Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MP5 Problemy z Silnikiem/Zębatkami..


Recommended Posts

Witam!!

 

Mam mały problem związany z MP5 CA. :poddanie:

 

Podczas regulowania silnika (śrubką od silnika) albo silnik wcale nie obraca, albo po malutkim odkręceniu "śrubki" silnik obraca sie, lecz słychać duży "ZGRZYT" zębatek... Nie moge go wyregulować;// :wink:

 

-wyciągnąłem: Spreżyne, głowice, popychacz, prowadnice itd.

(tak jak to OLO kiedyś pisał) i dalej nie moge go wyregulować... ;-)

 

ps. czy kable w GB moga wplywac na negatywna prace GB???;/ ponieważ uszkodzona jest izolacja "czarnego" kabelka... (zaizolowana, taśmą izolacyjna) :???:

 

 

 

Prosze o jakieś rady zwiazane z tym tematem...

 

pozdrawiam

 

kasza :uśmiech:

Link to post
Share on other sites

Izolacja to nie wiem, ale u mnie w Cymie np położenie kabli przeszkadzało. Gdy czerwony był na wierzchu to nie dało się strzelać. Choć izolacja może powodować jakieś zwarcia, ale wtedy nie było by tych zgrzytów.

 

sprawdzałem.. i dalej nici...;/

 

PS. skuziak: jak masz ułożone kable w CYMIE?? mniej wiecej napisz..:))

 

jak zmieni bieguny na silniku to nie będzie w ogóle działał

 

poprostu "Zatrzask przeciwpowrotny" uniemożliwi, działanie zębatek;] to chyba proste!?

Link to post
Share on other sites

Chodzi o te 2 kable które prowadzą do wtyczki łączącej GB z kablem od baterii. Czerwony musi być na dole, bo inaczej zębatka silnika o niego haczy.

Kiedyś tak ułożyłem przez wygodę, bo cymoskie kable lubią denerwować przy składaniu GB. Zdarło mi troszkę izolacji z czerwonego, ale teraz już ułozone dobrze, czyli czerwony niżej a czarny wyżej.

 

Mam nadzieję, że rozumiesz :)

Link to post
Share on other sites

jak zmieni bieguny na silniku to nie będzie w ogóle działał. Na silniku tam gdzie powinnien być + jest taki znaczek i inaczej nie da się podpiąć. (jeżeli podepieniasz inaczej silnika nie spalisz ale nie będzie działał)

 

 

Kolega już odpowiedział i rozwiał twoje dziwne teorie.

 

Kto Cie fizyki uczył...jak zamienisz + z - to silnik będzie kręcił w drugą stronę,to może być przyczyną(nie naciąga sprężyny a kiedy dasz mu troche luzu to mieli)

 

 

A jeśli chodzi o jakieś znaczki to ja na swoim silniku CA nie zauważyłem takiego czegoś.

A jeśli jeszcze ktoś sie spiera co do mojej teorii to ja jej nie wyssałem z palca tylko było to sprawdzone. I wszystkie objawy podane w pierwszym poście wskazują na takie właśnie działanie.

A i silniki które posiadamy w AEGach kręcą sie w obu kierunkach w zależności od biegunowości. A to, ze w drugą stronę nie może pociągnąć zębatek to przez Zatrzask przeciwpowrotny (antyrevers).

 

Kolego KASZA spróbuj zmienić biegunowość i pobaw sie imbusem do dokręcanie silnika jak i to zawiedzie to przynajmniej skończą sie głupie komentarze.

 

Pozdrooo RoNiN691

Link to post
Share on other sites
Kolego KASZA spróbuj zmienić biegunowość i pobaw sie imbusem do dokręcanie silnika jak i to zawiedzie to przynajmniej skończą sie głupie komentarze.

 

Wiec, bawiłem sie kabelkami i NIC!

Bawiłem sie IMBUSEM (śrubką) i dalej nic!!;/

Link to post
Share on other sites

Aaa.. o te kable Ci chodzi :uśmiech: to one sa dobrze ułożone;))

 

ps. silnik jest SRC...

 

 

wszystko jasne.

 

GRIP CA,a silnik SRC. Ten ostati ma inne wymiary niż CA.CA jest większy.

 

silnik CA nie pasuje do gripa SRC ani do wella.(wchodzi,ale ciasno i przeskakuje zamiast miec odpowiedi luz+haczy o cośtam).

 

silnik wella włazi i pasuje do SRC i odwrotnie.

 

 

skąd wiem? mam ICSa, CA, wella i mialem SRC :) próbowałem kombinacji :). wrodzona ciekawość :)

 

ICS pasuje do CA i odwrotnie.

 

do mp5CA znajdz gripa z mp5 wella jak masz silnik src,albo zmień silnik na CA.Co taniej Ci wyjdzie.

 

grip wella bedzie pasował do body i szkieletu CA:) bez problemu . mam jedną zabawkę - CA z gripem i silnikiem wella i wella ze szkieletme GB CA- wszystko pasuje.(poza silnikami ;) ).

 

w sumie zamieniłbym się gripami- ale nie mam zapasowego silnika CA :)

Edited by awful
Link to post
Share on other sites
wszystko jasne.

 

GRIP CA,a silnik SRC. Ten ostati ma inne wymiary niż CA.CA jest większy.

 

silnik CA nie pasuje do gripa SRC ani do wella.(wchodzi,ale ciasno i przeskakuje zamiast miec odpowiedi luz+haczy o cośtam).

 

silnik wella włazi i pasuje do SRC i odwrotnie.

 

 

skąd wiem? mam ICSa, CA, wella i mialem SRC próbowałem kombinacji . wrodzona ciekawość

 

ICS pasuje do CA i odwrotnie.

 

do mp5CA znajdz gripa z mp5 wella jak masz silnik src,albo zmień silnik na CA.Co taniej Ci wyjdzie.

 

grip wella bedzie pasował do body i szkieletu CA:) bez problemu . mam jedną zabawkę - CA z gripem i silnikiem wella i wella ze szkieletme GB CA- wszystko pasuje.(poza silnikami ).

 

w sumie zamieniłbym się gripami- ale nie mam zapasowego silnika CA

 

Jeżeli okaże sie to prawda to: STAWIAM CI DUŻE PIWO!!!:D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...