Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M-14 Wood/Olive made by China


Recommended Posts

  • Replies 881
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Po kilku godzinach walki ze zwarciem w mechaniźmie spustowym udało mi się odpalić M14. Wymieniłem sprężyne na Hurricane M120s, stalową prowadnice z łożyskowaniem i stalowe łożyska ślizgowe. Całość nawet działa na fabrycznym akumulatorze 8.4V. Dalej w kolejce na wymiane czeka głowica cylindra i tłoka, bo te w M14 są wykonane z jakiegoś gówniatego plastiku. W niedziele sprawdzę jak się spisze w terenie.

Link to post
Share on other sites

Wreście jakieś konkrety. A ile strzałów możesz oddac na stockowej baterii ?? i czy bardzo spadła szybkostrzelonośc???:) ja wstawiam na dniach gumke guardera sylikonową, spręzyne m120 mad onion, łożyska stalowe, prowadnice łożyskowaną wzmocnioną i 2 uszczelki zobaczymy ile wycisne fpsów a ty ile teraz masz ??? a ile miałeś na początku

Link to post
Share on other sites

Na razie oddałem ok. 100 strzałów i akumulator jeszcze daje rade. Szybkostrzelność znacznie spadła, ale ja strzelam tylko na singlu, więc mi to tak bardzo nie przeszkadza. W drodze jest juz akumulator 9.6V 3000mAh, bo ten stockowy pewnie dlugo nie pociągnie. Wstawiłem też gumkę silikonową i uszczelniłem dodatkowo komorę hopup taśmą teflonową.

Na początku miałem ok. 300fps, po wymianie sprężyny jest duża różnica. Testy zrobię dopiero w niedziele.

Link to post
Share on other sites

Witam!!!:) Niedziele jak co tydzien minęła, a ja wypróbowałem moją m14. Bardzo dobrze się z niej strzela, ładny zasięg i skupienie na polu bitwy. Jednak jest straszni nie poręczna i na przykłąd ja miałem nadzieje na szturmowca. A tu jednak będe musiał czasami zrezygnowac z latania jak wariat. Wydaje mi się że jest to coś w rodzaju szybkiej snajperki z lepszym polem manewrów broni.

Link to post
Share on other sites

Witam

Mam serdeczne pytanie czy ktoś z Was upakował w M14tce przykladowo baterie large 9,6 volt na dużych ogniwach jak tak to proszę o mały instruktaż.

pozdrawiam

bylem ostanio u kryni bo kupilem sobei batke i jak wracałem to zaszedłem do niego no i przyszła mi 9,6 własnie na large ogniwach no i ta bateria jest dłuższa o jakies 3 4 cm wiec zesmy nawet nie prubowali bo ledwo ta 8,4 sie mieści bo jeszcze kable trza upchać a ty mowisz o 9,6 trza by było sprubować, moglismy zobaczyc ale teoretycznie z tego co wiem to nie wejdzie raczej 9,6

Link to post
Share on other sites

Egon CAV wchodzi taka bateria ale po drobnej modyfkacji. Zanim napiszę co i jak zmierz linijką długość tej baterii i "pi razy oko" średnicę ogniwa jeżeli ta bateria 9.6 jest z 7-miu ogniw i ma wymiary mojej to napiszę co i jak. Poprostu nie chciałbym żebyś zniszczył replikę tylko dlatego, że się okaże, że moja bateria była mniejsza ;)

Link to post
Share on other sites

Po wystrzeleniu około 2tys. kulek na 170%PDI, prawie wszystko na semi, zaczyna się sypać GB. Gdybym strzelał tylko na pojedynczym to prawdopodobnie wszystko byłoby ok. Po krótkiej serii przestał mi podawać kulki. Jak rozebrałem w domu to okazało się, że wyłamał się bolec, który podtrzymuje głowicę cylindra. Wpadł między popychacz, a głowicę, dlatego dysza się nie cofała i nie podawał kulek. Bolec się złamał w trakcie puszczania serii bo przestał podawać kulki. Zaznaczam, że mam dobrą baterię 9,6V na ogniwach RC i szybkostrzelność jest porównywalna z minimi.

Link to post
Share on other sites

Tak. 170PDI to odpowiednik M120. W tym karabinie psuje się wszystko po kolei. Jeśli myślisz o bezproblemowym strzelaniu to zostaw sobie wymianę sprężyny na sam koniec. Zainwestuj w uszczelnienie układu. Później układ zasilania bo bateria jest tragiczna. Jedyne co mnie jak na razie pozytywnie zaskoczyło to zębatki na których nie widać śladów zużycia. Dla porównania w classicu po 2 tys. kulek na M120 zębatki nie miały 2 zębów.

Link to post
Share on other sites

Witam - czegos juz nie rozumiem. Krakmani odpisali mi iz teraz nie chca wykonac tuningu do M14:

Sprezyna 120sp + gumka hop up gdyz - nie oddam z tej broni nawet jednego strzalu. Teraz pytanie do was a szczegolnie do Thora_ - jak ci sie sprawuje bron po takim "tuningu" ? bo nie wiem czy dla krakmanow chodzilo o to ze w stocku jest za slaba bateria - czy tez ze bron mi sie rozsypie ?

co sadzicie o tej formie stuningowania: M14 kart + sprezyna 120sp + gumka sylikon + uszczelnienie hop up. Bo nie wiem czy to jest sensowne czy tez nie.

Link to post
Share on other sites

A nie lepiej Tobie najpierw wszystko uszczelnić a potem się zabierać za sprężynę?

Ja latam z eMką wyposażoną tylko w gumkę HU i jest dobrze - czytaj - radzę sobie na polu bitwy wystarczająco dobrze, żeby poczekać od razu na całkowitą wymianę części :)

Jeśli Ci śpieszno, wymień dyszę, tłok, prowadnicę sprężyny, cylinder itd. Na poprzednich stronach masz przecież co nieco napisane, co NAT wymieniał :)

Preclufa byłaby nie najgorszym pomysłem. No i oczywiście bateria, bez niej ani rusz..

 

Zauważyłem wczoraj na manewrach, iż po jakimś czasie (2h?) M14 po mało intensywnym strzelaniu, zaczęła przerywać na auto. Nie wiem czy to wina batki czy czegoś innego, ale dało się jej 2 sekundy odpocząć i można było strzelać dalej.

Nie rozumiem tego. Może ktoś miał podobny problem?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...