ZaczO Posted October 25, 2007 Report Share Posted October 25, 2007 (edited) Orginalne drewna od G3 pasują do wersji z CA (33E). Nie wiem jak o bedzie z BE, ale można takie kupić TuTaJ. Coś pięknego :D Koleś dołożył do CA33E tą konwersje i ogólnie to tak się prezentuje: Moim zdaniem lepsze rozwiązanie niż z tymi częściami z tworzywa :D Edited October 25, 2007 by ZaczO Quote Link to post Share on other sites
madd Posted October 26, 2007 Report Share Posted October 26, 2007 tak, tylko pytanie, czy do modeli od BE bedzie drewno pasowac jak lezy, czy bedzie trzeba dlubac dlutem, a powiedz jeszcze, jak kolega zalatwil problem z bateria w kolbie ? Quote Link to post Share on other sites
ZaczO Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 Batke trzeba przerobić na kształt litery "u" - za tanie pieniądzory zrobi to firma na: www.batimex.pl . Gadałem z kolesiem, którego guna widzicie powyżej, i napisał mi opis/ instrukcje montażu w CA33E z tego co jeszcze pamiętał. Nie wiem czy ona jest dobra więc nie odpowiadam za szkody związane z postępowaniem tak jak w "instrukcji" którą mi napisał, oto ona: Co do kolby. Trzeba ją przyciąć z tyłu tak aby weszła do mufy od repliki, otwory po śrubach wypełnić klejem/szpachlą i nawiercić nowe takie jak w kolbie plastikowej. Przedni chwyt należy przyciąć na długość, niestety cięcie wypada na połowie jednego z rzędów otworów, dlatego należy te połówki otworów wypełnić szpachlą i zakleić czarną izolką żeby jakoś to wyglądało. Następnie należy wydłubać w środku końcówkę (od strony cięcia), zmniejszyć jej wewnętrzną średnicę, ponieważ w tym miejscu będzie wypadało łączenie przedniej i tylnej częsci body karabinku. Potem dokleić "półeczki" aby chwyt opieral się o występy w/w łączenia body. Przednią metalową cześć chwytu, tą w którą wpiamy pin nakeży także przeszlifować od wewnątrz, ponieważ jest za wąska. Tyle sobie w tej chwili przypominam, bo karabin sprzedałem jakieś 8 miesięcy temu Jak widać troche dłubania jest... ale praca warta efektu :D Quote Link to post Share on other sites
ZaczO Posted November 1, 2007 Report Share Posted November 1, 2007 Nareszcie udało mi sie skończyć dziure w kolbie żeby wsadzić LARGE'a. Wszystkie większe kawałki plastiku poszły bez problemu, ale miałem kłopot z oderwaniem tych dwóch bocznych, cienkich płytek. Takich długich... Wsadziłem pogrzebacz do pieca, rozgrzał się i stopiłem je :D I batka wchodzi jak ta lala :P Quote Link to post Share on other sites
krzysiekfb Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Mam problem ze zdjęciem chwytu przedniego, żeby przykręcic blaszkę która sie odkręciłą - http://img137.imageshack.us/my.php?image=mg2482ts3.jpg wydaje mi sie ze powinienem odkręcić ten pin 1 2 ale nie mam pojęcia jak go wyciągnąć . Jeśli mam coś jeszcze zdjąć to prosze napisać. Quote Link to post Share on other sites
madd Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Mam problem ze zdjęciem chwytu przedniego, żeby przykręcic blaszkę która sie odkręciłą - http://img137.imageshack.us/my.php?image=mg2482ts3.jpg wydaje mi sie ze powinienem odkręcić ten pin 1 2 ale nie mam pojęcia jak go wyciągnąć . Jeśli mam coś jeszcze zdjąć to prosze napisać. Mi blaszka też odpadła, i latam bez niej - jest całkowicie zbędna imho, a przynajmniej nie przeszkadza jej brak. Co złośliwego pina przy zakończeniu lufy - najpierw pogrzebałem śrubokrętem w sodku, wypadł jakis drucik, później klucz francuski w rękę, i pin wyszedł - tak więc czasami łopatologiczne pomysły są najlepsze. Inaczej się niestety nie dało. