Jurgen Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 Witam! Myślę intensywnie o upgradowaniu mojego maruiowskiego G3 sg/1... Jak dotąd wstawiłem tylko preclufę (systema) i uszczelnioną dyszę (CA), no i tutaj pojawia się moje pytanko... Co radzicie mi zainstalować w dalszej kolejności? (chodzi mi o stosunkowo tani i mało awaryjny tuning do ~400 fps) Będę wdzięczny za wszelkie rady i porady... Pzdr JURGEN Quote Link to post Share on other sites
puzel Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 Zestaw FTK M100 (Full Tune-Up Kit) do G3 z HurricanE + tłok żółtek z CA = 225zł do tego batka 9,6v. Po jakimś czasie zębatki stalowe . Quote Link to post Share on other sites
czuperek Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 to bedzie chyba najtansze i najlepsze rozwiazanie,jesli masz wiecej kasy to wstaw bore up CA + sprezynke m100 do tego batka 9.6V lub wiekszej pojemnosci 8.4V i powinno dobrze chodzic. 8) Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted December 29, 2006 Report Share Posted December 29, 2006 Uszczelnioną dyszę sprzedaj, kup zestaw bore up, sprężynę np. guarder sp100 i metalową prowadnicę sprężyny. Tłok marui jest równie dobry jak żółty CA. Jeżeli masz dobrą baterię np. 8.4V 1800 Sanyo, to nie musisz jej zmieniać, bo szybkostrzelność niewiele spadnie. Gumka hopup guardera (czarna) lub systema, o ile nadal masz stockową marui. Części Hurricane są tanie, ale niskiej jakości - osobiście się na nich zawiodłem (łożyska trudno wpasować do gb, chrom zchodzi z cylindra, głowica cylindra się rozpada). Lepiej od razu inwestować w jakość, niż potem wymieniać. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Po moim przypadku z G3 podziekuję! CA 170% roztrzaskała mi GB. Poelcił bym ci własnie bore up jak Kmieciu, szkielet Guardera (w ASGSHOPie są tanie) Tok mozesz dać wzmocniony guardera i spręzyne M120. Masz ponad 400FPS! Zębatki oczywiście ale Torque Up. Aku. najlepiej KAN 9,6, chociaż mi do kolby wchodził 10,8 po przeróbkach. Quote Link to post Share on other sites
Jurgen Posted January 2, 2007 Author Report Share Posted January 2, 2007 A co myślicie o FTK Guardera? Czy warto na przykład zakupić coś takiego? Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 2, 2007 Report Share Posted January 2, 2007 Rany. Tutaj napisałem cos o tym układzie. Na ostatniej stronie. http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=23890&hl= Poszukaj na forum. Jest tego troche. Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 Hmm. Ja zamierzam do swojego SG/1 wstawić zestaw cylindra (najchętniej bore-up) (cylinder, głowica cylindra, tłok, głowica tłoka i dysza), prowadnicę sprężyny i łożyska, i na to M100. No i precka do tego. Oczywiście wszystko wzmocnione, części CA/Systema/Modify/itp. Mam nadzieję, że moja batka (8.4 2000mAh KAN) uciągnie M100, nie mam ochoty wymieniać baterii. To ostatnie chcę zrobić kiedyś, kiedyś :D i dodać zębatki oraz szkielet GB i do tego M120-130. Będę happy?:D Myślę, że bardzo:D. Quote Link to post Share on other sites
