Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

SLR czy ktoś wie jak usunąć tą usterkę?


Recommended Posts

Mam problem z "Rewersem" mianowicie po odaniu kilku seri tłok zostaje mi w końcowych pozycjach a bateria nie może go pociągnąć dalej do tyłu, muszę wyjąć silnik odciągnąć rewersa i działa normalnie, potem zowu kilka serji i jest to samo:/ mam tuning do 390fps (asgshop.pl) baterię 9,6v i nie wiem w czym tkwi problem. Czy ktoś może mi pomuc?

Link to post
Share on other sites

dobra to przeczytaj mojego pierwszego posta a potem mów że mam dużo strzelać;] (chciałbym!!!!!!!!!!!!!)

Znalazłem nową ciekawą przypadłość:/ mianowicie wystarczy że wyjmę silnik zakręcę nim i włożę spowrotem bez odciągania "rewersa" :| teraz jestem w kropce:| może to wina silnika? albo jego ustawienia?

Link to post
Share on other sites

No to daj batke koledze :wink: .

 

Co to Twego problemu.

Mialem podobną sytuację wczoraj na strzelance. Tłok został z tylu i nie moglem go zwolnić z tylnego polozenia. Odkrecilem pokrywe silnika, podlączylem od nowa kabelki, przykrecilem pokrywe i wszystko zaczęlo dzialać. Moze cos zle przykrecasz, moze za mocno, nie wiadomo. Najlepiej bedzie jak zadzwonisz do asgshop'u.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie taki sam problem mam.

 

Bateria nie jest tutaj przyczyną. Tak samo antireversal, on tylko zapobiega cofaniu się mechanizmu.

 

Z tego co mi się nasuwa to mogą być takie oto przyczyny:

 

-po strzelaniu na auto nie oddajesz pojedynczego strzału, nie wiem dokładnie, ale po strzelaniu na auto mechanizm się "rozbuja" i doprowadza do ustawienia się tłoka w tylnej pozycji, gdzie silnik nie ma siły dociągnąć sprężyny, trzeba pojedynczy strzał oddać, aby "uspokoić" mechanizm. U mnie to się często zdarza. Ale się nie powinno, może sprężyna jakoś nie chce dobrze współpracować.

 

-CA wydało jakąś serie wadliwych silników, ale wątpię w to.

Link to post
Share on other sites
sprawdzony sposób rozładowywania aku: żarówka od samochodu 12v' date=' 21W. A formatowanie tak samo jak łaska do zbawienia jest koniecznie potrzebne.[/quote']

 

Zapomnisz o tym, przytrzymasz tak zbyt długo i masz po baterii, jeżeli napięcie zejdzie poniej pewnego poziomu. Sposób może i sprawdzony, ale ryzykowny.

Link to post
Share on other sites

więc spece z asgshop powiedzieli mi że mogą być 3 rzeczy

a) Bezpiecznik (spiąć na ktrutko i sprawidzć czy dalej mam ten mankamęt) niestety nie podziałało i itak się tnie:/

B) dociskanie silnika kombinuję a i tak z tego niewiele wychodzi

c) bateria (jutro sprawdzę w szkole)

d) Walnięty silnik (najmniej prawdopodobne)

 

Po spięciu na krutko i zabawie dociskami problem nie ustąpił:/

 

[ Dodano: Pon 13 Lis, 2006 ]

Udało się, wadą było zbytduże dociśnięcie do zębatek (chyba)

sposób naprawy(nie sposub jest tego naprawić za pomocą docisku silnika)

1) wziąć cienką blaszkę (ajlepiej taką z zapalniczki)

2) rozgniesć na płasko młotkiem

3) urwać połowę

4) wsadzić pomiędzy Obudowa silnika a obudowe grar boxa na parę mm

5) zagiąć by niewpadła do środka i nie zablokowała silnika

6) ciut dokręcić silnik od gury

 

Problem ustąpił jeśli będą jakieś dalsze problemy będę piał na biezaco:)

Link to post
Share on other sites

@gryzzly - to mam pytania do Ciebie:

 

1. Czy po odkręceniu silnika od GB traci się gwarancję?

2. GB jest przykręcany na śrubki prostopadle ustawione, czy to będzie współpracować?

 

Tzn chodzi Ci o to, aby odciągnąć silnik od obudowy, przesunąć niżej jego zębatkę, tak?

 

Nie mam aktualnie repliki w domu, nie mogę tego przetestować, choć mnie zacinki nie zdarzały się strasznie często.

Link to post
Share on other sites

Więc tak,

 

1) Jak kupiłeś na asgshop.pl to nie tracisz gwarancji.

2) Najpierw sprubój:

"a) Bezpiecznik (spiąć na ktrutko i sprawidzć czy dalej mam ten mankamęt) niestety nie podziałało i itak się tnie:/

B) dociskanie silnika kombinuję a i tak z tego niewiele wychodzi

c) bateria (jutro sprawdzę w szkole)

d) Walnięty silnik (najmniej prawdopodobne)"

3) tą cieniutką blaszkę wsadziłem pomiędzy Obudowę Gear boxa a obudowę silnika tak bym mugł przykręcić śrubki trzymające silnik przy gear boxie spowrotem. UWAŻAJ bo możliwe że zrobisz za dużą przerwę albo ciutkę za słabo dociśniesz silnik imbusem i możesz se zjechać zębatki na silniku albo w GB...:/

 

p.s Jak się tu wstawia fotki?

Link to post
Share on other sites

a) nic nie daje - już dawno sprawdzałem

B) silnik mam dobrze dociśnięty

c) na pewno nie

d) no chyba nie ;]

 

Szczerze mówiąc to niezbyt wiem o co chodzi z tym dociskaniem silnika i problemami z nim po użyciu płytki.

 

Fotki się wstawia pisząc:

 

[img=adres obrazka który chcesz wstawić]

Link to post
Share on other sites

dudi masz rację można czasem zapomnieć, napięcie nie może spaść poniżej 0,9V na ogniwo, ja naszczęście nie mam z tym problemu ponieważ kiedyś został mi z alternatora(nie samochodu tylko jakiegoś testera szkolnego - mama jest dyr. gimn :lol:) pewien układ elektroniczny który przerywa obwód na określonym napięciu. Trochę roboty ale wyszło

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...