Diablo Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 Witam jak w temacie... Wsadziłem do mojego Ak baterie M120s z HurricnenE i rof drastycznie się zmniejszył ,a poprzednio na sprężynie M100 HurricanE była rewelacja... Juz nie wspomnię ,ze silnik nie byłw stanie naciągnąć M130 z Deep Fire. ;/ Mam baterie 9,6 3000mAh KAN Czy to wina baterii? czy porostu sprezyna jest tak twarda? a moze cos z zębatkami? Quote Link to post Share on other sites
woma Posted December 2, 2006 Report Share Posted December 2, 2006 a przewody zmieniłes jak to Cyma to ma liche. Podepnij bez bezpiecznika i zobacz co będzie. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted December 2, 2006 Author Report Share Posted December 2, 2006 nie mam takiej możliwosci ;) bo mam troszkę układ pozmieniany ;p i nie obejdę bezpiecznika ale faktycznie mogę wymienić kable na sylikonowe ;) tylko nie dzisiaj ,bo nie mam takowych w domu ;) Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted December 2, 2006 Author Report Share Posted December 2, 2006 Dobra ;p temat do wywalenia :D okazało się z,ę nawaliłem za dużo smau króty w efekcie spowalniał cały układ :D po wystrzeleniu jakis 500 kulek nadmiar smaru zleciał z zębatek i machina śmiga aż miło ;) TEMAT DO ZAMKNIĘCIA ! Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted June 25, 2007 Author Report Share Posted June 25, 2007 Wybaczcie za odgrzewanie kotleta, ale problemz niskim rofem powrócił:( Zatem mam 12v 3000mAh KAN silnik EG1000 Marui i do tego M130 z DF.. rof wynosi 9 kulek na sekundę ;/ RATUNKU! czy jedyna opcja jest wymiana silnika na Magnum? a może moja bateria już sie "zużyła?" Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 A może zębatka na silniku straciła parę zębów? U mnie tak było (ta malutka zębatka wbudowana w silnik) straciłem 6 zębów - AEG zaczął baaardzo głośno strzelać, ułamane żęby blokowały kręcące się zębatki i rof był na bardzo niskim poziomie :(. Na szczęście gun na gwarancji :D Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted June 25, 2007 Author Report Share Posted June 25, 2007 zebatka jest jak nówka. Wszystko w gb w jak najlepszym porządku. Podejżewam ,że zdycha moja bateria ;) jednakże chwilowo nie mam mozliwości podpięcia innej. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 25, 2007 Report Share Posted June 25, 2007 A mi się wydaje że zdycha ci bateria i silnik... Po 1, silniki stockowe na takim napięciu i przy dość dużej sprężynie zatracają moc. Po 2, najlepszym wyjściem jest użycie silnika systemy z najnowszej serii: Magnum bądź Turbo, nie będziesz musiał używać wysokiego napięcia, dzięki któremu silnik starczy ci na znacznie więcej. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 @pidżejfat - potwierdzam. Silniki stockowe dają radę, ale dośc szybko się "wypalają". Nota bene silniki np. Systema STU i TU też. Jeżeli miałes silnik używkę, to jest to bardzo prawdopodobne. Magnum nie jest konieczny. Kluczowe pytanie brzmi jakie zębatki tam są? O zwykłym przełożeniu? Jeśli tak to faktycznie Magnum, jeśli jakieś TU chociaż, to zwykły G&P M120 daje elegancko radę. Jeżeli miałeś nowy aku to raczej marne szanse, że padł. Ale podłącz na wszleki wypadek jakiś na ogniwach Sanyo RC, albo Intellecta. Z tego co pamiętam KAN 3000 nie są boskie (choć tu akurat 12V powinno spokojnie starczyć). Przede wszystkim napisz jakie masz zębatki. Powinieneś mieć TU przy tej sprężynie. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Więc tak. Podobny problem. Sarenka CA, ftk hurricane m120, bateria 9.6 sanyo LARGE, silnik stock, zębatki stock, silnik, jak i cała broń ma ze 4 miesiące. Może to być zryty silnik? m120 na podwójnym łożyskowaniu. Z innej batki też nie rusza, bateria funkiel nówka, na intellect na ogniwach wielkości AA, RC 9.6 też nie rusza. Często tłok zacina się z tyłu, za chwilę jednak rusza i rof jest przyzwoity ale na kilkadziesiąt strzałów. Sam zakładałem ftk, wcześniej działał aż miło było słuchać. Obstaję za silnikiem. Pomocy :-F Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted June 26, 2007 Author Report Share Posted June 26, 2007 Zębatki mam STU z CA, tłok z zębam itytnaowymi DF, Bore Up DF, M130 silnik EG1000 (powiem,ze bardzo leciwy ten silnik jest byc może dlatego tak sprawa wygląda).Jednakże powiem że przed tym silnikiem miałem EG700 o podobnym "czasie eksploatacji" (byłem 3 właścielem) i rof był nawet w granicach 16 k/s. