Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Upgrade G3 sg/1 TM (pomoc/porady)


Recommended Posts

Witam!

Myślę intensywnie o upgradowaniu mojego maruiowskiego G3 sg/1...

Jak dotąd wstawiłem tylko preclufę (systema) i uszczelnioną dyszę (CA), no i tutaj pojawia się moje pytanko...

Co radzicie mi zainstalować w dalszej kolejności?

(chodzi mi o stosunkowo tani i mało awaryjny tuning do ~400 fps)

Będę wdzięczny za wszelkie rady i porady...

 

 

 

Pzdr

JURGEN

Link to post
Share on other sites

Uszczelnioną dyszę sprzedaj, kup zestaw bore up, sprężynę np. guarder sp100 i metalową prowadnicę sprężyny. Tłok marui jest równie dobry jak żółty CA. Jeżeli masz dobrą baterię np. 8.4V 1800 Sanyo, to nie musisz jej zmieniać, bo szybkostrzelność niewiele spadnie. Gumka hopup guardera (czarna) lub systema, o ile nadal masz stockową marui.

Części Hurricane są tanie, ale niskiej jakości - osobiście się na nich zawiodłem (łożyska trudno wpasować do gb, chrom zchodzi z cylindra, głowica cylindra się rozpada). Lepiej od razu inwestować w jakość, niż potem wymieniać.

Link to post
Share on other sites

Po moim przypadku z G3 podziekuję! CA 170% roztrzaskała mi GB.

Poelcił bym ci własnie bore up jak Kmieciu, szkielet Guardera (w ASGSHOPie są tanie) Tok mozesz dać wzmocniony guardera i spręzyne M120. Masz ponad 400FPS! Zębatki oczywiście ale Torque Up. Aku. najlepiej KAN 9,6, chociaż mi do kolby wchodził 10,8 po przeróbkach.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

Hmm. Ja zamierzam do swojego SG/1 wstawić zestaw cylindra (najchętniej bore-up) (cylinder, głowica cylindra, tłok, głowica tłoka i dysza), prowadnicę sprężyny i łożyska, i na to M100. No i precka do tego. Oczywiście wszystko wzmocnione, części CA/Systema/Modify/itp. Mam nadzieję, że moja batka (8.4 2000mAh KAN) uciągnie M100, nie mam ochoty wymieniać baterii. To ostatnie chcę zrobić kiedyś, kiedyś :D i dodać zębatki oraz szkielet GB i do tego M120-130. Będę happy?:D Myślę, że bardzo:D.

Link to post
Share on other sites

A ja myślę , że nie bardzo. Sprężyna może nie dać rady Bore-up'owi , zaleca się M120 , no może M110. Bateria pewnie uciągnie. Prowadnicy sprężyny nie musisz zmieniać. Ja bym dla pewności poczekał na kase na zębatki TU od CA , wstawił bore-up'a i M120. Bez wymiany szkieletu przy M120 też się obejdzie.

Link to post
Share on other sites

A ja myślę , że nie bardzo. Sprężyna może nie dać rady Bore-up'owi , zaleca się M120 , no może M110. Bateria pewnie uciągnie. Prowadnicy sprężyny nie musisz zmieniać. Ja bym dla pewności poczekał na kase na zębatki TU od CA , wstawił bore-up'a i M120. Bez wymiany szkieletu przy M120 też się obejdzie.

(..) Sprężyna może nie dać rady Bore-up'owi , zaleca się M120 , no może M110. (...)

 

Ha, pytałem się panów z Capri, o co chodzi z tym całym "zestawy bore-up firmy x potrzebują do sprawnego działania sprężyny co najmniej M110/M120"! I dostałem wyczerpującą odpowiedź. Otóż będą chodzić normalnie i wszystko będzie dawać radę, tylko że poniżej podanych sprężyn bore-upy nie będą dawać dodatkowych fps wynikających z ich budowy. A że delikatny tuning ma być jednocześnie podstawą pod mocniejszy, to przeżyję, że "tracę" te 20-40fps z bore-upu. "Uaktywni" się on przy dalszym upgreadzie :D.

 

(...) Bez wymiany szkieletu przy M120 też się obejdzie. (...)

 

Patrz kilka postów wyżej:

 

"Po moim przypadku z G3 podziekuję! CA 170% roztrzaskała mi GB."

 

170% to odpowiednik M120, nie? (Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale jestem prawie pewien.)

 

Co do reszty, dzięki za rady, zobaczę, co powie Capri, jak przyjdzie co do czego:D.

Link to post
Share on other sites

O, jeszcze lepiej! :-F Ale żeby M110 roztrzaskała GB (jak rozumiem, chodzi o szkielet?)? Marui? Ile on miał lat? Poza tym, kolega ma M110 w niemal stockowym GB Marui (w G36c), wymienione chyba tylko głowica cylindra i łożyska, starego typu tuning TM ECO z Capri (jeszcze sprzed podziału na części CA i Prometheus), i po jakichś 10k (kolega nie uznaje, niestety, ognia pojedynczego :D) wszystko działa bez problemów...

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Gdyby ktoś się interesował - wstawione części Modify i Promyka (wszystko wymienione prócz szkieletu, silnika i drobnicy typu anti-reversal etc.), sprężyna M110. Całość zasila, jak się okazało, stara bateria 8.4. (Large KANa 2000mAh), co mnie nawet zaskoczyło, ROF nie powala, ale jest przyzwoity. Wyszło 385 fps (BEZ bore-up, za to uszczelniona dysza i precka). Strzela ładnie i mocno, nastąpiło odczuwalne (nie jakieś mega, ale ok)zwiększenie zasięgu, znaczne zwiększenie celności i bardzo duże zwiększenie szybkości lotu kulki (mówię o efekcie wizualnym - przed tuningiem niestety nawet na kulkach 0.2 wkurzało coś, co zdaje się nazywa się "efektem Matrixa"). Zobaczę, jak będzie się zachowywał maruiowy szkielet GB. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z upgrade'u, na tyle żeby absolutnie nie żałować wydanej kasy.

 

Poza tym ogólne me odczucia co do G3 - przecież toto aż się prosi o tuning, bo jednak można się wkurzyć, kiedy ten wielki, nieporęczny kolos miał zasięg taki sam co jakieś MP5... :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Akurat Mp5 TM ma troszkę mniejszy :D - mamy w drużynie nówkę G3 (moja :D) i nówkę Mp5 - ale to taka dygresja.

 

Za jakiś czas mam zamiar wstawić poprostu GB systemy ze sprężynką m150 :)

Wie ktoś może jaki silnik to uciągnie na 12v?

 

Osiągnięcie podobnych wyników bez wymiany całego GB byłoby chyba niemożliwe...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...