vandermann Posted May 28, 2007 Author Report Share Posted May 28, 2007 A powiedzcie mi jeszcze- jakbym teraz zechciał z M130 przesiąść się na M150 to musze wymieniać obudowe GB na wzmocnioną? Do tego tłok Hard Piston, zębatki STU i bore up Guardera które juź mam. Czy całość będzie wytrzymywała króciuteńkie serie na auto? Przy M130 strzelam juź gł semi ale czasem przydaje się do osłony postawić seriami ogień zaporowy i tak na M130 robie (bardzo sporadycznie) Czy przy M150 będzie to nadal możliwe (możliwe w sensie czy całość będzie wytrzymywać?) Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 Szkielet o ile to v3 to spoookojnie wytrzyma. O ile to v2 to też wytrzyma ale raczej single a na auto raczej szybko się rozpadnie. Tłok lepiej DF z tytanowymi zębami zamiast HP i pomyśl też o jakiejś prowadnicy z łożyskiem. Quote Link to post Share on other sites
vandermann Posted May 28, 2007 Author Report Share Posted May 28, 2007 Szkielet to V3, prowadnice z łoźyskowaniem juź mam. A co z baterią? 10,8/3300 G&P da rade, czy lepiej zostawić sobie tą którą mam, czyli 9,6/3300 a wstawić silnik Magnum Systemy? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 U mnie na FTK Guarder M150 + G&P 3300 mAh 10,8Volt ROF niezły aczkolwiek mógłby być lepszy.... polecam dołożyć 17 zł i zamówić na batimexie pakiet 10,8V na ogniwach SANYO RC 3600mAh. (dokładnie wyliczyłem że koszt takiego pakietu (ogniwa, robocizna, kabelki i wtyczka) to około 220 zł. POLECAM Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted May 28, 2007 Report Share Posted May 28, 2007 Sie chwalimy tu?:P www.chomikuj.pl/ropuch/fotki W środku 130% CA i lyfa 495x6.08 :) Quote Link to post Share on other sites
vandermann Posted June 3, 2007 Author Report Share Posted June 3, 2007 Tak mnie jeszcze naszło- wiele osób uważa, ża HU TM są jednymi z najlepiej działających. Czy opłacało by się (czytaj czy ma to jakiś sens) żeby do G36 CA wstawić komore z G36C TM? Powinno pasować, nie? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 wszystkim chodzi o gumki HU a nie komory. Nie ma sensu wywalać kasę na komorę od TM-a. Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Hej mam pytanko dotyczące tłoków. Docelowo zamierzam zamontować FTK ze sprężyną 120s ale na razie muszę wymienić tłok i teraz co polecacie? Wystarczy wzmocniony Deep Fire o taki: http://asgshop.pl/produkt.php?id=1024 czy może coś innego. Jak wygląda sprawa z poliwęglanowymi? Czy http://asgshop.pl/produkt.php?id=103 będzie lepszy od tego co wymieniłem wyżej? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 esco - ten od DF też jest z bardzo wytrzymałego tworzywa. Nylon pochodzi z grupy poliamidów (tak jak kevlar na przykład :D). Ten tłok do M130 powinien dać radę. Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 Mam w moim G36C i przy sprężynie M130 dokładnie ten tłok DF, do którego dałeś linka. Palec to ja mam dosyć ciężki i często strzelam na auto. Można powiedzieć, że ten tłok u mnie wypluł już jakieś 16k kulek i na razie nic się z nim nie dzieje. Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 No to super! Dzięki chłopaki za rade, a teraz poratujcie mnie jeszcze raz :) bo nie potrafię ściągnąć selektora ognia! Nawet kopiłem klucze imbusowe i dupa :( nie da rydy go odkręcić :/ macie na to jakis patent? Quote Link to post Share on other sites
esco Posted July 10, 2007 Report Share Posted July 10, 2007 (edited) Już sobie poradziłem...ale za to mam kolejne pytanie, bo skoro już wymieniam tłok to może od razy i wymiana głowicy tłoka... i teraz co jest godne uwag za przystępną cenę? Edited July 10, 2007 by esco Quote Link to post Share on other sites
Losiu Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 Cóż, witam. Jestem zainteresowany zrobieniem z gutka karabinu parasnajperskiego. Czy tuning lvl III na asgshopie i bateria 10.8V Sanyo do g36/g36k wystarczą??? Jeśli nie to proszę o jakieś rady. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 (edited) Obecnie mam poniższe częsci w g36C JG, które chce przenieść do G36 CA i wsadzić M150 guardera. Z dot. tego mam parę pytań... Obecna konfiguracja : Gearbox V3 wzmocniony z łożyskami kulkowymi 6mm - Deep Fire Zestaw zębatek - Super Torque Up - Classic Army Silnik krótki Infinite Torque-Up - Guarder Ekstremalne wzmocniony tłok z tytanowymi zębami - Deep Fire Sprężyna główna M130 - Guarder Zestaw cylindra o powiększonej średnicy do G36C/K - Classic Army Gumka wykonana z czarnego silikonu - Systema G&G Prowadnica sprężyny Łożyskowana Ver. 3 Akumulator NiMh 9.6V RC 3600mAh typ Large Sanyo Okablowanie do korpusu z łącznikiem styku spustowego do G36 Classic Army + gdzieś tam się wala wzmocniona płytka selektora W w/w konfiguracji poszło już parę tyś kulek, w dużej części na auto. Czy bez problemu wszystko będzie ze sobą grało i wytrzyma M150 na singlu/krótkich seriach ? Czy zostawić jakieś części ze stockowego CA ?? Bore-up niby jest do C/K, pytałem się sklepu - niby powinien pasować też do najdłuższej wersji - ale zostałem poinformowany o tym jakoś bez przekonania ;-) Precki na razie nie wstawiam - nie ma takiej w sklepach ew. CA, raczej sprowadzę jeżeli będzie coś KM/Prometa.Jako, że niby jest półprecka to chyba przez tego miecha-dwa dam rade na stockowej lufie ? aaaaa zapomniałem jeszcze - miałem rof na poziomie 12-13k/s, ROF z powodu silnika powinien pozostać podobny, tak ? Czy może zostawić stock silnik ?? Edited January 12, 2008 by kossaa Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Już na PW Ci napisałem, zanim zobaczyłem ten temat... Quote Link to post Share on other sites
