Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M4A1 G&P + M120/M135 na stockowych flakach ?


Recommended Posts

Cześć wszystkim, odebrałem dziś paczke z Hong Kong'u i chciałem zapytać osób które użytkują/użytkowały/miały styczność z repliką M4A1 G&P o:

 

1/ Czy wsadzenie samej sprężyny Prometheus M120/M135 nie rozwali reszty stockowych bebechów ?

 

a/ Jeżeli tak, to które części są najbardziej narażone ?

 

2/ Fabrycznie te modele mają 360-380FPS, do jakiej prędkości (około) podciągnie mi sama sprężyna:

 

a/ Prometheus M120

b/ Prometheus M135

 

Pytam ponieważ w Krakowie max to 450FPS a to nie trudno jest przecholować.

 

Dzięki, Dawid

Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim, odebrałem dziś paczke z Hong Kong'u i chciałem zapytać osób które użytkują/użytkowały/miały styczność z repliką M4A1 G&P o:

 

1/ Czy wsadzenie samej sprężyny Prometheus M120/M135 nie rozwali reszty stockowych bebechów ?

 

a/ Jeżeli tak, to które części są najbardziej narażone ?

 

2/ Fabrycznie te modele mają 360-380FPS, do jakiej prędkości (około) podciągnie mi sama sprężyna:

 

a/ Prometheus M120

b/ Prometheus M135

 

Pytam ponieważ w Krakowie max to 450FPS a to nie trudno jest przecholować.

 

Dzięki, Dawid

 

 

Siemanko śmiało możęsz m130... i bedziesz miał ok 430 fpsów ja wrzuciłem taką spręzyne(m130 systema) koledze i jedzie cały czas na niej równo...w prdukcie G&P oczywiście.

Link to post
Share on other sites

Myslę, że na asgshopie sie znaja na rzeczy.

 

Znać się mogą ale nie będę im płacił 1400zł za replike którą z WGC Shop ściągnąłem za 730zł. Gumke wiem że trzeba wymienić - wcześniej już przeczytałem.

 

Dzięki.

Link to post
Share on other sites

Witam potwierdzam Qba-poland ma racje spokojnie można wrzucac takie spręzyny obecnie gearbox jest testowany ze spręzyną m140 na full auto około 15000 kulek i nie widac nic nie pokojącego. Zębatki super stan, a głowica którą wymieniliście wcześniej, jeszcze nie pęka. Podejrzewam że po około 30000 pewnie trzeba ją bedzie wyminic na jakąs trwalszą co nie jest dużym kosztem zwracając uwagę na to po jakim przebiegu jest cały gear:P;) pzdr

Edited by krynia16
Link to post
Share on other sites

Rocket, nie napisałem, że trzeba brać z asgshop`u bo sam bym w życiu tyle nie dał z siebie zedrzeć ile oni biorą. Chodziło mi o to, że mozna sugerować sie ich metodami tuningu. Skoro dają m120 na stock zębatkach i dają 12 miechów gwary to chyba są pewni, że to da radę... A jesli oni są pewni to i my mozemy, zakładajac takie rzeczy samemu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...