gryzzly Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Mam problem z "Rewersem" mianowicie po odaniu kilku seri tłok zostaje mi w końcowych pozycjach a bateria nie może go pociągnąć dalej do tyłu, muszę wyjąć silnik odciągnąć rewersa i działa normalnie, potem zowu kilka serji i jest to samo:/ mam tuning do 390fps (asgshop.pl) baterię 9,6v i nie wiem w czym tkwi problem. Czy ktoś może mi pomuc? Quote Link to post Share on other sites
wally Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Najprawdopodobniej w kiepskiej jakości ogniw w baterii. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 Dość dziwna sprawa bo b ateria jest nowa http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=520 Akumulator NiMH 9.6V 3000mAh typ Largre KAN Wpełni naładowana przez serwis asgshop.pl:/ czy to oznacza że muszę zmienić baterię? tylko na jaką? Quote Link to post Share on other sites
wally Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Sformatowłeś ją wogóle? Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 jak się formatuje? Baterię mi naładował serwis asgshop.pl przed wysyłką. (do pełna). Quote Link to post Share on other sites
Dudi Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Formatowanie baterii = rozładowanie jej i naładowanie do pełna - i tak 4 razy (optymalnie) Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 o fuck!!! 4 razy??!!! 3000mah??!!! samo ładowanie moją ładowarką trwa 28h!!! Quote Link to post Share on other sites
piotrekSGUS Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 samo ładowanie moją ładowarką trwa 28h!!! 8O ... jakiej uzywasz ładowarki ??. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 zwykłej tej za 35zł:/ inna sprawa to jak rozładować tak pojemną baterię? Quote Link to post Share on other sites
piotrekSGUS Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 No to nie lepiej kupić ladowarke mikroprocesorową i sie nie męczyć z ładowaniem baterii ?. Ja tak zrobilem i nie mam zadnego problemu z ladowaniem/rozladowywaniem baterii. Jak rozladować ?. Jezeli nie masz rozładowywarki to idziesz na strzelanke i duuużo strzelasz :twisted: . Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 dobra to przeczytaj mojego pierwszego posta a potem mów że mam dużo strzelać;] (chciałbym!!!!!!!!!!!!!) Znalazłem nową ciekawą przypadłość:/ mianowicie wystarczy że wyjmę silnik zakręcę nim i włożę spowrotem bez odciągania "rewersa" :| teraz jestem w kropce:| może to wina silnika? albo jego ustawienia? Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 sprawdzony sposób rozładowywania aku: żarówka od samochodu 12v, 21W. A formatowanie tak samo jak łaska do zbawienia jest koniecznie potrzebne. Quote Link to post Share on other sites
piotrekSGUS Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 No to daj batke koledze :wink: . Co to Twego problemu. Mialem podobną sytuację wczoraj na strzelance. Tłok został z tylu i nie moglem go zwolnić z tylnego polozenia. Odkrecilem pokrywe silnika, podlączylem od nowa kabelki, przykrecilem pokrywe i wszystko zaczęlo dzialać. Moze cos zle przykrecasz, moze za mocno, nie wiadomo. Najlepiej bedzie jak zadzwonisz do asgshop'u. Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 Dokładnie taki sam problem mam. Bateria nie jest tutaj przyczyną. Tak samo antireversal, on tylko zapobiega cofaniu się mechanizmu. Z tego co mi się nasuwa to mogą być takie oto przyczyny: -po strzelaniu na auto nie oddajesz pojedynczego strzału, nie wiem dokładnie, ale po strzelaniu na auto mechanizm się "rozbuja" i doprowadza do ustawienia się tłoka w tylnej pozycji, gdzie silnik nie ma siły dociągnąć sprężyny, trzeba pojedynczy strzał oddać, aby "uspokoić" mechanizm. U mnie to się często zdarza. Ale się nie powinno, może sprężyna jakoś nie chce dobrze współpracować. -CA wydało jakąś serie wadliwych silników, ale wątpię w to. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 tak więc przy strzelaniu na "semi" występuje po iluś tam strzałach ten sam problem:/ Quote Link to post Share on other sites
