Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A1 [ARMY]


Recommended Posts

  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Panowie! Ja Wam szczerze odradzam wkładanie tłoków do SR25 bez wymiany zębatki tłokowej. Może i oba tłoki (SR25 i G&G L85) mają taką samą ilość zębów ale odstępy między nimi są całkiem inne.

 

Kiedyś krakmani założyli koledze tłok CA25. Powiedzieli, że pasuje idealnie. No i karabinek chodził bardzo dobrze, dopóki nie wymieniliśmy sprężyny na m120. Wtedy ciągle zacinał się w tylnim położeniu. Przy wymianie tłoka na G&G okazało się, że zęby prawie w ogóle się nie pokrywają! Cud, że zębatkom nic się nie stało, ale za to poszły styki.

 

Co do muszki to chińczycy zapomnieli wbić jeden pin, który powinien być pod lufą. Tam są dwa otwory: jeden na śrubę od front gripa a drugi (bliżej lufy) na właśnie tego pina. Jak uda Wam się coś dorobić to przód będzie sztywny jak nie wiem co:D

Link to post
Share on other sites

a ja mam taki mały problem. kupiłem w zeszłym miechu ELE po tuningu (m120,tlok i głowica G&G, jaks łożyskowana prowadnica i 9,6v KAN) założyłem teraz kulkowe promyki. Ale nie o to chodzi. od czego jest takie białe coś co niby trzyma komore i jak to założyc? wypadło mi to jakiś czas temu z body i do tej pory nie moge dojść o co z tym chodzi i czy ma to jakiś wpływ na osiągi. i jak ewentualnie moge podnieść moc eli do 450 fpsów. Z tym pinem co pisał "el polaco" to tez go nie mam

Link to post
Share on other sites

od czego jest takie białe coś co niby trzyma komore i jak to założyc? wypadło mi to jakiś czas temu z body i do tej pory nie moge dojść o co z tym chodzi i czy ma to jakiś wpływ na osiągi. i jak ewentualnie moge podnieść moc eli do 450 fpsów.

ten biały element utrzymuje sztywność repliki (górną część z dolną) zaczepia się go o lufę zewnętrzną ma ona specjalne wytłoczenia pasujące do tych białych wypustków.

bez niego replika również strzela i niema on wpływu na osiągi. podczas składania należy pamiętać o tym aby te wypustki wchodziły między lufę zewnętrzną a komorę hop-up wtedy połączyć górną z dolną częścią o zsunąć je z sobą.

 

abf4798a5d0c0e23.jpg

 

co do podnoszenia mocy repliki to chyba prosta sprawa. obowiązuje tu żelazna zasada -mocniejsza sprężyna = więcej fps

Link to post
Share on other sites

Ehh. Po co rozkładać GB na dwie części jeżeli w gnieździe maga macie zwalniacz anti reversala? W cholerę niepotrzebnej roboty ;].

 

Hehe, to akurat wyczytałem już po fakcie, jak wszystko walało się w częściach po pokoju. Przynajmniej teraz wiem jak rozkładać bebechy. Dobrze że na serwis nie wysłałem :)

 

Co do tłoka, to fakt. Zakładanie tego CA sr25 obarczone jest ryzykiem poważniejszego uszkodzenia np. zębatki tłokowej. Ze Specszopa odpisali mi, że G&G będą dostępne po nowym roku.

 

Mam jeszcze pytanko odnośnie cylindra i głowicy cylindra.

Jeżeli naszła by mnie ochota na wymianę cylindra o standardowej średnicy, to który ewentualnie i czy jest jakaś głowica do niego pasująca bez dodatkowych przeróbek i czy będzie to szczelne w połączeniu np z głowicą tłoka G&G?

Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze pytanko odnośnie cylindra i głowicy cylindra.

Jeżeli naszła by mnie ochota na wymianę cylindra o standardowej średnicy, to który ewentualnie i czy jest jakaś głowica do niego pasująca bez dodatkowych przeróbek i czy będzie to szczelne w połączeniu np z głowicą tłoka G&G?

 

@Jeżeli naszła by mnie ochota na wymianę cylindra o standardowej średnicy,

 

- oryginalny cylinder w lce ma standardową średnicę, natomiast długość jego jest większa od standardowych cylindrów powszechnie stosowanych (taka jak np. psg1)

 

@czy jest jakaś głowica do niego pasująca bez dodatkowych przeróbek i czy będzie to szczelne w połączeniu np z głowicą tłoka G&G

 

-głowica tłoka jest identyczna z głowicą ARMY a średnice tych głowic mają standardowe średnice, więc wszystko jest zamienne.

