Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

mp5a5 ICS


Recommended Posts

Cos takiego... Chcesz wymienic gerabox w ICSie na gerbox TM??? A po co?

 

Z tego co wiem, to jest to technicznie mozliwe, bo ICS jest zmodernizowana wersja modelu TM, choc zupelnie nonsensowne!

 

Bebechy ICS sa (moim zdaniem) lepsze od TM (m.in. stalowe zebatki, mocniejsza sprezyna) i wymiana ich na TM jest zbednym wydatkiem. Zreszta chyba nie wiesz, ile kosztuje kompletny gearbox (poza tym nie wiem, czy w ogole jest dostepny w Polsce)...

 

Jedyna rzecz, ktora warto zrobic w gearze ICSa, to wstawic mosiezne lozyska zamiast plastikowych (wydatek 30 pln).

Link to post
Share on other sites

Heh tak się pytam bo ostatnio mam same problemy z ICS'ami. Poszła jakaś felerna serja i ja musiałem na nią kur... trafić :) tak też od 2 miechów nie mam guna :cry: To pytanie nasunęło mi się tylko z tego powodu. Co do dostępności: jest taki gearbox na firearms za ok 500 zł 8O

 

Pozdrawiam Lukzari.

Link to post
Share on other sites

Heh Lukzari ten spust felerny? :) Ile ja sie z nim napierniczylem ale naprawilem, jednak i tak musiałem ponownie ootwierac gearboxa, okazało się że styki mają za duże odstępy i po naciśnieciu spustu wewnątrz iskrzy 8O. Zmniejszyłem i teraz wystarczy lekko naciśnąc spust i strzela jak marzenie :) Ale okazało się że jak wkładałem silnik to on nie zaskoczył na zębatki tylko się oparł o pierwsze koło zembate, po naciśnięciu spustu nastąpił lekki zgrzyt i spalił się bezpiecznik :evil: Już z lekka spieniony zabrałem się za rozbieranie i kiedy odkręcałem śrubki od radiatora silnika (spodu kolby) silnik wskoczył na swoje miejsce, baterie podpiełem pod złączkę pod kolbą i działa. zaliczyłem więc jeszcze tylko spacer do sklepu po nowy bezpiecznik i gra muzyka. A upychanie tych sztywnych kabli w gearboxie które koniecznie chciały wyleźć to była makabra :wink:

Link to post
Share on other sites

hmm ja jak na razie ze swoim ICSem nie mialem zadnych wiekszych problemow

ostatnio peklo mi tylko to skrzydelko ktore przesuwa przelacznik trybu ognia (ta plytke na gearboksie)

na razie je skleilem i usztywnilem i czekam az military mi sprowadza nowe

(swoja droga takie drobne elementy powinni miec normalnie na czesci zawsze)

Link to post
Share on other sites

Fakt te skrzydełko łatwo uszkodzić rozbierając AEGa, u mnie ukruszył

się (pewnie sam :))jeden koniec który przesuwa się w metalowej prowadnicy (szynie?) i fragment na którym trzma się sprężynka od części selektora ognia która jest wewnątrz gearboxa, ale po zapakowaniu w obodowe wszystko działa i trzyma się dobrze więc wymianę na nową część chwilowo sobie odpuszczę.

Link to post
Share on other sites

Nie chce cię martwić Tie ale powodem Twych przygód moim zdaniem było nieprawidłowe użytkowanie AEG'a przez poprzedniego użytkownika lub starsza wersja. W porównaniu do mojego GB Twój wydawał się być po prostu zaniedbany. Ale teraz jest już wszystko OK i myśle, że długo będziesz się cieszył bezawaryjna pracą wymarzonego AEG'a.

Link to post
Share on other sites

Wiesz Max nie zmartwiłeś mnie, nie martwi mnie fakt że coś się popsuło prze kogoś, dla mnie równie dobrze mogło się popsuć prze opady śniegu w Somalii :) Każdą usterkę należy naprawić a szukanie winnych w tym nie pomoże więc szkoda na to czasu, w końcu nie jesteśmy w komisji sejmowej ;) Wkurza mnie tylko sam fakt zaistnienia usterki. AEGa kupowałem jako używanego, po poprzednim przeczytaniu na forum ( http://forum.wmasg.pl/viewtopic.php?t=2697 ) że poprzedni user miał z nim kiedyś problemy, więc nie mam do niego żadnych pretensji. Co do spustu, to po przeczytaniu objawów w wyżej wymienionym temacie, wnioskuję że prawdopodobnie uległ uszkodzeniu przed moim zakupem. Zaś ten plastik, od selektora ognia, uległ uszkodzeniu w trakcie mojej naprawy :( Ale mam nadzieję że jest to już definitywny koniec awarii w tym egzemplarzu :)

 

PS

Dzięki Max za pomoc w naprawie AEGa.

Link to post
Share on other sites
Ale mam nadzieję że jest to już definitywny koniec awarii w tym egzemplarzu
Tego ci zycze Tie, bo mnie ten egzemplarz naprawde dobrze mi sie sprawowal (nie liczac jednej wspomnianej wpadki) i swietnie strzelal.

