Guest Miles_ACE Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Tak :wink: Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 Z jakim skutkiem ? Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted September 24, 2007 Report Share Posted September 24, 2007 (edited) Testowałem dwa pakiety 9,6V: Sanyo oraz Intellect. Nie dostrzegłem między nimi różnicy w szybkostrzelności. Jednak porównując do chińskiego pakietu 8,4V, rof był o niebo lepszy. Niestety nie mogę powiedzieć jak reaguje na to gb, gdyż owe pakiety testowałem przez jedną strzelankę. Myślę, że większe napięcie nie powinno mieć zbyt dużego wpływu na zużycie podzespołów. Są dosyć mocne. Edited September 24, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 replika waliła jak oszalała, czy rof był optymalny ? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted September 25, 2007 Report Share Posted September 25, 2007 sprawdzał już ktoś stan bebechów w swojej replice po xxxx wystrzelonych kulkach?? Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 (edited) mastah - ciężko opisać rof słowami. Nie był ani oszalały, ani optymalny. Po prostu dużo lepszy niż na akumulatorze 8.4V Maciek1 - wystrzeliłem około 4000 bb. Zero śladów zużycia. Zero awarii. Selektor chodzi poprawnie. Edited September 26, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Miles_ACE rozumiem, że rozbierałeś GB?? ja na razie po wystrzeleniu jakiś 5,5 tys BB'sów i selektor także nie szwankuje. zauważyłem jedynie to że gdy na semi powoli naciskam spust wystrzeli około 3-4 kulki zamiast jednej, ale gdy spust naciskam energicznie ten problem nie występuje. a do GB nie zaglądam bo nie chce stracić gwarancji i się na tym zbytnio nie znam. Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 GB był rozbierany. Co do semi, to mam tak samo, jak zresztą wszyscy użytkownicy JG. Naciskam powoli - seria, naciskam energicznie - pojedynczy. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Tak jest zawsze w każdej replice, jak nie naciskasz spustu do końca... Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted September 29, 2007 Report Share Posted September 29, 2007 Co warto przy starcie wymienić w tej replice ? Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 Na początku wypadałoby wstawić metalowe łożyska. Później metal body i jednoczęściowa komora hu (otrzymujemy lepszą powtarzalność strzałów i kilka fps). Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 (edited) Hmm, wymieniając łożyska wymieńcie sobie cylinder na typ 0 (pełny). Sprężynę na znormalizowaną. GUMKĘ HU!!!! Resztę - jak zdechnie stockowe. Edited September 30, 2007 by von_Zakapior Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 To m16 ma cylinder inny niż typ 0 ? Gumka HU to w chinolach podstawa. Quote Link to post Share on other sites
skuziak Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Jakie łożyska mają te JG? Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Nie rozbierałem GB ale z tego co wiem to 6-ścio milimetrowe z tworzywa. Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 M16 ma cylinder typ dwa, w dodatku połączony na stałe z głowicą cylindra... Gearbox w trakcie wymiany łożysk na stalowe 6mm musi być potraktowany pilniczkiem, albowiem bez tego łożyska nie pasują. Sprężyna - na oko wygląda na m110. Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 A może wrzucić foty gb od jg ? Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 (edited) Proszę bardzo. (fotka z recenzji na Arniesairsoft) Teraz różnice: - prowadnica sprężyny - tutaj plastik - w moim M15A4 metal - zębatki - już bez napisu C.A - cylinder oczywiście jest typ 2, z dziurskiem na 3/5 cylindra - w moim egzemplarzu cylinder i głowica w/wym cylindra były sklejone. Cylinder plus metalowa głowica z P&J II gen. pasują bezproblemowo. Dziury na łożyska należy poszerzyć pilniczkiem, albowiem łożyska 6mm (Deep Fire) nie wchodzą. Ponadto obrzeża tych otworów są zbyt płytkie i trzeba PORZĄDNIE spodkładkowac zębatki... Edited October 3, 2007 by von_Zakapior Quote Link to post Share on other sites
mastah Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 A dałoby radę odkleić głowice od cylindra i wstawić nowy cylinder ? Quote Link to post Share on other sites
von_Zakapior Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Nie polecam. Ale jak chcesz, spróbuj... Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 4, 2007 Report Share Posted October 4, 2007 (edited) Po dokładnych oględzinach GB stwierdzam, że ostatni ząb na tłoku jest minimalnie zjechany. Zębatki całe i zdrowe. Głowica cylindra bez żadnych problemów odskakuje od cylindra (tutaj zauważyłem także słabą szczelność, ale czego się spodziewać po tak "skromnej" uszczelce). PS. Pojawiały się na forum pomysły wymiany prowadnicy sprężyny. Jest to naprawdę zbędne. Nie wyobrażam sobie w jaki sposób mogłaby pęknąć. Do czynienia mamy z niezłym kawałkiem metalu. Edited October 4, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
skuziak Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Hmm, w moim 3 miesięcznym egzemplarzu wszystkie części były jak nowe. Dodatkowo ostatni ząb tłoka jest metalowy, więc nie wiem czemu ani jak mógł zostać zjechany. Prowadnicę zmieniłem sobie na łożyskowaną, ot tak dla zabawy :) A co do tej stockowej, to pamiętajmy, że jest metal i "metal". Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Miles_ACE czy ten zjechany ząb na tłoku może w przyszłości przyczynić sie do problemów z repliką Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 (edited) Ehh... pomyliłem ostatni ząb z pierwszym. Chodziło mi oczywiście o pierwszy, za który zębatka "chwyta". Maciek1- jest to minimalne zjechanie, nie będzie miało wpływu na dalszą eksploatację. Edited October 5, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
Maciek1 Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 Miles_ACE powiedz mi jeszcze tylko ile BBs'ow wystrzeliłeś zanim odkryłeś ten minimalny ubytek na pierwszym zębie tłoka?? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.