Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Czy zębatki wytrzymają sprężynę M110?


Recommended Posts

Mam well r6 z następujacym tunningiem i moje pytanie brzmi czy zębatki wytrzymają sprężynę M110 Mad Onion i czy cała reszta będzie dobrze chodziła

 

-gearbox wzmocniony

-łożyska metalowe 7mm (ślizgowe)

-tłok poliwęglanowy Systema

-Wzmocniona metalowa głowica tłoka łożyskowana

-Wzmocniona mosiężna głowica cylindra

-uszczelniona dysza

-bateria 9,6v 1400mah firmy KAN

-prowadnica sprężyny mosiężna

-zębatki standartowe wella

 

a po drugie czy ktoś już na tych zębatkach używał sprężyny M110 jeśli tak to ile wystrzelił na nie kulek z góry dzięki za odpowiedzi

Edited by inteligent
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Sklep zdecydowanie odpowie ci, że max m110 dlatego że patrzą w kategoriach serwisowych.

 

A ja tak od siebie powiem ci że:

- mojemu bratu posypały się na stocku - nic nie grzebane - na gwarancji.

- Ja swoje zajeżdżałem na 170% CA przez pół roku wcześniej przez 2 lata na stocku i nie ma na nich śladów zużycia - zmieniłem razem ze sprężyną na AH STU.

- kumpel z ekipy śmigał na M120, M130 i M140 - karabin przepadł z innego powodu ale jak działał to wszystko było ok.

 

Przy niedobrym shimmingu posypią się nawet na m110. Jeżeli jednak zrobisz wszystko dobrze i masz szczęście co do jakości zębatek to możesz "spokojnie" śmigać na M120.

Link to post
Share on other sites

Witam ,

 

 

A więc tak Inteligent z tego co się orientuje to zębatki wytrzymają bo są z nie najgorszego stopu , a najsłabszym elementem zestawu jest Tłok systemy ponieważ jest bardzo kruchy i nie lubi ognia ciągłego mi penkł przy M120 (czerwony) po 6 k kulek

Tomkower co do zębatek zgadzam się z naszym przedmówcą po prostu są zrobione naprawdę ładnie (ponoć stał hartowana ja się nie znam na stopach metali więc dlatego mowie ponoć) i spokojnie wytrzymują M120 i M130 co do M140 już bym nie ryzykował ponieważ one może przetrwają ale opory wewnątrz GB oraz silnika i kabli na pewno nie

 

 

 

 

Pozdrawiam ,

 

 

 

Fizia

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj tuningowałem koledze stockowego G36k CA, i wyciągając gearbox z chwytu doznałem szoku... do silnika był "przymagnesowany" jeden ząbek 8O

Zębatka wyglądała tak

p3150052qh6.th.jpg

AEG miał przebieg góra 500 kulek, nie był jeszcze nawet na żadnej strzelance :roll:

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ja mam mp5 CA. Tłok zmielony nie ma podobno 6 zębów sprężyna również ale zębatki się trzymają CA Karabin był po zacinkach. Jeszcze to wszystko strzela. Tak na próbę strzeliłem z 4 razy. Na strzelance sprawdzę. Jakim cudem to działa nie wiem:) Mam nadzieję że da się wymienić w silniku zębatkę.

 

Sprężyna 120 m/s CA chyba sama nazwa mówi o prędkości wylotowej czyli to by było 480 fps sprężyna 150 systemy. pie.Coś mi się tak zdaje ale lepiej dowiedzieć się w sklepie.

Link to post
Share on other sites

Sprężyna 120 m/s CA chyba sama nazwa mówi o prędkości wylotowej czyli to by było 480 fps sprężyna 150 systemy. pie.Coś mi się tak zdaje ale lepiej dowiedzieć się w sklepie.

 

Nie wiem co bierzesz, ale daj namiar na Twojego dealera.

1) M120 ma teoretyczne 394fps.

2) M120 CA to teoretycznie odpowiednik M120 Systemy. Na Tajwanie, w Hong-Kongu i Japoni metr ma tyle samo i sekunda też.

 

Co do wytrzymałości zębatek CA. Moje repliki chodziły bez problemów na konfiguracjach:

- M15C 12V 1700AU, PDI150%

- M15C 10.8V 1700AU, stock, ROF 23k/s

- M15CQB 9.6V 1600 4/5SC, M120, ROF 22k/s

 

Przez ostatnie trzy lata straciłem tylko raz ząbek na zębatce silnikowej na zacince, ale to było stareńkie M15.

Link to post
Share on other sites

Ja traciłem zębatki CA stockowe przy zacince na PDI190%, uprzednio wystrzeliwszy sporą ilość kulek (conajmniej kilka tysięcy).

 

Jeżeli ktoś ma dobry silnik i dużą baterię 2000-4000 mAh, to może na stockowych zębatkach wstawić M120. M130-140 to torque up, a powyżej super torque up. Oczywiście do tego dochodzi odpowiednie dobranie podkładek.

 

Można także wstawić zębatki super torque up nawet do m120 - zwłaszcza przy małej baterii i stockowym silniku. Szybkostrzelność będzie niższa niż w stocku, zwększy się pausa pomiędzy naciśnięciem spustu a oddaniem strzału.

Link to post
Share on other sites

No to ja się pochwale że zmieliłem kompletnie zębatkę silnikową G&P (tą we wnętrzu gearboxa) po 2000 kulek. Co najśmieszniejsze strzelałem na stockowej sprężynie, a ludzie zapewniają że te zębatki wytrzymają nawet m130. Na szczęście reszta jest nieruszona..

Link to post
Share on other sites

Ja puki co na zębatkach XYT mam M120 i po ~1,2k kulek nic sie z nimi nie dzieje (odpukać), nawet jak miałem dość poważną zacinke kulek to dziś po rozebraniu GB nie ma żadnego uszkodzenia. Oczywiście sam nasmarowałem sobie wszystko smarem od TM bo nie wierze serwisom.

Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Używam dość intensywnie karabin cymoski na zębatkach XYT i mogę tyle powiedzieć co OLO napisał wyżej, to loteria, ja nie mam na zębatce tłokowej dolnej jednego zęba od nowości zapewne( tak jak na zdjęciu wyżej), a pracuje tam m100 madonion....

Na szczęście sprzedaje cyme i przechodzę na G&G i mam nadzieje że tam takie rzeczy się nie będą działy....

 

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...