Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bateria- problem


Recommended Posts

Witam!

Kupilem u krakmana batke 9.6 1400 stick, mialem ja 2-3 tyg i sie poprostu popsula. Szkoda ze nie uznal gwarancji bo wyrzucilem paragon razem z opakowaniem (nie pomyslalbym ze batka sie moze popsuc).

 

Problem jest taki ze daje ona jakby malo pradu.

Napiecie jest odpowiednie, jednak po podlaczeniu do aeg'a daje ona za malo mocy (na poczatku dzialalo ladnie).

 

Jezeli ktos sie zna na batkach, ma pomysl to bardzo prosze o rade... gdyz we wlasnym zakresie musze ja jakos naprawic...

Wstepnie zamierzam ja rozlozyc calkowicie i spowrotem polutowac na nowo (podejrzewam tzw zimne luty jak mi powiedzial znajomy elektryk)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Jeżeli rozłożysz baterię i polutujesz ja w miejsce zgrzewów to po złożeniu od razu podłącz ją do kosza na śmieci....

 

Co znaczy że daje mało prądu ?? Po naładowaniu podłącz miernik i sprawdź czy ma nominalne napięcie, kolejne pytanie czy masz replike w "stocku" czy tuningowaną (przede wszystkim chodzi o sprężynę i zębatki) moż ebyc tak że GB generuje z jakiegoś powodu zbyt duże obciążenie i batka szybko się "męczy".

 

Jak te kwestie wyjaśnisz to wtedy można mysleć nad czymś dalej. jedno jest pewne lutując ogniwa zrobisz więcje złego niż dobrego (zakładając że sa to ogniwa bez "listków" i całość była zgrzewana).

Link to post
Share on other sites
Jeżeli rozłożysz baterię i polutujesz ja w miejsce zgrzewów to po złożeniu od razu podłącz ją do kosza na śmieci....
Mozesz wyjasnic dlaczego? Moim zamiarem bylo przylutowanie jak najwiekszej powieszchni miedzianych blaszek... Mozliwe ze zle przemyslalem...
Co znaczy że daje mało prądu ?? Po naładowaniu podłącz miernik i sprawdź czy ma nominalne napięcie
Wlasnie napiecie jest w normie...
kolejne pytanie czy masz replike w "stocku" czy tuningowaną (przede wszystkim chodzi o sprężynę i zębatki) moż ebyc tak że GB generuje z jakiegoś powodu zbyt duże obciążenie i batka szybko się "męczy".
m120 g&g+bore up, mierzone 400fps wiec nie duzo... Na poczatku uzytkowania baterii w 100% dzialala super! Tylko teraz sie cos stalo...

 

Opory wszelkie wewnetrzne sa wporzadku... Skoro replika dziala na batce KAN 1050mah 9.6 to na 1400 9.6 na bdb Intelectach powinna jeszcze lepiej! I tak bylo do pewnego czasu... To musi byc wina baterii...

Wszystko jeszcze bylo konsultowane osobiscie z Olo (wtajemniczeni wiedza o kogo chodzi) jednak on na bateriach mowi ze sie za bardzo nie zna, i sam sie dziwi ze napiecie extra a pradu "nima"... Owszem jakas tam czastka pradu idzie ale jakby za malo mam wrazenie...

 

I tak jest to ta bateria Intelecta co poprzednik napisal...

Bateria formatowana w 100% dobrze, wpierw rozladowana rozladowywarka TM a pozniej naladowana Ansmanem wolnoladowarka...

 

Jako ze mam problemiki finansowe i nie stac mnie na nowa baterie wiec bede probowal ta naprawic... Niech tylko wroci od krakmana z nie udanej gwarancji :(

 

Kto sie zna niech pomoze/doradzi cokolwiek co pomoze, bede bardzo wdzieczny

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Z lutowaniem jest tak: kazde lutowanie nagrzewa powierzchnie baterii/akumulatora i wszystko pod nią. Akumulatory w większości przypadków są zgrzewane punktowo i z ogniw nie przystosowanych do lutowania. Każde nagrzanie/przegrzanie akumulatora "zabiera" część pojemności. Więc albo masz sprzęt który nadaje sie do takiego lutowania który kontroluje temperaturę i chłodzi "otoczenie" lutu albo używasz zgrzewarki. Chyb aże są to ogniwa przystosowane do lutowania ale na 99,9% nie są.

Link to post
Share on other sites

HOLA! Skoro napięscie jest dobre to kiego diabła ładujesz się z lutownica do aku.?? Od krakmana jak kupujesz to licz się z tym że będzie coś nie tak z aku. Znam pare przykładów gdy aku. na poczatku działa a potem zdycha. Może to wina zimnych lutów ale watpie w to. Aku. zeby stracił widoczną ki znaczoca pojemnośc musiał by być ugotowany! Powyżej 50Stopni zaczyna się robić mało ciekawie.

Mojopl, weź tego aku. sciśnij go po czym sklej taśmą najlepiej izolacyjną tak żeby kaze ogniwo maksymalnie dotykało drugiego.

Jeżeli to nie pomoze tzn. najlepiej wyśli do chłopaków z ASGshopu, z tego co mia Marek mówił to maja serwisową ładowarkę, mneij więcej poda ci ile pojemności twój aku. posiada itd.

Zanim zapakujesz się z lutownica i popalisz conieco, lepiej zrób jak mówię.

Link to post
Share on other sites

No dobra zrobie ale troche trudno scisnac sticka bedzie :)

Narazie czekam zeby odeslal batke... A z asgshopu po konsultacji w sumie nie wiedza co sie moglo stac :)

A mogla sie ona przegrzac naprzyklad trzymajac spust za dlugo jak nie ciagnie sprezyny albo cos? Bo moze to bedzie przyczyna...

Jezeli scisnienie nie pomoze to sie dobiore do wnetrz bo i tak na zlom by poszla tak czy siak -_-

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...