Oshii9 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Wiesz co, może jesteś geniuszem Alvaro... :) muszę koniecznie sprawdzić czy to nie to. Miałem okazję przestrzelać real cap'y Stara, wszystko chulało jak trzeba. Quote Link to post Share on other sites
DaRaQ Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 Ehh. Po co rozkładać GB na dwie części jeżeli w gnieździe maga macie zwalniacz anti reversala? W cholerę niepotrzebnej roboty ;]. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 Panowie! Ja Wam szczerze odradzam wkładanie tłoków do SR25 bez wymiany zębatki tłokowej. Może i oba tłoki (SR25 i G&G L85) mają taką samą ilość zębów ale odstępy między nimi są całkiem inne. Kiedyś krakmani założyli koledze tłok CA25. Powiedzieli, że pasuje idealnie. No i karabinek chodził bardzo dobrze, dopóki nie wymieniliśmy sprężyny na m120. Wtedy ciągle zacinał się w tylnim położeniu. Przy wymianie tłoka na G&G okazało się, że zęby prawie w ogóle się nie pokrywają! Cud, że zębatkom nic się nie stało, ale za to poszły styki. Co do muszki to chińczycy zapomnieli wbić jeden pin, który powinien być pod lufą. Tam są dwa otwory: jeden na śrubę od front gripa a drugi (bliżej lufy) na właśnie tego pina. Jak uda Wam się coś dorobić to przód będzie sztywny jak nie wiem co:D Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 a ja mam taki mały problem. kupiłem w zeszłym miechu ELE po tuningu (m120,tlok i głowica G&G, jaks łożyskowana prowadnica i 9,6v KAN) założyłem teraz kulkowe promyki. Ale nie o to chodzi. od czego jest takie białe coś co niby trzyma komore i jak to założyc? wypadło mi to jakiś czas temu z body i do tej pory nie moge dojść o co z tym chodzi i czy ma to jakiś wpływ na osiągi. i jak ewentualnie moge podnieść moc eli do 450 fpsów. Z tym pinem co pisał "el polaco" to tez go nie mam Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 od czego jest takie białe coś co niby trzyma komore i jak to założyc? wypadło mi to jakiś czas temu z body i do tej pory nie moge dojść o co z tym chodzi i czy ma to jakiś wpływ na osiągi. i jak ewentualnie moge podnieść moc eli do 450 fpsów. ten biały element utrzymuje sztywność repliki (górną część z dolną) zaczepia się go o lufę zewnętrzną ma ona specjalne wytłoczenia pasujące do tych białych wypustków. bez niego replika również strzela i niema on wpływu na osiągi. podczas składania należy pamiętać o tym aby te wypustki wchodziły między lufę zewnętrzną a komorę hop-up wtedy połączyć górną z dolną częścią o zsunąć je z sobą. co do podnoszenia mocy repliki to chyba prosta sprawa. obowiązuje tu żelazna zasada -mocniejsza sprężyna = więcej fps Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 Ehh. Po co rozkładać GB na dwie części jeżeli w gnieździe maga macie zwalniacz anti reversala? W cholerę niepotrzebnej roboty ;]. Hehe, to akurat wyczytałem już po fakcie, jak wszystko walało się w częściach po pokoju. Przynajmniej teraz wiem jak rozkładać bebechy. Dobrze że na serwis nie wysłałem :) Co do tłoka, to fakt. Zakładanie tego CA sr25 obarczone jest ryzykiem poważniejszego uszkodzenia np. zębatki tłokowej. Ze Specszopa odpisali mi, że G&G będą dostępne po nowym roku. Mam jeszcze pytanko odnośnie cylindra i głowicy cylindra. Jeżeli naszła by mnie ochota na wymianę cylindra o standardowej średnicy, to który ewentualnie i czy jest jakaś głowica do niego pasująca bez dodatkowych przeróbek i czy będzie to szczelne w połączeniu np z głowicą tłoka G&G? Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 14, 2008 Report Share Posted December 14, 2008 kurde nie moge złożyć repliki. Włącznik mi nie chce wejśc w blache od spustu. i tam jest jakaś mała sprężynka (po co). Między włącznikiem a blachą która go ciagnie mam 1,5 mm luzu i lipa. POMOCY Quote Link to post Share on other sites
