Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam jak w temacie... Wsadziłem do mojego Ak baterie M120s z HurricnenE i rof drastycznie się zmniejszył ,a poprzednio na sprężynie M100 HurricanE była rewelacja...

Juz nie wspomnię ,ze silnik nie byłw stanie naciągnąć M130 z Deep Fire. ;/

Mam baterie 9,6 3000mAh KAN

 

Czy to wina baterii? czy porostu sprezyna jest tak twarda? a moze cos z zębatkami?

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Wybaczcie za odgrzewanie kotleta, ale problemz niskim rofem powrócił:(

Zatem mam 12v 3000mAh KAN silnik EG1000 Marui i do tego M130 z DF.. rof wynosi 9 kulek na sekundę ;/

RATUNKU!

czy jedyna opcja jest wymiana silnika na Magnum? a może moja bateria już sie "zużyła?"

Link to post
Share on other sites

A może zębatka na silniku straciła parę zębów? U mnie tak było (ta malutka zębatka wbudowana w silnik) straciłem 6 zębów - AEG zaczął baaardzo głośno strzelać, ułamane żęby blokowały kręcące się zębatki i rof był na bardzo niskim poziomie :(. Na szczęście gun na gwarancji :D

Link to post
Share on other sites

A mi się wydaje że zdycha ci bateria i silnik...

Po 1, silniki stockowe na takim napięciu i przy dość dużej sprężynie zatracają moc.

Po 2, najlepszym wyjściem jest użycie silnika systemy z najnowszej serii: Magnum bądź Turbo, nie będziesz musiał używać wysokiego napięcia, dzięki któremu silnik starczy ci na znacznie więcej.

Link to post
Share on other sites

@pidżejfat - potwierdzam. Silniki stockowe dają radę, ale dośc szybko się "wypalają". Nota bene silniki np. Systema STU i TU też. Jeżeli miałes silnik używkę, to jest to bardzo prawdopodobne.

 

Magnum nie jest konieczny. Kluczowe pytanie brzmi jakie zębatki tam są? O zwykłym przełożeniu? Jeśli tak to faktycznie Magnum, jeśli jakieś TU chociaż, to zwykły G&P M120 daje elegancko radę.

 

Jeżeli miałeś nowy aku to raczej marne szanse, że padł. Ale podłącz na wszleki wypadek jakiś na ogniwach Sanyo RC, albo Intellecta. Z tego co pamiętam KAN 3000 nie są boskie (choć tu akurat 12V powinno spokojnie starczyć).

 

Przede wszystkim napisz jakie masz zębatki. Powinieneś mieć TU przy tej sprężynie.

Link to post
Share on other sites

Więc tak. Podobny problem. Sarenka CA, ftk hurricane m120, bateria 9.6 sanyo LARGE, silnik stock, zębatki stock, silnik, jak i cała broń ma ze 4 miesiące.

Może to być zryty silnik? m120 na podwójnym łożyskowaniu.

Z innej batki też nie rusza, bateria funkiel nówka, na intellect na ogniwach wielkości AA, RC 9.6 też nie rusza. Często tłok zacina się z tyłu, za chwilę jednak rusza i rof jest przyzwoity ale na kilkadziesiąt strzałów. Sam zakładałem ftk, wcześniej działał aż miło było słuchać. Obstaję za silnikiem.

Pomocy :-F

Link to post
Share on other sites

Zębatki mam STU z CA, tłok z zębam itytnaowymi DF, Bore Up DF, M130 silnik EG1000 (powiem,ze bardzo leciwy ten silnik jest byc może dlatego tak sprawa wygląda).Jednakże powiem że przed tym silnikiem miałem EG700 o podobnym "czasie eksploatacji" (byłem 3 właścielem) i rof był nawet w granicach 16 k/s.

Link to post
Share on other sites

To jaki aku w końcu? AA Intellect 9,6v (na tej ma małe szanse), czy Sanyo SC? Spróbuj jakieś solidne 12V i zobacz.

 

FTK Hurricana mają duże łożyska na prowadnicy, podwójne łożyskowanie daje dużą podkladkę. Sprężyny są długie. Ciągle ktoś do mnie pisze, że mu się to FTK nie naciąga. Wywal jedno łożyskowanie na początek i zobacz.

 

Jak tłok rusza, to się nie zacina, nie? Bo rusza ....

 

Jeśli po dłuższej serii rof spada i potem wraca to znaczy, że aku nie daje rady. Sprawdziłbym jakośc ogniw oraz łożyska, podkładki i ogólnie opory "mechaniczne".

 

@Diablo - sprawdź inny silnik. Jak masz STU CA to powinno śmigać. Właśnie około 16.

Link to post
Share on other sites

Gnat jest świeży smarów podkładek nie ruszałem, kupi krakmanowskim smarem, ale bez przesytu. Tłok zostaje z tyłu i po kulki nastu sekundach jakby bateria nabierała mocy. Gnat nie rusza ani jednej, ani na drugiej baterii. Dopiero tak jak mówię po chwili.

Wiem, że te łożyska są kiepskie wywalę z tłoka i się zobaczy.

Link to post
Share on other sites

W sumie to podnoszenie napięcia na każdym silniku go morduje... i bynajmniej magnum nie jest pod tym względem jakoś specjalnie bardziej czuły.

 

Chodzi mi o to, że ROF będzie miał na tak wysokim poziomie, że w krótkim czasie nabawi się jakiś uszkodzeń.

 

Systema MAGNUM (wg. asgshopu) uciągnął sprężynę M170 na napięciu 8,4V. (pewnie ROF był na poziomie 9/s albo i niższym:P). To oznacza że na M130 bateria 8,4V SANYO RC 2400 mAh dawałaby conajmniej zadowalający rof :D

Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanie podobne...

Chcę zrobić upgrade swojej akaśki:

 

*FTK Guardera za 499zł (to z BU i zębatkami ITU)

*Sprężyna m130

*bateria 9,6V 1400mAh Intellect bądź 9,6V 2200mAh G&P

Moje wahania są takie iż baterię muszę mieć typu Stick, stockowy silnik z VFC nie pociągnie na dłuższą metę tego zestawu oraz rof na batce 9,6 nie będzie zadowalający...

 

 

Moje pytanie jest czy łądować silnik Systemy Turbo czy może Magnum?

Czy wie ktoś czym tak naprawdę się różnią?

Którą baterię wybrać?

 

Pozdrawiam pidzejfat

Link to post
Share on other sites

Bo ty masz to w snajperce (ogień pojedyńczy)

 

Pidżefjat - Nie wiem czy zębatki ITU na M130 to dobry pomysł... w sumie czemu nie, ale rof będzie paskudny (i to w dodatku na 9,6V MINI!!!!). Do tego chyba pozostaje TURBO... może wyrówna straty z powodu gigantycznego przełożenia zębatek i niskiego voltażu i rozmiaru ogniw... Spróbuj :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...