shpak Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Witam! Wrzuciłem do mojej mp5 by Cyma zestaw FTK z sprężyną M100 Guardera. Drastycznie spadł mi ROF po tym wszystkim i wystąpiły problemy typu przy strzelaniu na semi włączało się czasami auto , niesamowicie głośna praca repliki, wrażenie jakby bateria była na wyczerpaniu (powolne naciąganie sprężyny) itp Przerzuciłem sobie silnik od eMki CA brata i wszystko działa super, zero problemów z semi, auto i zdecydowanie lepszy rof. Czy to wina silnika? Czy zębatek? Jak wrzucę silnik CA ten to nie zrobi mi dyskteki z zębatek?? Bo na nowe zębatki i silnik narazie nie mam kasy, a zębatek nie chcę kupować bo mam wrażenie że Cymowski i tak za duzo przy nich nie zdziała :(. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi. Shpak P.S. Szukałem na forum znalazłem kilka pokrewnych tematów, lecz one nie rozwiały moich wątpliwości Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 (edited) Akumulator w cymie jest koszmarny...zobacz, że jak wsadzisz 8,4V lepszej firmy to rof jest o wiele lepszy. Silnik także nie należy do najfajniejszych. Według mnie wymiana aku byłaby lepszym rozwiązaniem od wymiany silnika. A o zębatki się nie martw, są nawet mocne. Edited June 2, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
shpak Posted June 2, 2007 Author Report Share Posted June 2, 2007 Właśnie, aku mam 9,6 Intelecta :???: i na nim tak kiepsko ciągnie :( , sprawdzałem inny aku i to samo , moja bateria w innych replikach działa wyśmienicie. Pozdrawiam Shpak Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 To sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Skoro na silniku od eMki CA działa jak powinno to zakup nowy silnik. A czy zębatki wytrzymają to loteria przy tuningu. Jednak powinny pociągnąć. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 2, 2007 Report Share Posted June 2, 2007 Zębatka na silniku CA ma nieco inny kąt nachylenia zębów niż na cymie. Trzeba będzie dokładnie naregulować położenie silnika albo zrobi ci dyskietkę z zębatki numer 1. Niemniej wymiana silnika to dobre rozwiązanie w tej sytuacji... Quote Link to post Share on other sites
shpak Posted June 3, 2007 Author Report Share Posted June 3, 2007 A jak przełożę zębatkę silnikową od silnika Cymy do CA?? Cymowska jest w stanie bardzo dobrym. Czy to dobre rozwiązanie?? Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Na samym początku spróbuj wyregulować silnik. Potem dopiero kombinuj z wymianami. Quote Link to post Share on other sites
shpak Posted June 3, 2007 Author Report Share Posted June 3, 2007 Chodzi o regulację wysokości kluczem imbusowym ?? Tak? Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Tak, chodzi o regulację docisku silnika, nie pamiętam jak jest w mp5 ale chyba jest właśnie imbus. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Oprócz regulacji kluczem trzeba dobrze naregulować wysokość zębatki numer 1 podkładkami. Jak nastawiłem źle o 1 grubszą podkładkę to ledwo CA HighTorque ciągnął m120... Nie mówiac o tym , że po 20 rozbiórce GB z rzędu tak mi sie mieszało we łbie, że nawaliłem podkładek ile wlazło i zębatki w ogóle sie nie kręciły:D:D :wink: . Przy rozkręconym GB układasz tę jedną zebatkę i przytawiasz dokładnie równolegle silnik ręką i patrzysz czy ma daleko do zębatki ... Ewentualne odchyły podkładkujesz jak należy a dopiero na końcu imbusem. Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 (edited) Poldeck ma rację, podkładkowanie pierwszej zebatki również możesz wybróbować. Jesli podkładkowanie i regulacja nie dadzą efektu to wymień silnik albo zamień się z bratem (jeśli jemu Cyma będzie działała jak należy). pozdrawiam Edited June 3, 2007 by tofik___ Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Dokładnie,w GB nie może być oporów.Tzn. zębatki muszą kręcić się swobodnie ale nie mogą mieć luzów,zespół tłoka i cylindra też musi chodzić miękko-kiedyś przy doszczelnianiu teflonem dałem go za dużo i głowica tłoka chodziła ciężko w cylindrze przez co efekt było podobny co u ciebie,czyli spadek szybkostrzelności. Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Splinter, masz rację, zębatki nie mogą mieć luzów ale akurat w tym przypadku nie chodzi o opory na zębatkach, tylko o ustawienie pierwszej zębatki względem zębatki silnikowej. Reszta zębatek, jasna sprawa że muszą być dobrze z podkładkowane żeby nie było oporów, ale przypuszczam że jest w porządku, skoro na silniku CA chodzi... Jesli by były jakieś opory to myślę że nawet na silniku CA były by problemy z naciąganiem. Tak że trzeba się zająć odpowiednim ustawieniem pierwszej zębatki a później regulację silnika. Jeśli to nie pomoże to silnik do wymiany (a najlepiej ZAmiany). pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 Silnik CA ma minimalnie innej średnicy zębatkę więc na pewno trzeba zacząć od sprawdzenia podkładek. Ja w R7 wella jak zmieniłe oryginalny silnik na CA HT to się zacinał w tylnym położeniu bo przekładnia kątowa miała za duży opór... Quote Link to post Share on other sites
Luderson Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 (edited) Wstaw silnik CA HIGH SPEED http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=420 Bedzie ok poniewaz on nie potrzebuje aż tak dobrej bateri ma szybszy zryw i zwieksza szybkostrzelnosc duzo lepsza od zwyklego CA. Lub wstaw lepsza baterie (identyczne obiawy mialem w mojej mp5 TM po wstawieniu sprezyny m100+bore up) mialem intellecta 8,4v 1200(replika sie na niej dlawila) wstawilem KAN 9,6v 3000MAH i rof jest piekny "kosiara" Pozdrawiam Edited June 5, 2007 by nastuk Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.