DaRaQ Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Porób fotki i wstaw tutaj. Niezbyt jestem w stanie zrozumieć słowo "włącznik" :). Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Mam jeszcze pytanko odnośnie cylindra i głowicy cylindra. Jeżeli naszła by mnie ochota na wymianę cylindra o standardowej średnicy, to który ewentualnie i czy jest jakaś głowica do niego pasująca bez dodatkowych przeróbek i czy będzie to szczelne w połączeniu np z głowicą tłoka G&G? @Jeżeli naszła by mnie ochota na wymianę cylindra o standardowej średnicy, - oryginalny cylinder w lce ma standardową średnicę, natomiast długość jego jest większa od standardowych cylindrów powszechnie stosowanych (taka jak np. psg1) @czy jest jakaś głowica do niego pasująca bez dodatkowych przeróbek i czy będzie to szczelne w połączeniu np z głowicą tłoka G&G -głowica tłoka jest identyczna z głowicą ARMY a średnice tych głowic mają standardowe średnice, więc wszystko jest zamienne. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Co do głowicy tłoka to powiem tylko tyle, że jak zakładałem kumplowi tłok G&G to musiałem poszerzyć ten otwór w tłoku, bo standardowa głowica nie chciała wejść. Zamówiłem sobie łożyska Guardera. Zdecydowałem się jednak na ślizgi, ale te guardery mają jakieś kanaliki smarujące, więc można mieć nadzieję, że nie są to takie zwykłe łożyska. Cichy, mi się wydaje, czy Ty swoją elkę poprzycierałeś:P stosowałeś rozpuszczalnik, czy jakiś drobny papier ścierny? Mógłbyś wrzucić jakieś fotki? A co do pina to ja użyłem bolca, który służy do montowania dźwigni na rozdzielaczach w polskich wózkach widłowych (np. Rak). Bolec pasuje IDEALNIE pod każdym względem (zarówno pod względem długości jak i średnicy). Trzeba go wbić młotkiem, ale za to muszka jest sztywna tak jakby była zespawana. Koszt takiego bolca to chyba 2zł. Jak znajdę na necie jakiś odnośnik to zapodam. Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 (edited) Dzięki za odp. Chciałbym jeszcze uściślić pytanie, bo może źle je wcześniej sformułowałem :) Chodzi mi o głowicę cylindra. We wcześniejszych wątkach pojawił się problem? dopasowania głowicy cylindra. Niby pasuje każda od V.6 po modyfikacji, ale... Wnioskuję, że skoro stockowy jak i zamienny cylinder (np.psg1) są takie same, to stockowa głowica cylindra będzie pasować do zamiennika? Skoro więc zamienny cylinder pasuje, to jaki i gdzie istnieje problem z zamienną głowicą cylindra? A może nie istnieje i są zamienniki pasujące bez przeróbek? Bo już mi się chyba wszystko pokićkało odnośnie głowicy cylindra... Z góry dzięki za odp. Edited December 15, 2008 by Alvaro Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 (edited) Skoro więc zamienny cylinder pasuje, to jaki i gdzie istnieje problem z zamienną głowicą cylindra? A może nie istnieje i są zamienniki pasujące bez przeróbek? Bo już mi się chyba wszystko pokićkało odnośnie głowicy cylindra... Z góry dzięki za odp. zamienny cylinder heh =] tylko z nazwy bo fizycznie to identyczny cylinder jeżeli chodzi o wymiary, ma tylko otwór zmniejszający objętość. głowica cylindra nie standardowa nie widziałem zamienników ( można przerobić bez większych problemów głowicę z gb v6 ) innej opcji nie ma. ps. a po co ci inna głowica ?=] Cichy, mi się wydaje, czy Ty swoją elkę poprzycierałeś:P stosowałeś rozpuszczalnik, czy jakiś drobny papier ścierny? Mógłbyś wrzucić jakieś fotki? @ papierek ścierny bez żadnych rozpuszczalników. =] fotki jak zrobię jakimś porządnym aparatem =P Edited December 15, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/546275120a5b0f47.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f752db63b3491fa8.html oto linki do fotosika. rzeczona spręzynka i problem włącznika Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 (edited) No właśnie o taki z nazwy zamienny cylinder mi chodziło heh, a inna głowica mi niepotrzebna-dopóki stockowa będzie się dobrze spisywać. ;-) @papierek ścierny... - a nie zacznie to cholerstwo korodować? Edited December 15, 2008 by Alvaro Quote Link to post Share on other sites
