posted November 2, 2006 magazynek do uszczelnienia, a replike proponuje wziasc rozlozyc, smar w łape i jedziemy.... co do magazynka nabij go GreenGazem i zobacz czy masz syfony bo jak tak to chyba zawory ci poszły ... Właśnie magazynek jest ok bo go sprawdzałem (cóż sprawdze jeszcze raz) a za rozłożenie i smarowanie już sie wziąłem...jak usterka ustąpi to napisze :) Quote Link to post Share on other sites
PeePee Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 Spróbuj rozciągnąć sprężyne powrotną i powiedz czy nadal problem występuje. Pozdrawiam :) Quote Link to post Share on other sites
killa Posted November 2, 2006 Report Share Posted November 2, 2006 heh jesli syfon masz za kazdym razem to najprawdopodobniej pozbyles sie zaworka nr.24 wedlug manuala dolaczonego do broni. kolejnym objawem tego uszkodzenia jest brak blow backu. dobra rada w glockach z KSc/Kwa nie urzywaj propanu. Quote Link to post Share on other sites
Eddie Posted November 2, 2006 Author Report Share Posted November 2, 2006 heh jesli syfon masz za kazdym razem to najprawdopodobniej pozbyles sie zaworka nr.24 wedlug manuala dolaczonego do broni. kolejnym objawem tego uszkodzenia jest brak blow backu. dobra rada w glockach z KSc/Kwa nie urzywaj propanu. Na przyszłosć będe wiedział, a syfon sie pojawia dopiero przy 3 lub 4tym strzale. Sprawdze jeszcze sprężyne ale i tak dzieki wszystkim za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Tathagata Posted January 27, 2007 Report Share Posted January 27, 2007 Jeżeli zaworek jest sprawny to sprawdż czy masz luzy góra dół przy magazynku. Może być wyrobiony zatrzask magazynka i cięzar magazynka powoduje że powstaje szczelina pomiędzy magazynkiem a zaworkiem którędy ucieka gaz, widać wtedy obłoczek przy strzale koło szyny zamka z tyłu. Ciśnienie szybko spada, zamek nie powraca i robi sie syfon. Łatwo to sprawdzić dociskając (lekko) magazynek drugą reka przy oddawaniu strzałów. Jeżeli wtedy jest OK to winny jest zatrzask. Sam tak miałem przy przechodzonym Glocku. Można kupić nowy metalowy albo spróbować naprawić (nadlać) jakimś dobrym klejem np. epoksydem. Quote Link to post Share on other sites
stress Posted February 6, 2007 Report Share Posted February 6, 2007 Ale sa wzmocnione zatrzaski do Glockow, za 4 dychy chyba. I problem rozwiklany. Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted February 6, 2007 Report Share Posted February 6, 2007 Część No. 24 odpowiada za blowback podobno pęka jeśl używa się green gazu. Ale Eddie napisał, że zamek nie wraca do przedniego położenia - a za to odpowiada sprężyna powrotna. Zamontowałem zamiennik części 24: http://asgshop.pl/produkt.php?id=1291 w stockowym glocku 17 KSC-KWA. Prędkość kulki spadła o 5 fps ( w granicy błędu pomiaru), blowback trochę osłabł... ale na jednym ładowaniu gazu Ultraair w temperaturze 18 stopni wystrzeliłem 140 kulek. Liczyłem dokładnie: 7 magazynków po 20 kulek (żeby łatwiej się liczyło), bez straty prędkości kulki. :-) Warto wydać te 70 zł, zwłaszcza że sam pistolet jest tani. Quote Link to post Share on other sites
Guest Kret Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 70 PLN x ilość magazynków, zapomniałeś dodać... ;) Quote Link to post Share on other sites
wally Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 70 zł kosztuje element montowany w zamku a nie w magazynku :) Quote Link to post Share on other sites
PAT_Jezior Posted February 10, 2007 Report Share Posted February 10, 2007 A czy próbował to ktoś montować w metalowym zamku ? (dokładnie od G&P, jeśli to robi jakąś różnicę). Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted February 13, 2007 Report Share Posted February 13, 2007 Też mam podobny problem z moją 17 z metalowym zamkiem. Wygląda to tak: po naładowaniu glocka naciskam spust i z lufy wylatuje kulka lecz zamek nie odbija do tyłu na tyle by zamknąć zawór i gaz wylatuje z lufy. Kiedy odciągne zamek do maxymalnego położenia zamek sam nie wraca. Wysyłałem broń do asgshopu i powiedzieli mi ze musze kupić nowego. Robili próby : brali mój zamek i montowali w innym "body" a do mojego "body" wsadzali inny zamek i obydwa glocki działały. Czy da się z tym coś zrobić? Jeżeli się uda to nakręce krótki filmik pokazujący jak moja 17 strzela Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 70 PLN x ilość magazynków, zapomniałeś dodać... Wally ma rację - mi chodziło o tzw. "firefly rocket valve" - montuje się go w cylindrze blowbacku. Jest bardziej wytrzymały niż plastikowy odpowiednik, poza tym szybciej odcina przepływ gazu, przez co blowback zużywa go mniej. Z kolei zawór o większej przepustowości w magazynku spowoduje większe zużycie gazu - tego nie polecam, bo 290 fps w broni bocznej spokojnie wystarczy. Puzel - jeżeli kupiłeś zamek G&P do G17, to zapewne będziesz musiał go potraktować pilnikiem - czytałem na zachodnich forach że wymaga dopieszczenia (stąd niska cena) Quote Link to post Share on other sites