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 (edited) Właśnie tego pina musisz wyjąć. Ja to robię w ten sposób, że wkładam śrubokręt do tej jakby "śrubki" ze zdjęcia nr. 3, które wrzuciłeś, po czym wypycham tego pina jednocześnie kręcąc nim. Tam widać taki drucik który go blokuje w środku - musisz go wepchnąć lekko. zębatki są jak nowe (10k przebiegu). Dla zainteresowanych wrzucam fotki części wyjętych: 1. Prowadnica sprężyny i łożyska - prowadnica plasticzana, wygląda tragicznie i zdaje się, że to v.3. Łożyska są miedziane, ale mimo tego już miałem z nimi problemy. 2. Cylinder - w stocku jest czysty typ 0! teoretycznie powinien być typ 1, ale to że taki założyli to nawet plus dla BE. Edited April 7, 2008 by Jabol Quote Link to post Share on other sites
ZaczO Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 To po co wymieniałeś cylinder???? Kumpel wsadził m110 i pękł mu szkielet gb... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Wymieniłem cylinder, bo do stockowej lufy powinien być typ 1 i wnioskowałem, że taki faktycznie jest. Poza tym ze sklepu dostałem również informację, że jest to prawdopodobnie typ 1. No i mam lufę dłuższą niż w stocku. Jak na razie nie ma problemu z gb. Kilkaset kulek wystrzeliłem. Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Kumpel wsadził m110 i pękł mu szkielet gb... Nie tylko m110, ale wraz z nią cały FTK HURICANE E, bo jakość części w środku była żałosna. Quote Link to post Share on other sites
ZaczO Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 Co nie zmienia faktu że chyba przy obecnym/stockowym szkielecie gb sprężyna m110 jest za twarda... NIe widziałem w sklepach szkieletu z tą ramką na silnik, więc trzeba by było chyba kupić nowy szkielet i jakoś doczepić tę ramkę na silnik..... Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 (edited) ...albo tamten szkielet był felerny, co w przypadku takiej marki jest bardzo możliwe. U mnie po 2k kulek dalej wszystko śmiga znakomicie na m110. Edited November 11, 2007 by michalll Quote Link to post Share on other sites
tasior102 Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 to w koncu co powiecie o TEJ komorze G&P? i do tego TA gumka HU ? bo w koncu nic nie wiem jedni mowia ze ok a inii ze zle... ? Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 jedni mowia ze ok a inii ze zle. Berliners mówi: źle :D . Co ty wydziwiasz z G&P bierz CA i już, będziesz miał spokój. Quote Link to post Share on other sites
tasior102 Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 (edited) Silikon guardera dla stocka będzie lepszy biały (rozumiem, że wzmocniony to czarny, bo ani zdjęcia tam nie ma ani opisu...) No ja podałem link do białej gumki, wiec ocb? ;p HU CA czyli ten bedize lepszy? noo aale G&P i gumke sylikonowa kupie za 90 zeta a tu sama komora za tyle;p wiec coz zrobic? Edited November 20, 2007 by tasior102 Quote Link to post Share on other sites
tasior102 Posted December 1, 2007 Report Share Posted December 1, 2007 (edited) Polecam ta baterie :LINK w moim poległym dzisiaj ( uczcijmy minuta ciszy ) m15, (oderwana kolba i tłumik; ale to naprawie jeszcze;D ) zanim sie rozwalił too wsadziłem ta batke od kumpla, ii GB mi chciało rozwalic:D pzdro;p (poległ wybijajac okna iii takie pierdoły, ogolnie moja wina:( ale mogłby byc lepiej zrobiony;p Edited December 1, 2007 by tasior102 Quote Link to post Share on other sites
tasior102 Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 (edited) [*] oto zdjecia...: 1 LINK 2 LINK 3 LINK 4 LINK Edited December 2, 2007 by tasior102 Quote Link to post Share on other sites