Krypton Posted November 19, 2007 Report Share Posted November 19, 2007 A ja myślę , że nie bardzo. Sprężyna może nie dać rady Bore-up'owi , zaleca się M120 , no może M110. Bateria pewnie uciągnie. Prowadnicy sprężyny nie musisz zmieniać. Ja bym dla pewności poczekał na kase na zębatki TU od CA , wstawił bore-up'a i M120. Bez wymiany szkieletu przy M120 też się obejdzie. Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 A ja myślę , że nie bardzo. Sprężyna może nie dać rady Bore-up'owi , zaleca się M120 , no może M110. Bateria pewnie uciągnie. Prowadnicy sprężyny nie musisz zmieniać. Ja bym dla pewności poczekał na kase na zębatki TU od CA , wstawił bore-up'a i M120. Bez wymiany szkieletu przy M120 też się obejdzie. (..) Sprężyna może nie dać rady Bore-up'owi , zaleca się M120 , no może M110. (...) Ha, pytałem się panów z Capri, o co chodzi z tym całym "zestawy bore-up firmy x potrzebują do sprawnego działania sprężyny co najmniej M110/M120"! I dostałem wyczerpującą odpowiedź. Otóż będą chodzić normalnie i wszystko będzie dawać radę, tylko że poniżej podanych sprężyn bore-upy nie będą dawać dodatkowych fps wynikających z ich budowy. A że delikatny tuning ma być jednocześnie podstawą pod mocniejszy, to przeżyję, że "tracę" te 20-40fps z bore-upu. "Uaktywni" się on przy dalszym upgreadzie :D. (...) Bez wymiany szkieletu przy M120 też się obejdzie. (...) Patrz kilka postów wyżej: "Po moim przypadku z G3 podziekuję! CA 170% roztrzaskała mi GB." 170% to odpowiednik M120, nie? (Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale jestem prawie pewien.) Co do reszty, dzięki za rady, zobaczę, co powie Capri, jak przyjdzie co do czego:D. Quote Link to post Share on other sites
SebaGt90 Posted November 25, 2007 Report Share Posted November 25, 2007 170% CA to odpowiednik M110 Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 O, jeszcze lepiej! :-F Ale żeby M110 roztrzaskała GB (jak rozumiem, chodzi o szkielet?)? Marui? Ile on miał lat? Poza tym, kolega ma M110 w niemal stockowym GB Marui (w G36c), wymienione chyba tylko głowica cylindra i łożyska, starego typu tuning TM ECO z Capri (jeszcze sprzed podziału na części CA i Prometheus), i po jakichś 10k (kolega nie uznaje, niestety, ognia pojedynczego :D) wszystko działa bez problemów... Quote Link to post Share on other sites
Pawelski Posted April 7, 2008 Report Share Posted April 7, 2008 Gdyby ktoś się interesował - wstawione części Modify i Promyka (wszystko wymienione prócz szkieletu, silnika i drobnicy typu anti-reversal etc.), sprężyna M110. Całość zasila, jak się okazało, stara bateria 8.4. (Large KANa 2000mAh), co mnie nawet zaskoczyło, ROF nie powala, ale jest przyzwoity. Wyszło 385 fps (BEZ bore-up, za to uszczelniona dysza i precka). Strzela ładnie i mocno, nastąpiło odczuwalne (nie jakieś mega, ale ok)zwiększenie zasięgu, znaczne zwiększenie celności i bardzo duże zwiększenie szybkości lotu kulki (mówię o efekcie wizualnym - przed tuningiem niestety nawet na kulkach 0.2 wkurzało coś, co zdaje się nazywa się "efektem Matrixa"). Zobaczę, jak będzie się zachowywał maruiowy szkielet GB. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z upgrade'u, na tyle żeby absolutnie nie żałować wydanej kasy. Poza tym ogólne me odczucia co do G3 - przecież toto aż się prosi o tuning, bo jednak można się wkurzyć, kiedy ten wielki, nieporęczny kolos miał zasięg taki sam co jakieś MP5... :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Krypton Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Akurat Mp5 TM ma troszkę mniejszy :D - mamy w drużynie nówkę G3 (moja :D) i nówkę Mp5 - ale to taka dygresja. Za jakiś czas mam zamiar wstawić poprostu GB systemy ze sprężynką m150 :) Wie ktoś może jaki silnik to uciągnie na 12v? Osiągnięcie podobnych wyników bez wymiany całego GB byłoby chyba niemożliwe... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.