mo147 Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Mam ogromny problem mój gearbox w m4a1 (r6) złamał sie :/ Nie mam pojęcia czym to uszkodzenie jest spowodownae, poprostu pewnego razu przestal strzelac mimo pracy silniczka :/ Czy może ktoś mi doradzić czy można to naprawić lub dać linka do strony gdzie taki sam szkielet do gearboxa mógłbym kupić ?? Bardzo prosze o pomoc. Przypominam że jest to gearbox do m4a1 (r6). Zdjecie uszkodzenia. http://img81.imageshack.us/my.php?image=pic05301111xp0.jpg http://img81.imageshack.us/img81/9603/pic05301111xp0.jpg Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Czekają cię wydatki min. 100zł za nowego gearboxa z zainstalowaniem go np. u krakmana... Quote Link to post Share on other sites
lup Posted December 26, 2006 Report Share Posted December 26, 2006 Można spawać/kleić, ale i tak to tylko czasowe rozwiązanie. I tak z nowu pójdzie. Powiedz, masz stockową sprężyne czy coś mocniejszego wstawiałeś? Jak stock to chyba po prostu pecha miałeś. Masz jeszcze gwarancje? Jak nie, to w 100% się zgdadzam z Pidżefjat-em. Jak masz mocniejszą sprężynę to więcej wydasz, bo lepiej kupić mocniejszy GB (inaczej znowu może pójść). Quote Link to post Share on other sites
szeregowy_miles Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Tani szkielet: http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=576 Wzmocniony szkielet: http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=549 Zresztą co będę pisał www.taiwangun.com i tam poszukaj odpowiadającego twoim wymaganiom. Napisz też czy masz stockową sprężynę?? Quote Link to post Share on other sites
mo147 Posted December 27, 2006 Author Report Share Posted December 27, 2006 Tak mam niezmienianą sprężyne. Zmieniane były tylko zębatki i lufa na precyzyjną. Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Tak mam niezmienianą sprężyne. Zmieniane były tylko zębatki i lufa na precyzyjną. po co zmieniales zębatki? Stockowe sa dobrej jakosci Dosc dziwne, ze jesli nie zmieniles sprezyny to GB sie zlamal... nie spadl Ci gun z kilku metrow? :D Quote Link to post Share on other sites
Cincin Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 To by mu pękło body, a nie GB ;) Pozatym napisał, że nic takiego mu sie nie przytrafiło. W moim M15 CA, stockowy szkielet poszedł na 150% PDI - choć teoretycznie powinien spokojnie wytrzymać. Natura. Quote Link to post Share on other sites
lup Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Myślę, że po prostu trafił na felerny. Quote Link to post Share on other sites
namirski Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 To jest nietypowe złamanie.Możecie mi wyjaśnić kto to jest krakman?Sorki za głupie pytanie? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Typowe złamanie jak na gearbox, jednak nietypowe jak na taką sprężynę... (pewnie byle jak odlany). Krakman to sklep: www.taiwangun.com Quote Link to post Share on other sites
wurst Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 W moim R6 gb pękł dokładnie w tym samym miejscu (co do milimetra) z tym że banglał na 130pdi a przemielił sporo ponad 15k kulek Quote Link to post Share on other sites
Flachenty Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 gearboxy v.2 potrafią pęknąć bez konkretnej przyczyny, taka konstrukcja Quote Link to post Share on other sites
koonik Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Nie rozumiem o co tyle hałasu. Kolesiowi pękł GB, trzeba wymienić i tyle. Zdarza sie :( . Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Flachenty - A inne wersje wg. ciebie nie pękają? Wszystkie GB to jeden pies jeśli chodzi o wytrzymałość....(no może z małymi wyjątkami) Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 No IMHO Gearboxy w wersji 3 są wytrzymalsze od wersji 2 ;) Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 misiek009 - na prawde... czasami sobie daruj nie przemsylane wypowiedzi :/ Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 Napisalem że z wyjątkami (takimi jak np. Gearbox Minimi). Ale V2 iV3 to raczej tak samo. Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 misiek009 - zdziwił byś się. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 ?? nie rozumiem - rozwiń nieco myśl... :D Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted December 30, 2006 Report Share Posted December 30, 2006 gearbox v3 jest duuuuzo wytrzymalszy od v2. Nikt nie robi super mega wzmocnionych v3ke, bo nie trzeba... ktorys z tych fikusnych gb nie pamietam czy v4 czy v6 tez jest pancerny. Famasowy podobnie.. Po prostu gb v2 jest słaby i tyle. To jest powszechnie wiadoma rzecz. Widzisz nawet w tym temacie ludzie piszą, że potrafi peknąć na 150% PDI ( m110 ) Quote Link to post Share on other sites
mo147 Posted December 30, 2006 Author Report Share Posted December 30, 2006 Widze że mój post zamienił się w syskusję o wytrzymałości gearboxów. Bardzo wszystkim dziękuje za rady. Problem został już rozwiązany, poprzez wymianę gearboxa na wzmocnioną wersję. Jeszcze raz dzięki wszystkim. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.