Kasza Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Witam!! Mam mały problem związany z MP5 CA. :poddanie: Podczas regulowania silnika (śrubką od silnika) albo silnik wcale nie obraca, albo po malutkim odkręceniu "śrubki" silnik obraca sie, lecz słychać duży "ZGRZYT" zębatek... Nie moge go wyregulować;// :wink: -wyciągnąłem: Spreżyne, głowice, popychacz, prowadnice itd. (tak jak to OLO kiedyś pisał) i dalej nie moge go wyregulować... ;-) ps. czy kable w GB moga wplywac na negatywna prace GB???;/ ponieważ uszkodzona jest izolacja "czarnego" kabelka... (zaizolowana, taśmą izolacyjna) :???: Prosze o jakieś rady zwiazane z tym tematem... pozdrawiam kasza :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
skuziak Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Izolacja to nie wiem, ale u mnie w Cymie np położenie kabli przeszkadzało. Gdy czerwony był na wierzchu to nie dało się strzelać. Choć izolacja może powodować jakieś zwarcia, ale wtedy nie było by tych zgrzytów. Quote Link to post Share on other sites
RoNiN691 Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Głupie pytanie ale czy próbowałeś zmieniać biegunowość na silniku? Chodzi o to czy silnik obraca sie w dobrym kierunku. Spróbuj zamienić plus z minusem. Pozdrooo RoNiN691 Quote Link to post Share on other sites
inteligent Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 jak zmieni bieguny na silniku to nie będzie w ogóle działał. Na silniku tam gdzie powinnien być + jest taki znaczek i inaczej nie da się podpiąć. (jeżeli podepieniasz inaczej silnika nie spalisz ale nie będzie działał) Quote Link to post Share on other sites
Kasza Posted April 28, 2007 Author Report Share Posted April 28, 2007 Izolacja to nie wiem, ale u mnie w Cymie np położenie kabli przeszkadzało. Gdy czerwony był na wierzchu to nie dało się strzelać. Choć izolacja może powodować jakieś zwarcia, ale wtedy nie było by tych zgrzytów. sprawdzałem.. i dalej nici...;/ PS. skuziak: jak masz ułożone kable w CYMIE?? mniej wiecej napisz..:)) jak zmieni bieguny na silniku to nie będzie w ogóle działał poprostu "Zatrzask przeciwpowrotny" uniemożliwi, działanie zębatek;] to chyba proste!? Quote Link to post Share on other sites
skuziak Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Chodzi o te 2 kable które prowadzą do wtyczki łączącej GB z kablem od baterii. Czerwony musi być na dole, bo inaczej zębatka silnika o niego haczy. Kiedyś tak ułożyłem przez wygodę, bo cymoskie kable lubią denerwować przy składaniu GB. Zdarło mi troszkę izolacji z czerwonego, ale teraz już ułozone dobrze, czyli czerwony niżej a czarny wyżej. Mam nadzieję, że rozumiesz :) Quote Link to post Share on other sites
Kasza Posted April 28, 2007 Author Report Share Posted April 28, 2007 Aaa.. o te kable Ci chodzi :uśmiech: to one sa dobrze ułożone;)) ps. silnik jest SRC... Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 jak zmieni bieguny na silniku to nie będzie w ogóle działał Kto Cie fizyki uczył...jak zamienisz + z - to silnik będzie kręcił w drugą stronę,to może być przyczyną(nie naciąga sprężyny a kiedy dasz mu troche luzu to mieli) Quote Link to post Share on other sites
koonik Posted April 28, 2007 Report Share Posted April 28, 2007 Są silniki które działają tylko w jedną stronę. Quote Link to post Share on other sites
