Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Upgrade M16 A3 z JG


Recommended Posts

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Miles_ACE

Testowałem dwa pakiety 9,6V: Sanyo oraz Intellect. Nie dostrzegłem między nimi różnicy w szybkostrzelności. Jednak porównując do chińskiego pakietu 8,4V, rof był o niebo lepszy. Niestety nie mogę powiedzieć jak reaguje na to gb, gdyż owe pakiety testowałem przez jedną strzelankę. Myślę, że większe napięcie nie powinno mieć zbyt dużego wpływu na zużycie podzespołów. Są dosyć mocne.

Edited by Miles_ACE
Link to post
Share on other sites
Guest Miles_ACE

mastah - ciężko opisać rof słowami. Nie był ani oszalały, ani optymalny. Po prostu dużo lepszy niż na akumulatorze 8.4V

 

Maciek1 - wystrzeliłem około 4000 bb. Zero śladów zużycia. Zero awarii. Selektor chodzi poprawnie.

Edited by Miles_ACE
Link to post
Share on other sites

Miles_ACE rozumiem, że rozbierałeś GB?? ja na razie po wystrzeleniu jakiś 5,5 tys BB'sów i selektor także nie szwankuje. zauważyłem jedynie to że gdy na semi powoli naciskam spust wystrzeli około 3-4 kulki zamiast jednej, ale gdy spust naciskam energicznie ten problem nie występuje. a do GB nie zaglądam bo nie chce stracić gwarancji i się na tym zbytnio nie znam.

Link to post
Share on other sites

Proszę bardzo.

(fotka z recenzji na Arniesairsoft)

Teraz różnice:

- prowadnica sprężyny - tutaj plastik - w moim M15A4 metal

- zębatki - już bez napisu C.A

- cylinder oczywiście jest typ 2, z dziurskiem na 3/5 cylindra

- w moim egzemplarzu cylinder i głowica w/wym cylindra były sklejone.

Cylinder plus metalowa głowica z P&J II gen. pasują bezproblemowo.

Dziury na łożyska należy poszerzyć pilniczkiem, albowiem łożyska 6mm (Deep Fire) nie wchodzą.

Ponadto obrzeża tych otworów są zbyt płytkie i trzeba PORZĄDNIE spodkładkowac zębatki...

Edited by von_Zakapior
Link to post
Share on other sites
Guest Miles_ACE

Po dokładnych oględzinach GB stwierdzam, że ostatni ząb na tłoku jest minimalnie zjechany. Zębatki całe i zdrowe. Głowica cylindra bez żadnych problemów odskakuje od cylindra (tutaj zauważyłem także słabą szczelność, ale czego się spodziewać po tak "skromnej" uszczelce).

 

PS. Pojawiały się na forum pomysły wymiany prowadnicy sprężyny. Jest to naprawdę zbędne. Nie wyobrażam sobie w jaki sposób mogłaby pęknąć. Do czynienia mamy z niezłym kawałkiem metalu.

Edited by Miles_ACE
Link to post
Share on other sites

Hmm, w moim 3 miesięcznym egzemplarzu wszystkie części były jak nowe. Dodatkowo ostatni ząb tłoka jest metalowy, więc nie wiem czemu ani jak mógł zostać zjechany. Prowadnicę zmieniłem sobie na łożyskowaną, ot tak dla zabawy :) A co do tej stockowej, to pamiętajmy, że jest metal i "metal".

Link to post
Share on other sites
Guest Miles_ACE

Ehh... pomyliłem ostatni ząb z pierwszym. Chodziło mi oczywiście o pierwszy, za który zębatka "chwyta".

 

Maciek1- jest to minimalne zjechanie, nie będzie miało wpływu na dalszą eksploatację.

Edited by Miles_ACE
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...