kanonier1982 Posted January 23, 2007 Report Share Posted January 23, 2007 Jak w temacie. Mieliście jakieś problemy z zamontowaniem zębatek infinity guardera w gearboxach Clasic Army? Bo chce sobie kupić ten FTK guardera. Quote Link to post Share on other sites
the punisher Posted January 23, 2007 Report Share Posted January 23, 2007 Nie slyszalem ale to sie zdarza chyba tylko w TM :???: . Najlepiej bedzie jak napiszesz do asgshopu oni Ci powiedza dokladnie. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted January 24, 2007 Report Share Posted January 24, 2007 To sie nie zdaża w TM tylko w szkielecie stockowym CA.... Problem tkwi w tym że GB CA jest bodajże za wąski - wymiana łożysk na guarderowskie MOŻE pomóc ale nie musi... Najlepiej wtedy wziąć inne zębatki albo szkielet GB. Quote Link to post Share on other sites
Flachenty Posted February 1, 2007 Report Share Posted February 1, 2007 na opakowaniu zębatek jest opis jaki element należy usunąć w gearboxie v.2 żeby zębatki wlazły Quote Link to post Share on other sites
shadowkiller Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 (edited) właśnie wczoraj zamontowalem ten zestaw:D zebatka tłokowa jest minimalnie za duża i tam takie duperel trzeba spiłować troszke. Na pudełku wszytko pisze:D Zabieg bardzo łatwy:):) hehe ale M150 trochę ciężko samemu wsadzić:D przydają sie 2 osoby:D Mam M15A4 z CA Edited May 18, 2007 by shadowkiller Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Nie rozumiem.... czym się różni według ciebie montaż M100 a M150? Po co 2 osoby? Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Dla osoby która nie ma odpowiedniej wprawy włożenie nawet M130 stanowi problem. Wiem , bo gdy pierwszy raz wkładałem te spreżynę ,to zdrowo sie napociłem, a teraz robię to bez najmniejszego problemu. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Ale czym się różni wkładanie M80 od M190? Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 A możesz wrzucić tutaj skan tej instrukcji co trzeba spiłować / zmienić aby wszystko pasowało Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Ale czym się różni wkładanie M80 od M190? A czym się różni pchanie malucha od tatry? Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 hmm pewnie tym ,że po przepchaniu malucha możęmy napić się tatry :D a po przepchaniu tatry raczej sie z malucha nie napijemy OT. Quote Link to post Share on other sites
aNaRkI Posted May 18, 2007 Report Share Posted May 18, 2007 Tym sie różni że aby wepchnąć m190 trzeba sie znacznie bardziej natrudzić z tego powodu że sprężyna jest jakieś 2 razy dłuższa. Quote Link to post Share on other sites
Diablo Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 sądzę ,że nie jest dłuższa , tylko drut z którego jest zrobiona, jest grubszy (twardszy) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 No i co z tego że jest on twardszy i grubszy bo coś dalej nie jażę :( Quote Link to post Share on other sites
aNaRkI Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 (edited) Musisz użyć więcej siły żeby ją wsadzić rozumisz? :) Edited May 19, 2007 by aNaRkI Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Ups! :D no tak faktycznie ;) Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted May 19, 2007 Report Share Posted May 19, 2007 Dzisiaj z Kicpą montowaliśmy FTK 120 Guardera do GB Ver. 2 w M15 TR i wszystko pasowało bez żadnego kłopotu. Jednak ASG Shop pisał mi że zębatki nie będą pasowały, a tu taka niespodzianka :D Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 20, 2007 Report Share Posted May 20, 2007 ASGshop pisał o FTK z M150 a to z deczka inny zestaw ... Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 ruffin wyslal zapytanie odnosnie ftk na m120 i dostal odpowiedz ze niebeda pasowac. mozliwe ze przeoczenie ;) Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Na M120 nie pasują zębatki a na M150 trzeba zrobić dość duże modyfikacje... Fragment maila jaki dostałem od ASG-Shopu Quote Link to post Share on other sites
marzan Posted May 21, 2007 Report Share Posted May 21, 2007 Witam! W większości przypadków z zestawów M120 Guardera nie pasuje do całości zębatka silnikowa (dotyczy głównie replik CA). Oczywiście zdarzają sie sytuacje, że może pasować - lecz jest to rzadkie zjawisko. Ruffin miał po prostu szczęście ;-) Pozdrawiam Marek Quote Link to post Share on other sites
nightmare20 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 A możecie opisać jakie przeróbki dokładnie trzeba wykonać bo mam problemy. Proszę pomóżcie. thx Quote Link to post Share on other sites
filo16 Posted May 23, 2007 Report Share Posted May 23, 2007 (edited) Np. w ICSie na lewo od spustu masz taki pierdolnik wystajacy (na wysokosci kostki styku) trzeba go wyciac/wypiłowac/wygryźć najlepiej urzywajac wiertarki i skosnego kamienia szlifierskiego. Jeszcze tylko drobne spiłowanie łepka sróby mocujacej cała elektryke (1mm na prawo i lekko w dół od bolca) i mozna wkładac. http://asgshop.pl/pics/itkinfo.jpg szukaj w tych okolicach Edited May 23, 2007 by filo16 Quote Link to post Share on other sites
cooler404 Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 taki maly ot Czy zebatki infinity guardera wytrzymaja na m160? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 26, 2007 Report Share Posted May 26, 2007 Wytrzymają nawet hipotetyczną M240. Mocniejszych zębatek o większym przełożeniu nie znajdziesz więc uciągną najsilniejsze sprężyny bez problemowo. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.