vaderski Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 (edited) witam mam powazny problem z gb v2 - juz drugi anti rev. zostal zgiety bez wyraznej przyczyny- gb chwile pracuje - nastepnie jest zaciecie i ar. jest zgiety macie pomysl co to? Edited June 16, 2007 by vaderski Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 8O Jakiej firmy masz te zapadki? Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Ten antireversal jest tam gdzie kuleczka wchodzi koło hopka? Bo mnie to ciekawi co to takiego ;-) Quote Link to post Share on other sites
Tomkower Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 witam mam powazny problem z gb v2 - juz drugi anti rev. zostal zgiety bez wyraznej przyczyny- gb chwile pracuje - nastepnie jest zaciecie i ar. jest zgiety macie pomysl co to? Może zacznijmy od tego jaki posiadasz Tuning bo jak na mój gust to zębatka silnikowa musi mieć straszliwą moc żeby zgiąć anti rewersal. Ten antireversal jest tam gdzie kuleczka wchodzi koło hopka? Bo mnie to ciekawi co to takiego ;-) Nie. AR to blokada wracania tłoko na zębatce silnikowej. Zapobiega cofaniu się zębatek przy nie oddaniu pełnego strzału. Quote Link to post Share on other sites
Assarin Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Generalnie zaryzykuję twierdzenie że AR można zdeformować jedynie przy pomocy kafara wbijającego betonowe słupy o metrowej średnicy na 10m w ziemię. Chyba że jest made in china i wykonany z metalopodobnej masy papierowej. Generalnie w takiej sytuacji problem o_czym_właściwie_mówimy rozwiąże fotka. Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted June 16, 2007 Author Report Share Posted June 16, 2007 (edited) gb jest CA -zebatki nowy typ, spring guarder 110 wygina sie os ar Edited June 16, 2007 by vaderski Quote Link to post Share on other sites
TheProsiak Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 (edited) Daj fote jak to zgięcie wygląda Edited June 18, 2007 by TheProsiak Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted June 19, 2007 Author Report Share Posted June 19, 2007 nie mam teraz aparatu ale zgięcie osi AR jest w dolnej części osi (po stronie płytki selektora) zaraz pod językiem mam podejrzenia iz AR ma luz osiowy i jezyk zderza sie z zębatką silnikową bo cóż innego moze go tak wygiąć Quote Link to post Share on other sites
stiff Posted June 26, 2007 Report Share Posted June 26, 2007 Miałem ostatnio podobny problem w CA starej daty. Pogięło AR po 4 latach na przeróznych spręzynach i miliardzie kulek. Cóż nic nie jest niezniszczalne - kup nowy to nie majątek. A co do przyczyny to zgiąc może tylko cofająca sie zębatka - im mocniejsza spręzyna tym solidniej walnie ta zebatka w AR. częściowo eliminuje to zjawisko wicej zębów przeciwpowrotnych na zebatce silnikowej - teraz część producentów daje 4 zeby Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted June 30, 2007 Author Report Share Posted June 30, 2007 (edited) zębatki nowy typ, gb o przbiegu ok 8000 bb na spręzynie 110 guardera wiec nie jest katowany ar- wymieniłem już .......cztery........ Edited June 30, 2007 by vaderski Quote Link to post Share on other sites
tofik___ Posted June 30, 2007 Report Share Posted June 30, 2007 (edited) Miałem podobny problem w starym m15. Oś antirewersala również się wykrzywiała, nie mialem pojęcia czemu i przez lata nigdy tego nie odkryłem. Raz zmieniłem antirewersal ale to tylko tak "profilaktycznie" bo spokojnie mogłem jechac na tym wygiętym (działał jak trzeba). Dodam że miałem już nowszy typ zębatek z cztereme zębami przeciwpowrotnymi, a sprężyna była stockowa :) Edited June 30, 2007 by tofik___ Quote Link to post Share on other sites
vaderski Posted June 30, 2007 Author Report Share Posted June 30, 2007 podejrzewam iż chodzi o ruch osiowy ar Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.