mz1991 Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Hej. Mam pytanie odnośnie tuningu SL8 firmy Both Elephant (tą ze zbrojowni z metalowym GB). Od razu mówię, że jestem nowicjuszem w ASG. Po pierwsze jaką sprężynę i lufę byście polecali. Proszę o linki. I po drugie ile FPS mogę rzez taki tuning wyciągnąć? Z góry dzięki:) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 Lufa wejdzie praktycznie każda. Reszta... hmm, żeby to to jakotako działało to trzeba wymienić praktycznie wszystkie bebechy z gearboxa oraz baterię (do kolby wejdzie spokojnie nawet 12V na ogniwach large). 400FPS bez większych problemów się z tego wyciągnie. Quote Link to post Share on other sites
mz1991 Posted March 10, 2007 Author Report Share Posted March 10, 2007 No ok. Ale powiedzmy tak. Mam na razie 600zł na całość czyli karabinek + tuning. Więc co jako pierwsze wymienić. Dalszy ciąg tuningu zrobię w czerwcu. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 10, 2007 Report Share Posted March 10, 2007 No to preclufa + gumka HU... reszty za tak małe pieniądze po prostu nie warto ruszać :roll: Quote Link to post Share on other sites
mz1991 Posted March 10, 2007 Author Report Share Posted March 10, 2007 No ok. Precrurę chciałem 650mm. A gumkę jaką? A no i jakbym zamówił to w zbrojowni w poniedziałek to na kiedy dojdzie? Quote Link to post Share on other sites
mz1991 Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 Sory ale nie mogłem edytować posta. Jeszcze 1 pytanie. Czy da sie do tego zamontować lunetę? Quote Link to post Share on other sites
GZ Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 (edited) Sory ale nie mogłem edytować posta. Jeszcze 1 pytanie. Czy da sie do tego zamontować lunetę? Przecież na focie widać szynę, prawda 8) (niestety plastic-fantastic) Edited March 11, 2007 by GZ Quote Link to post Share on other sites