PAT_Jezior Posted February 14, 2007 Report Share Posted February 14, 2007 U mnie i kolegi (zamówiliśmy i zamontowaliśmy go w jednym czasie) działa bez zarzutu. Quote Link to post Share on other sites
zenon Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 no właśnie - jak ten zamek g&p sie sprawuje? bo cena kusi... Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Ja mojego glocka kupiłem odrazu z metalowym zamkiem:) Quote Link to post Share on other sites
zenon Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 tego za 519 z asgshopu ? tam jest tez zamek g&p czy inny? Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted February 16, 2007 Report Share Posted February 16, 2007 Ja kupowałem ze 2 lata temu na machingunie, w glocku jest zamek KSC. Quote Link to post Share on other sites
PAT_Jezior Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Zamek od G&P się sprawuje nieźle :) Tyle, że trzeba stosować jakiś sliny gaz (typu Propan, GG), bo na zwykłym (Ultrair, HFC 134a) Glock wystrzeliwuje około 1,5 maga kulek. Quote Link to post Share on other sites
zenon Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Ja kupowałem ze 2 lata temu na machingunie, w glocku jest zamek KSC. zamek ksc jest malowany, nie? jeśli tak to kicha bo farba brzydko złazi i potem lipnie to wyglada. Jezior, jak to jest w przypadku g&p? wyciera się ładnie? Jak jest spasowany -nie klekocze? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
PAT_Jezior Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Mam ten zamek za krótko aby powiedzieć czy farba schodzi szybko (około 1 miesiąc dopiero). Pomalowałem oznaczenia na biało jedynie, wygląda elegancko. Co do spasowania, to klekocze jedynie Lufa zew. Sam zamek siedzi bardzo dobrze. Wydaje mi się, że zamek z KSC klekocze bardziej. Muszę dorwać kumpla glocka i porównać. Quote Link to post Share on other sites
zenon Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 czyli jest malowany? myślałem, że może jest oksydowany, albo czerniony w jakiś inny sposób (na zdjęciach tak wygląda) Quote Link to post Share on other sites
PAT_Jezior Posted February 17, 2007 Report Share Posted February 17, 2007 Chyba jest oksydowany, nie wygląda to na malowanie, ale na tym się nie znam :) EDIT: Troche to zajęło, ale wreszcie miałem okazję porównać zamek z KSC z G&P (niestety narazie nie mam zdjęć, jak tylko zdobędę, nie omieszkam wrzucić). Otóż to, co widać na pierwszy rzut oka, to kolor (można to nazwać fakturą) oraz oznaczenia. Zamek G&P zdaje się być bardziej matowy i jego kolor jest bardziej "metaliczny" od swojego odpowiednika z KSC, natomiast zamek z KSC jest gładki, ciemniejszy i szczerze powiedziawszy wygląda deko plastikowo (moim zdaniem). Jeśli chodzi o oznaczenia, to w G&P są płytsze, troszkę powiedział bym, skromniejsze. W KSC są głębsze, wyraźniejsze i bez problemu da się wyczytać poszczególne oznaczenia. A jeśli chodzi o klekotanie :lol: to oba klekoczą podobnie :D W najbliższym czasie wrzucę fotki Quote Link to post Share on other sites
Ijet Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 (edited) Witam, Odgrzewam kotleta, bo wo sumie tu było najwięcej o części 24, czyli tej rocket valve. Otóż moja plastikowa w G17 też się ułamała i szukam zamiennika. W Polsce brak więc będę musiał sprowadzać z kingkonku i teraz pytanko: Rozumiem że nada się to: http://www.tokyo-model.com.hk/ecshop/goods.php?id=1517 ale ewentualnie to też może zadziałać: http://www.tokyo-model.com.hk/ecshop/goods.php?id=5682 ? Drugie pytanie, to montując to, muszę zmieścić całą sprężynę z zaworem pod tego poprzecznego pina, przed, czy pin ma przechodzić przez sprężynę? Z obrazkowej instrukcji Foki wynika chyba, że pin trzyma wszytko z przodu... EDIT: No to sam sobie odpowiem. Może się komuś przyda łopatologiczny opis. Kupiłem dokładnie tą część: http://www.tokyo-model.com.hk/ecshop/goods.php?id=1517 paczka przyszła po około tygodniu po wykonaniu opłaty. Wyniosło mnie to w sumie 61 zł w tym przesyłka. Na ulotce ja wół stoi, "Replace Part No. 24 of your KSC Glock series. 8-) Wsadziłem zawór wraz ze sprężynką tym śmigiełkiem w stronę lufy, pod tego kolka poprzecznego. Niech ktoś mi wytłumaczy, jak to jest że teraz wszystko działa jak należy? :-P Przecież ten zaworek nie ma tam możliwości ruchu. Czy chodzi o to że odpowiednio kieruje strumień gazu? Edited May 12, 2011 by pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.