inteligent Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Witam wszystkim na wstępie zaznaczam że szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Ostatnio posypały mi się zębatki wella na sprężynie M110 Mad Onion i teraz muszę kupić nowe i zainteresowały mnie te zębatki http://www.madonion.eu/wyswietl_produkt.ph...46c892e19ab68f3 ponieważ cena jest bardzo atrakcyjna, i moje pytanie brzmi co sądzicie o tych zębatkach? czy to prawda że wytrzymują spokojnie M140 (przynajmniej sklep tak twierdzi)? i czy opłaca się je kupić? ps. najchętniej jeśli osoby które miały styczność z tymi zębatkami napisałby na jakiej sprężynie ile kulek wystrzeliły ps2. z tego co wiem są to takie same zębatki jak standartowo montowane są w replikach ICS z góry dziękuje wszystkim za pomoc Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Na M120 wytrzymują. U mnie na razie krótko, ale na forum wypowiadali się już posiadacze, że wiele miesięcy użytkowali M120 i nic się nie sypnęło. M140 nie ryzykowałbym, ale sam nie sprawdzałem więc mogę się mylić. ;) Quote Link to post Share on other sites
inteligent Posted June 5, 2007 Author Report Share Posted June 5, 2007 Powiem tak narazie będe używał sprężyny M110 a w przyszłości co najwyżej M120 ps. Mam MP5 RAS i przy tak krótkiej lufie więcej niż M120 nie ma sensu Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Tyle, że Ty masz TM, a tam stockowy gearbox różnie wytrzymuje po upgradeach... Ja teraz będę podkręcał AK TM - ale od razu wymieniam szkielet GB. Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Tyle, że Ty masz TM, a tam stockowy gearbox różnie wytrzymuje po upgradeach...Ja teraz będę podkręcał AK TM - ale od razu wymieniam szkielet GB. U brata na M130 chodzi bezproblemowo. U mnie na M120 również bez problemów. IMO szkielet to ostatnia część którą w TM należy wymienić, bo wszystko inne mamy upgradeowane :mrgreen: Z resztą GB v.3 od byle czego nie pęka :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
Promant Posted June 5, 2007 Report Share Posted June 5, 2007 Widać różnie bywa, w każdym razie bebechy do wymiany. A u mnie też szkielet - bo wstawiam więcej niż M130. ;) Quote Link to post Share on other sites
inteligent Posted June 6, 2007 Author Report Share Posted June 6, 2007 Po pierwsze w MP5 szkielet jest w wersji 2, a po drugie o części się nie martwcie bo w środku nie ma nic oprócz okablowania TM, to znaczy: -sprężyna M110 Mad Onion -prowadnica sprężyny mosiężna -łożyska metalowe 7mm -Wzmocniona metalowa głowica tłoka z łożyskowaniem -Wzmocniona mosiężna głowica cylindra -tłok poliwęglanowy Systema -wzmocniony cylinder Systema -gearbox wzmocniony więc dlatego pytam tylko o zębatki 8) Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Do M110 MO starczą spokojnie, tylko pewnie styki Ci się bądą palić... dość intensywnie ;) Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Mozesz wyjasnic, 0L0? Za tepy chyba jestem zeby zrozumiec wplyw zebatek na palenie sie stykow... Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 W MP5 montowałem zębatki ICS w wzmocnionym gearboxie CA, problem był w tym, że zębatki nie kręciły się jak należy, były za bardzo ściśnięte. Teraz nie wiem czy to wina zębatek ICS (zbyt szerokie) czy wina gb (za wąski). Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Może za dużo podkładek pod zębatkami ? Sprawdź. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Wymień łożyska na GUARDERa - ten sam problem jest z zębatkami infinity Guardera ale po wstawieniu ciernych G. wszystko hula. To nie wina podkładek bo chyba bartek _ 86 nie jest nas tyle głupi żeby nie pokombinować.... to coś w stylu rady dla kogoś z niedziałającym AEgiem brzmiącej: "może nie podłączyłeś baterii" lub "może nie odbezpieczyłeś" albo i nawet "naciśnij spust"... Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 (edited) Może za dużo podkładek pod zębatkami ? Sprawdź. Wszystkie kombinacje z podkładkami stosowałem, montowałem nawet bez podkładek i też nie działało to tak jak trzeba. Poczekam i kupie łożyska kulkowe - może to coś da. Przestrzegam przed montażem zębatek ICS w wzmocnionych gearboxach CA, bo mogą być problemy, pasować będą na pewno, ale problem jest z ich "ciasnością" w tym właśnie gb. Możliwe, że mi się trafił taki wadliwy gearbox. Edited June 6, 2007 by bartek_86 Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Mówię ci żebyś kupił cierne guardera - nie wierzysz mi? Looknij do tematu o problemach przy zakładaniu FTK M120/150 Guardera gdzie marzan mówi że założenie łożysk Ciernych G pomaga (w przypadku ftk G jest ten sam problem - za szerokie zębatki) Quote Link to post Share on other sites
outsider Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 Mówię ci żebyś kupił cierne guardera - nie wierzysz mi? Looknij do tematu o problemach przy zakładaniu FTK M120/150 Guardera gdzie marzan mówi że założenie łożysk Ciernych G pomaga (w przypadku ftk G jest ten sam problem - za szerokie zębatki) Nie widziałem Twojego postu zanim napisałem wcześniejszy. Ok zrobię tak, rozwiąże to wreszcie problem oporu w gb i popalonych bezpieczników. Dzięki. Quote Link to post Share on other sites
inteligent Posted June 6, 2007 Author Report Share Posted June 6, 2007 (edited) Kurcze to nie wiem co teraz zrobić :poddanie: Ja posiadam ten gearbox http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=510 może miał już ktoś styczność z nim, i wiem coś na temat zębatek ICS? i jeszcze jedno pytanie jeśli się okaże że z tymi będą problemy z zębatkami ICS to kupie Torque Up Classic Army lub Super Torque Up Classic Army i moje pytanie brzmi czy coś się stanie jeśli będe używał zębatek Super Torque Up na sprężynie M110 (chodzmi mi o to czy szybkoszczelność drastycznie mi spadnie, czy w ogóle będzie to cieżko chodzi itp.) z góry dzięki za odpowiedzi Edited June 6, 2007 by inteligent Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 6, 2007 Report Share Posted June 6, 2007 czy szybkoszczelność drastycznie mi spadnie To zalezy od tego jak szybka do tej pory byla Twoja szczelnosc - generalnie im bardziej uszczelniasz uklad tym bardziej szybkosc szczelnosci spada... Nie, nie jestem wredny... Wredny bym byl, gdybym pogrubil jeszcze Twoj nick... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Za tepy chyba jestem zeby zrozumiec wplyw zebatek na palenie sie stykow... Najwyraźniej... :roll: Im mocniejsza sprężyna tym większy prąd rozruchowy silnika. Wraz ze zwiększeniem przełożenia zębatek prąd ten się zmniejsza, a im większy prąd tym większy tworzy się łuk elektryczny na stykach. Quote Link to post Share on other sites
awful Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 zębatki ICS (ale stockowe z guna ICS produkcji 2005) wytrzymały m140. tylko do testów ale zawsze :). powiem szczerze- mam zębatki ICS,CA i WELL- ICS wyglądają najlepiej. nie bałbym się wsadzić m120 - a nawet 130... tylko te styki... cięzko wsadzić FETA do mp5 :( Quote Link to post Share on other sites
maxavelli Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Czyli spokojnie kupowac zebatki ICS nawet do mocnych tuningow na GB CA? Nie bedzie problemow z wsadzeniem itp.? Quote Link to post Share on other sites
Zachar Posted June 7, 2007 Report Share Posted June 7, 2007 Czyli spokojnie kupowac zebatki ICS nawet do mocnych tuningow na GB CA? Nie bedzie problemow z wsadzeniem itp.?Wygląda na to, że są wystarczające. A jeśli chodzi o problemy z montażem, to Misiek proponuje łożyska Guardera i podobno pomaga. Z resztą u siebie też mam takie łożyska i faktycznie są węższe :wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.