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 To jaki aku w końcu? AA Intellect 9,6v (na tej ma małe szanse), czy Sanyo SC? Spróbuj jakieś solidne 12V i zobacz. FTK Hurricana mają duże łożyska na prowadnicy, podwójne łożyskowanie daje dużą podkladkę. Sprężyny są długie. Ciągle ktoś do mnie pisze, że mu się to FTK nie naciąga. Wywal jedno łożyskowanie na początek i zobacz. Jak tłok rusza, to się nie zacina, nie? Bo rusza .... Jeśli po dłuższej serii rof spada i potem wraca to znaczy, że aku nie daje rady. Sprawdziłbym jakośc ogniw oraz łożyska, podkładki i ogólnie opory "mechaniczne". @Diablo - sprawdź inny silnik. Jak masz STU CA to powinno śmigać. Właśnie około 16. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Gnat jest świeży smarów podkładek nie ruszałem, kupi krakmanowskim smarem, ale bez przesytu. Tłok zostaje z tyłu i po kulki nastu sekundach jakby bateria nabierała mocy. Gnat nie rusza ani jednej, ani na drugiej baterii. Dopiero tak jak mówię po chwili. Wiem, że te łożyska są kiepskie wywalę z tłoka i się zobaczy. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted June 26, 2007 Author Report Share Posted June 26, 2007 Basta!! postanowione - kupie silnik magnum od systemy i 12v RC sanyo, albo LI-Pol 11.1v ;) i nie będzie mowy o tym,że mam słaby rof ;) Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 To kup jeszcze tytanowy tłok i nie przejmuj się jak ci zmieli zębatki :D W sumie mam ten sam problem co ty mówisz tylko, że przy pół naładowanej bateri (8,4 intelecta) i m110 Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Do silnika Systema Magnum władujesz 12Voltową baterię? Przy M130? Powodzenia... Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 A czemu nie? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Bo go zamordujesz, te silniki śmigają na aku. 8,4V i jakie kolwiek podnoszenie napięcia, morduje go. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 W sumie to podnoszenie napięcia na każdym silniku go morduje... i bynajmniej magnum nie jest pod tym względem jakoś specjalnie bardziej czuły. Chodzi mi o to, że ROF będzie miał na tak wysokim poziomie, że w krótkim czasie nabawi się jakiś uszkodzeń. Systema MAGNUM (wg. asgshopu) uciągnął sprężynę M170 na napięciu 8,4V. (pewnie ROF był na poziomie 9/s albo i niższym:P). To oznacza że na M130 bateria 8,4V SANYO RC 2400 mAh dawałaby conajmniej zadowalający rof :D Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Nawet bez tych ceregieli, mam ICS turbo 2000 i jestem zadowolony, R.O.F. Przyzwoity 16k/s na M140 i AKU. 10,8V 1800mAh Sanyo cadnica, daje radę bez oporów naM140. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Ja mam pytanie podobne... Chcę zrobić upgrade swojej akaśki: *FTK Guardera za 499zł (to z BU i zębatkami ITU) *Sprężyna m130 *bateria 9,6V 1400mAh Intellect bądź 9,6V 2200mAh G&P Moje wahania są takie iż baterię muszę mieć typu Stick, stockowy silnik z VFC nie pociągnie na dłuższą metę tego zestawu oraz rof na batce 9,6 nie będzie zadowalający... Moje pytanie jest czy łądować silnik Systemy Turbo czy może Magnum? Czy wie ktoś czym tak naprawdę się różnią? Którą baterię wybrać? Pozdrawiam pidzejfat Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted June 27, 2007 Report Share Posted June 27, 2007 Ja tam mam Magnum na 12V RC 2400 i SP150 i nic się nie morduje ... ;) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 Bo ty masz to w snajperce (ogień pojedyńczy) Pidżefjat - Nie wiem czy zębatki ITU na M130 to dobry pomysł... w sumie czemu nie, ale rof będzie paskudny (i to w dodatku na 9,6V MINI!!!!). Do tego chyba pozostaje TURBO... może wyrówna straty z powodu gigantycznego przełożenia zębatek i niskiego voltażu i rozmiaru ogniw... Spróbuj :D Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted June 28, 2007 Report Share Posted June 28, 2007 (edited) Podepnę się do tematu: czy wymiana kabli od wtyczki do gb itp. da coś więcej, czy trzeba wymieniać kable również przy batce ? Która wtyczka ma najmniejszą oporność? Edited June 28, 2007 by mastah Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted June 29, 2007 Report Share Posted June 29, 2007 Walę często na auto. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.