fiolek Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Ja mam lvl III z asgshopu z batka 10.8 3300 G&P na stockowym silniku rof 22k/s Stockowy tłok poszedł sie ...... Teraz mam Prometheus HARD PISTON narazie 6k kulek na full auto na tłoku zero zużycia a zasieg jest piekny naprawde wystarcza. Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Ja mam lvl III z asgshopu z batka 10.8 3300 G&P na stockowym silniku rof 22k/s Stockowy tłok poszedł sie ...... Teraz mam Prometheus HARD PISTON narazie 6k kulek na full auto na tłoku zero zużycia a zasieg jest piekny naprawde wystarcza. Masz świetny rof jak na ten tuning,Z tego co piszą na asgshopie powinieneś mieć M130, bore-up, zębatki STU no i silnik stock jak pisałeś.Razem daje to 490fps , tak ? Czyli jakbtym miał taki sam zestaw, tylko batka 9.6 ROF powinien chyba = min. 15k/s ? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Nie wierzę w ten rof. Nie i już. Mam taki zestaw i rof jest sporo mniejszy, nawet na znacznie lepszych od fabrycznych CA kablach. Quote Link to post Share on other sites
fiolek Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Rof mierzony byl 1320. Jest 460fps. Wymienilem kable na silikonowe 1,5mm. Quote Link to post Share on other sites
fiolek Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 (edited) Sorry że post za postem ale edytowac nie moge Sorki rof byl 1120 wiec jednak nizszy. Przepraszam za wprowadzenie w bład Edited January 14, 2008 by fiolek Quote Link to post Share on other sites
kossaa Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Już gun złożony : Zestaw zębatek - Super Torque Up - Classic Army Silnik krótki Infinite Torque-Up - Guarder Ekstremalne wzmocniony tłok z tytanowymi zębami - Deep Fire Sprężyna główna M130 - Guarder Zestaw cylindra o powiększonej średnicy do G36C/K - Classic Army Gumka wykonana z czarnego silikonu - Systema G&G Prowadnica sprężyny Łożyskowana Ver. 3 Akumulator NiMh 9.6V RC 3600mAh typ Large Sanyo GB stockowy wzmiocniony + łozyska kulki 7mm Kable wymienione. Daje to wszystko razem niby 460 fps. Więcej powiem jak go dostane jeżeli bedzie kogoś interesować. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 Przecież wymieniłeś wszystko co się tylko dało to nie ma prawa nie działać :F Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 (edited) g36cTM Moja pierwszy kontakt z bebechami i od razu przeróbka po awarii stocku (pęknięta komora, pomielone zęby). - JBU - Metalowa Łożyskowana Prowadnica Sprężyny V. - G&P - Wzmocniona Łożyskowana Głowica Tłoka - G&P - Wzmocniony Tłok Polywęglanowy - G&G - Łożyska kulowe 6mm - G&G - Zębatki Oryginal Torque - LayLax - Prometheus - Zestaw podkładek - MadBull - Sprężyna M110 - Lufa precyzyjna SYSTEMA 6.04 - Nowa Komora HU CLASIC ARMY Największym błędem był zakup sprężyny madbulla, ta kolorowa warstwa, którą jest pokryta sprężyna odprysła i osadziła się wewnątrz cylindra. Chyba nie muszę mówić jak mocno jest porysowany cylinder i że z każdą strzelanką traciłem na zasięgu. Ogólnie jak wyczyściłem cylinder i domowym sposobem sprawdzałem szczelność to okazało się, iż głowica tłoka puszcza powietrze na 'tył' w kierunku sprężyny, wydaje mi się, że wcześniej tak nie było. Pierwsze strzały w porównaniu do stocku były imponujące, cieszyłem się jak gwizdek. Za domem mam stodołę, do której na stocku ledwo dolatywały kulki, po przeróbce leciały za (+15~20m), teraz lądują na dachu w połowie :/ Zamówiłem już normalną spr. Systemy 120 i nowy cylinder. Jako że robiłem to pierwszy raz powiedzcie, co kupiłem nie potrzebnie a co powinienem jeszcze zmienić. edit2: O cholera! To jest temat o CA, jak coś to proszę o przesunięcie :P Edited January 23, 2008 by mant3z Quote Link to post Share on other sites
_Arczi_ Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Jeśli na prawdę to był TM to największą jaką głupotę zrobiłeś to wymiana stockowej komory HU. Ludzie wszędzie szukają tych komór a Ty ją wymieniłeś... Quote Link to post Share on other sites
mant3z Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Patrz pierwsze zdanie, stockowa komora pękła :) Natomiast ta od CA to taka luźnawa trochę, ale daje radę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.