ZaczO Posted December 2, 2007 Report Share Posted December 2, 2007 A nie mógłbyś jakiejś śruby tam wprowadzić?? Albo wysmarować wszystko super glutem Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Wstawiam tutaj propozycję przeróbek dla ludzi którzy chcą podnieść walory użytkowania swojego HK. Jest to full custom na podstawie BE M15 z firmy: "Zgryzor INC." Zakres zmian: - okładziny z przodu od wersji ostrej, - kolba od wersji ostrej, - wzmocniona konstrukcja (teraz można wybijać okana, a nawet klamki od drzwi), - przebudowa body na Gearbox V2, - grip pistoletowy z częścią body od MP5 (CM) [planowana zmiana na grip z CA], - wzmacniany GB firmy BOYI, - spring m110 MO, - FTK Huricane, - prec-lufa, - bateria 9.6 V 1800 mAh Large SANYO, - sylikon na hopie. Foto: http://www.atw.wschowa.net.pl/galeria_24/5.JPG To wszystko daje całkiem niezłe osiągi, niedługo będzie badane na chromo ale muszę powiedzieć że gun zasięgiem dorównuje do standardu 400 fps. Prawdopodobnie ma dobrze spasowane części. Quote Link to post Share on other sites
ZaczO Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 To Zgryzor tam wsadził gb boyi i jeszcze tamte stare ftk? A co z ramką na silnik? Jest w tym gb boyi czy doczepił ją ze starego?? :P Quote Link to post Share on other sites
Zgryzor Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 GB V2 bez ramki typowo jak V2 i poprawka bateria 3600sanio . Quote Link to post Share on other sites
madd Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Wstawiam tutaj propozycję przeróbek dla ludzi którzy chcą podnieść walory użytkowania swojego HK. Jest to full custom na podstawie BE M15 z firmy: "Zgryzor INC." Zakres zmian: - okładziny z przodu od wersji ostrej, - kolba od wersji ostrej, - wzmocniona konstrukcja (teraz można wybijać okana, a nawet klamki od drzwi), - przebudowa body na Gearbox V2, - grip pistoletowy z częścią body od MP5 (CM) [planowana zmiana na grip z CA], - wzmacniany GB firmy BOYI, - spring m110 MO, - FTK Huricane, - prec-lufa, - bateria 9.6 V 1800 mAh Large SANYO, - sylikon na hopie. Foto: http://www.atw.wschowa.net.pl/galeria_24/5.JPG To wszystko daje całkiem niezłe osiągi, niedługo będzie badane na chromo ale muszę powiedzieć że gun zasięgiem dorównuje do standardu 400 fps. Prawdopodobnie ma dobrze spasowane części. a jak zes zamontowal kolbe ? tzn jak ci sie ona trzyma, srubki od srodka jak w stockowej ? bo ja musialem nawiercic loze :/ i jak rozwiazales problem baterii ? tasior, chetnie stopke od ciebie za symboliczna kwote bym odkupil :) Quote Link to post Share on other sites
Zgryzor Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Co do kolby to trzyma sie tak jak stokowa problem byl z otworem na pin jes troche z boku ale do zrobienia,co do bateri to trzeba wyciąć w kolbie orginalne mocowanie na pas i i zrobic plytsze wtedy bateria wchodzi na styk no i stopke trzeba poglebic żeby bateria zmiescila sie na dlugosc. niestety stopki nie sprzedaje. Quote Link to post Share on other sites
tasior102 Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Zgryzor jakiej jakosci jest plastik z tej kolby i front gripa? grip trzeszczy? a plastik z kolby mozna porownac to stockowej? czy jest twardy i naprawde solidny? madd: jesli dokupie nowa kolbe to dam Ci znac:) Quote Link to post Share on other sites
Zgryzor Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Plastik jest dużo lepszy od stokowego dobrze spasowany front grip usztywnia replikę i nie skrzypi, właściwie to jest za sztywny żeby w ogóle pracował.Co do kolby to podobnie,ja jestem zadowolony z jakości tych okładzin. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.