Kymp Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 (edited) Pablo ta sprezynka wchodzi wlasnie niedaleko tego bolca co pokazujesz na zdjeciu, posle Ci zaraz fote jak to wyglada Teraz juz powinienes dac se rade jak wiesz gdzie ona ma byc Edited December 15, 2008 by Kymp Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 O SHIT! wiedziałem ze coś zgubiełem. Musze zacząć szukać. moze w samochodzie w bagażniku wypadło. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 nie moge edytować więc nabijam. ZNALAZŁEM po 2H szukania.łożyska prometeusza i dobre podkładkowanie znacząco wyciszyło L85. jedyne co słychać to uderzenie głowicy tłoka o głowice cylindra. ROF też sie zwiększył.Wogóle to polecam sprawdzić gniazda łożysk bo u mnie gniazda na tłokowej były delikatnie wyrobione w porównaniu do środkowej i silnikowej Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 tak jak pisałem wcześniej te mosiężne łożyska szybko się wyrabiają polecam wymienić jak najszybciej ! Quote Link to post Share on other sites
dudzio Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Witam Panowie Mam kilka pytań może nie koniecznie dotyczącej samej l85 ale również związanych z nią. Mianowicie chodzi o łożyska. Często spotykam się ze stwierdzeniem że łożyska kulkowe powinny być używane do sprężyn m120 powyżej wyłącznie ślizgowe. Z jednej strony widzę, że wiele osób ma kulkowe nawet przy m150. Tak więc proszę o fakty jeśli któryś kolegów był by łaskaw napisać coś z doświadczenia a nie z teorii i plotek. Jak wiadomo do Army wchodzą 6 mm łożyska czy 7 mm są wytrzymalsze (chodzi o kulkowe)? Bo w zasadzie rozwiercić gerbox na 7mm to nie jest aż taki duży problem Ostatnie pytanie, które łożyska polecacie? Od razu napisze że liczy się dla mnie skuteczność i wytrzymałość a nie firma. Będę wdzięczny za każda ważną informacje. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 mam m150 łożyska 6mm kulkowe [CA] 20k kulek wystrzelonych i nie ma problemów. Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 cichyop ale mnie chodzi o gniazda łożysk(miejsce gdzie wkładamy łożysko) w gearboxie a nie same łożyska. Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted December 18, 2008 Report Share Posted December 18, 2008 Motyla Noga! Po złożeniu gerboxa na singlu mam teraz bursta, 3 strzałowe serie. Jedno pociągnięcie spustu = 3 strzały (jak już pisali chłopaki o podobnym zachowaniu elki). W ogóle to fajna rzecz, nie żebym płakał, nawet mi to odpowiada ;-) Tak na wszelki wypadek zapytam jeszcze, czy aby to nie przeszkadza mechanice/elektryce repliki? I czy ktoś doszedł skąd te serie na singlu? Quote Link to post Share on other sites
Alvaro Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) Sorry, że nabijam, ale... ...czy ktoś orientuje się czy ta BATKA dedykowana L85 Stara wejdzie do R85 Army? Cena nieodstraszająca. Edited December 20, 2008 by Alvaro Quote Link to post Share on other sites
Pablo1986 Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 panowie dzisiaj na strzalance rozwaliło mi zębatke środkową i teraz która wybrać?? http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2065 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2067 http://www.specshop.pl/product_info.php?products_id=3320 Quote Link to post Share on other sites
doktorre Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 (edited) ...czy ktoś orientuje się czy ta batka... Nie wejdzie. W STARowskich replikach nie ma przegródki w przednim uchwycie ... Sugeruję poszukać batki dedykowanej dla replik G&G na stronie SpecShopu. Edited December 21, 2008 by doktorre Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.