Dudi Posted November 12, 2006 Report Share Posted November 12, 2006 sprawdzony sposób rozładowywania aku: żarówka od samochodu 12v' date=' 21W. A formatowanie tak samo jak łaska do zbawienia jest koniecznie potrzebne.[/quote'] Zapomnisz o tym, przytrzymasz tak zbyt długo i masz po baterii, jeżeli napięcie zejdzie poniej pewnego poziomu. Sposób może i sprawdzony, ale ryzykowny. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 13, 2006 Author Report Share Posted November 13, 2006 więc spece z asgshop powiedzieli mi że mogą być 3 rzeczy a) Bezpiecznik (spiąć na ktrutko i sprawidzć czy dalej mam ten mankamęt) niestety nie podziałało i itak się tnie:/ B) dociskanie silnika kombinuję a i tak z tego niewiele wychodzi c) bateria (jutro sprawdzę w szkole) d) Walnięty silnik (najmniej prawdopodobne) Po spięciu na krutko i zabawie dociskami problem nie ustąpił:/ [ Dodano: Pon 13 Lis, 2006 ] Udało się, wadą było zbytduże dociśnięcie do zębatek (chyba) sposób naprawy(nie sposub jest tego naprawić za pomocą docisku silnika) 1) wziąć cienką blaszkę (ajlepiej taką z zapalniczki) 2) rozgniesć na płasko młotkiem 3) urwać połowę 4) wsadzić pomiędzy Obudowa silnika a obudowe grar boxa na parę mm 5) zagiąć by niewpadła do środka i nie zablokowała silnika 6) ciut dokręcić silnik od gury Problem ustąpił jeśli będą jakieś dalsze problemy będę piał na biezaco:) Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 @gryzzly - to mam pytania do Ciebie: 1. Czy po odkręceniu silnika od GB traci się gwarancję? 2. GB jest przykręcany na śrubki prostopadle ustawione, czy to będzie współpracować? Tzn chodzi Ci o to, aby odciągnąć silnik od obudowy, przesunąć niżej jego zębatkę, tak? Nie mam aktualnie repliki w domu, nie mogę tego przetestować, choć mnie zacinki nie zdarzały się strasznie często. Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 13, 2006 Author Report Share Posted November 13, 2006 Więc tak, 1) Jak kupiłeś na asgshop.pl to nie tracisz gwarancji. 2) Najpierw sprubój: "a) Bezpiecznik (spiąć na ktrutko i sprawidzć czy dalej mam ten mankamęt) niestety nie podziałało i itak się tnie:/ B) dociskanie silnika kombinuję a i tak z tego niewiele wychodzi c) bateria (jutro sprawdzę w szkole) d) Walnięty silnik (najmniej prawdopodobne)" 3) tą cieniutką blaszkę wsadziłem pomiędzy Obudowę Gear boxa a obudowę silnika tak bym mugł przykręcić śrubki trzymające silnik przy gear boxie spowrotem. UWAŻAJ bo możliwe że zrobisz za dużą przerwę albo ciutkę za słabo dociśniesz silnik imbusem i możesz se zjechać zębatki na silniku albo w GB...:/ p.s Jak się tu wstawia fotki? Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 a) nic nie daje - już dawno sprawdzałem B) silnik mam dobrze dociśnięty c) na pewno nie d) no chyba nie ;] Szczerze mówiąc to niezbyt wiem o co chodzi z tym dociskaniem silnika i problemami z nim po użyciu płytki. Fotki się wstawia pisząc: [img=adres obrazka który chcesz wstawić] Quote Link to post Share on other sites
gryzzly Posted November 13, 2006 Author Report Share Posted November 13, 2006 Ta ale musze je najpierw na jakimś serwerze umieścić:/ Gdzie można umieszczać fotki?? Quote Link to post Share on other sites
Dudi Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 imageshack.us Quote Link to post Share on other sites
Szreder Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 A później, gdy już zahostujesz obrazek to wklejasz "direct link". Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 dudi masz rację można czasem zapomnieć, napięcie nie może spaść poniżej 0,9V na ogniwo, ja naszczęście nie mam z tym problemu ponieważ kiedyś został mi z alternatora(nie samochodu tylko jakiegoś testera szkolnego - mama jest dyr. gimn :lol:) pewien układ elektroniczny który przerywa obwód na określonym napięciu. Trochę roboty ale wyszło Quote Link to post Share on other sites
czarny001 Posted November 17, 2006 Report Share Posted November 17, 2006 Czy te SLR'y to zwykłe 105 A1 (czarne ze znalu), czy te stalowe?? Podobno te drugie często mają awarie. Ile liczą sobie te repliki w których wystąpił problem?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.