 

Co do "pomowien" Max'a ;-) ...

Nie chce cię martwić Tie ale powodem Twych przygód moim zdaniem było nieprawidłowe użytkowanie AEG'a przez poprzedniego użytkownika
Nie wiem jak AEGa mozna nieprawidlowo uzytkowac? Gwozdzi nim w kazdym razie nie wbijalem, heh.
W porównaniu do mojego GB Twój wydawał się być po prostu zaniedbany.

Hehe, jesli Max uwazasz, ze wnetrze geara musi lsnic czystoscia, to nie prorokuje Tie'owi dlugiego uzytkowania guna... Tak na serio, przed wyslaniem guna wnetrze gerboxa przeczyscilem i nasmarowalem. Faktycznie byc moze zbyt obficie uzylem silikonu, ale z tego co wiem nadmiar smaru na pewno nie zaszkodzi, a z czasem zostanie wybryzgany z gearboxa. Poza tym nie zakladalem, ze Tie bedzie musial sie dobierac do wnetrza tak szybko i dlatego ten "zapas".

 

Tyle tytulem drobnego komentarza.

Link to post
Share on other sites
Nie wiem jak AEGa mozna nieprawidlowo uzytkowac? Gwozdzi nim w kazdym razie nie wbijalem, heh.

Nie chodzi mi o zużycie zewnętrzne, bo tu jest jak najbardziej ok. Z wewnątrz jednak wygląda to jakby ktoś uczył się na nim konstrukcji gearbox'a. Nie twierdze jednak że tak jest. Możliwe że jest to starsza wersja gearbox'a i dlatego tak wyglada. Prawdziwego powodu nie znam bo nie jestem jasnowidzem. Mówie tylko jak mi to wygląda i nic Ci nie zarzucam.

 

Hehe, jesli Max uwazasz, ze wnetrze geara musi lsnic czystoscia, to nie prorokuje Tie'owi dlugiego uzytkowania guna...

Powiedz mi kto Cię tak straszliwie okłamał. I proszę Cię bez takich textów.

 

P.S. Spoko spoko. W ekipie w której ja jestem żaden ICS nie ma prawa nie działać.

Link to post
Share on other sites
Z wewnątrz jednak wygląda to jakby ktoś uczył się na nim konstrukcji gearbox'a. Nie twierdze jednak że tak jest. Możliwe że jest to starsza wersja gearbox'a i dlatego tak wyglada.
Nie ukrywalem, ze to byl moj pierwszy gun oraz że z natury rzeczy uczylem sie na nim konstrukcji gearboxa (jak tez wielu innych rzeczy).

 

Ciekawi mnie tylko Max, po czym poznales "ze ktos sie uczyl na nim konstrukcji gearboxa"??? Czy cos bylo zalozone nie tak? Chyba nie, bo gun dzialal poprawnie (przynajmniej do czasu, hehe). W tej chwili mam innego ICSa i jego wnetrze dla mojego niedoswiadczonego oka wyglada identycznie (jesli nie gorzej), jak tego ktorego mialem poprzednio... Mam nadzieje, ze pracownicy firmy ICS nie uczyli sie na nim konstrukcji gerboxa... :?

 

Anyway, zostawmy to, pytam naprawde tylko z ciekawosci... Nie chce aby ktos odniosl mylne wrazenie, ze zarzut zaniedbywania swojego guna jakos wybitnie drazni moje ego, ambicje czy cos podobnego. :lol:

Link to post
Share on other sites

Dokładnie Ci nie powiem po czym poznałem. Takie po prostu odniosłem odczucia kiedy zobaczyłem GB od środka. Nie mogę powiedzieć Ci konkretnie co. To było można powiedzieć pierwsze wrażenie. Później nie zastanawiałem się dlaczego takowe odniosłem, tylko czemu on nie działa, co jest źle. Z konkretnych rzeczy mogę Ci tylko powiedzieć, że jakoś ciężko zakładało mi się z powrotem obudowę GB gdyż zębatki były (znów tylko wrażenie) obluzowane. W moim GB zakładałem tę obudowę, a bolce zębatek same leciutko wskakiwały na swoje miejsce. W przypadku Mp5 Tie'a bolce te musiałem lekko nakierowywać na swoje miejsce.

 

Ale mówię, iż są to tylko moje odczucia i wrażenia. Byłem przecież zajęty naprawą a nie analizowaniem jak on wygląda. Jak również widzisz nigdzie nic Ci nie zarzuciłem (np. napisałem że wygląda jakby był zaniedbany przez poprzedniego właściciela a nie, że jest przez niego zaniedbany i rzeczywiście to pierwsze miałem na myśli). Tak więc nie bierz tego do siebie bo tak samo wyglądająca mogła wyjść z fabryki. A może to po prostu jest starsza wersja GB. Nie wiem. Mówię tylko jak mi to wygląda.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...