RoNiN691 Posted April 30, 2007 Report Share Posted April 30, 2007 jak zmieni bieguny na silniku to nie będzie w ogóle działał. Na silniku tam gdzie powinnien być + jest taki znaczek i inaczej nie da się podpiąć. (jeżeli podepieniasz inaczej silnika nie spalisz ale nie będzie działał) Kolega już odpowiedział i rozwiał twoje dziwne teorie. Kto Cie fizyki uczył...jak zamienisz + z - to silnik będzie kręcił w drugą stronę,to może być przyczyną(nie naciąga sprężyny a kiedy dasz mu troche luzu to mieli) A jeśli chodzi o jakieś znaczki to ja na swoim silniku CA nie zauważyłem takiego czegoś. A jeśli jeszcze ktoś sie spiera co do mojej teorii to ja jej nie wyssałem z palca tylko było to sprawdzone. I wszystkie objawy podane w pierwszym poście wskazują na takie właśnie działanie. A i silniki które posiadamy w AEGach kręcą sie w obu kierunkach w zależności od biegunowości. A to, ze w drugą stronę nie może pociągnąć zębatek to przez Zatrzask przeciwpowrotny (antyrevers). Kolego KASZA spróbuj zmienić biegunowość i pobaw sie imbusem do dokręcanie silnika jak i to zawiedzie to przynajmniej skończą sie głupie komentarze. Pozdrooo RoNiN691 Quote Link to post Share on other sites
Kasza Posted April 30, 2007 Author Report Share Posted April 30, 2007 Kolego KASZA spróbuj zmienić biegunowość i pobaw sie imbusem do dokręcanie silnika jak i to zawiedzie to przynajmniej skończą sie głupie komentarze. Wiec, bawiłem sie kabelkami i NIC! Bawiłem sie IMBUSEM (śrubką) i dalej nic!!;/ Quote Link to post Share on other sites
Kasza Posted April 30, 2007 Author Report Share Posted April 30, 2007 Czy jest możliwe ze poprzez ruszajace sie łożysko, nie moge wyregulować silnika?? :| ps. chodzi mi zwłaszcza o łożysko dotykajace zebatki silnika z zębatka w GB! Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 1, 2007 Report Share Posted May 1, 2007 Napisz jakoś po ludzku, o które łożysko Ci chodzi... Chodzi o łożysko zębatki numer 1? Tej którą trzyma antyreversal? W której połówce GB? Lewej czy prawej? Quote Link to post Share on other sites
awful Posted May 2, 2007 Report Share Posted May 2, 2007 (edited) Aaa.. o te kable Ci chodzi :uśmiech: to one sa dobrze ułożone;)) ps. silnik jest SRC... wszystko jasne. GRIP CA,a silnik SRC. Ten ostati ma inne wymiary niż CA.CA jest większy. silnik CA nie pasuje do gripa SRC ani do wella.(wchodzi,ale ciasno i przeskakuje zamiast miec odpowiedi luz+haczy o cośtam). silnik wella włazi i pasuje do SRC i odwrotnie. skąd wiem? mam ICSa, CA, wella i mialem SRC :) próbowałem kombinacji :). wrodzona ciekawość :) ICS pasuje do CA i odwrotnie. do mp5CA znajdz gripa z mp5 wella jak masz silnik src,albo zmień silnik na CA.Co taniej Ci wyjdzie. grip wella bedzie pasował do body i szkieletu CA:) bez problemu . mam jedną zabawkę - CA z gripem i silnikiem wella i wella ze szkieletme GB CA- wszystko pasuje.(poza silnikami ;) ). w sumie zamieniłbym się gripami- ale nie mam zapasowego silnika CA :) Edited May 2, 2007 by awful Quote Link to post Share on other sites
Kasza Posted May 2, 2007 Author Report Share Posted May 2, 2007 wszystko jasne. GRIP CA,a silnik SRC. Ten ostati ma inne wymiary niż CA.CA jest większy. silnik CA nie pasuje do gripa SRC ani do wella.(wchodzi,ale ciasno i przeskakuje zamiast miec odpowiedi luz+haczy o cośtam). silnik wella włazi i pasuje do SRC i odwrotnie. skąd wiem? mam ICSa, CA, wella i mialem SRC próbowałem kombinacji . wrodzona ciekawość ICS pasuje do CA i odwrotnie. do mp5CA znajdz gripa z mp5 wella jak masz silnik src,albo zmień silnik na CA.Co taniej Ci wyjdzie. grip wella bedzie pasował do body i szkieletu CA:) bez problemu . mam jedną zabawkę - CA z gripem i silnikiem wella i wella ze szkieletme GB CA- wszystko pasuje.(poza silnikami ). w sumie zamieniłbym się gripami- ale nie mam zapasowego silnika CA Jeżeli okaże sie to prawda to: STAWIAM CI DUŻE PIWO!!!:D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.