Link to post
Share on other sites

Co do głowicy tłoka to powiem tylko tyle, że jak zakładałem kumplowi tłok G&G to musiałem poszerzyć ten otwór w tłoku, bo standardowa głowica nie chciała wejść.

 

Zamówiłem sobie łożyska Guardera. Zdecydowałem się jednak na ślizgi, ale te guardery mają jakieś kanaliki smarujące, więc można mieć nadzieję, że nie są to takie zwykłe łożyska.

 

Cichy, mi się wydaje, czy Ty swoją elkę poprzycierałeś:P stosowałeś rozpuszczalnik, czy jakiś drobny papier ścierny? Mógłbyś wrzucić jakieś fotki?

 

A co do pina to ja użyłem bolca, który służy do montowania dźwigni na rozdzielaczach w polskich wózkach widłowych (np. Rak). Bolec pasuje IDEALNIE pod każdym względem (zarówno pod względem długości jak i średnicy). Trzeba go wbić młotkiem, ale za to muszka jest sztywna tak jakby była zespawana. Koszt takiego bolca to chyba 2zł. Jak znajdę na necie jakiś odnośnik to zapodam.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odp.

 

Chciałbym jeszcze uściślić pytanie, bo może źle je wcześniej sformułowałem :)

 

Chodzi mi o głowicę cylindra. We wcześniejszych wątkach pojawił się problem? dopasowania głowicy cylindra. Niby pasuje każda od V.6 po modyfikacji, ale...

 

Wnioskuję, że skoro stockowy jak i zamienny cylinder (np.psg1) są takie same, to stockowa głowica cylindra będzie pasować do zamiennika?

 

Skoro więc zamienny cylinder pasuje, to jaki i gdzie istnieje problem z zamienną głowicą cylindra? A może nie istnieje i są zamienniki pasujące bez przeróbek? Bo już mi się chyba wszystko pokićkało odnośnie głowicy cylindra...

 

Z góry dzięki za odp.

Edited by Alvaro
Link to post
Share on other sites

Skoro więc zamienny cylinder pasuje, to jaki i gdzie istnieje problem z zamienną głowicą cylindra? A może nie istnieje i są zamienniki pasujące bez przeróbek? Bo już mi się chyba wszystko pokićkało odnośnie głowicy cylindra...

 

Z góry dzięki za odp.

zamienny cylinder heh =] tylko z nazwy bo fizycznie to identyczny cylinder jeżeli chodzi o wymiary, ma tylko otwór zmniejszający objętość.

 

głowica cylindra nie standardowa nie widziałem zamienników ( można przerobić bez większych problemów głowicę z gb v6 ) innej opcji nie ma.

ps. a po co ci inna głowica ?=]

 

Cichy, mi się wydaje, czy Ty swoją elkę poprzycierałeś:P stosowałeś rozpuszczalnik, czy jakiś drobny papier ścierny? Mógłbyś wrzucić jakieś fotki?

 

@ papierek ścierny bez żadnych rozpuszczalników. =]

fotki jak zrobię jakimś porządnym aparatem =P

Edited by cichyop
Link to post
Share on other sites

nie moge edytować więc nabijam. ZNALAZŁEM po 2H szukania.łożyska prometeusza i dobre podkładkowanie znacząco wyciszyło L85. jedyne co słychać to uderzenie głowicy tłoka o głowice cylindra. ROF też sie zwiększył.Wogóle to polecam sprawdzić gniazda łożysk bo u mnie gniazda na tłokowej były delikatnie wyrobione w porównaniu do środkowej i silnikowej

Link to post
Share on other sites

Witam Panowie

Mam kilka pytań może nie koniecznie dotyczącej samej l85 ale również związanych z nią. Mianowicie chodzi o łożyska. Często spotykam się ze stwierdzeniem że łożyska kulkowe powinny być używane do sprężyn m120 powyżej wyłącznie ślizgowe.

Z jednej strony widzę, że wiele osób ma kulkowe nawet przy m150.

 

Tak więc proszę o fakty jeśli któryś kolegów był by łaskaw napisać coś z doświadczenia a nie z teorii i plotek.

 

Jak wiadomo do Army wchodzą 6 mm łożyska czy 7 mm są wytrzymalsze (chodzi o kulkowe)? Bo w zasadzie rozwiercić gerbox na 7mm to nie jest aż taki duży problem

 

Ostatnie pytanie, które łożyska polecacie? Od razu napisze że liczy się dla mnie skuteczność i wytrzymałość a nie firma. Będę wdzięczny za każda ważną informacje.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Motyla Noga! Po złożeniu gerboxa na singlu mam teraz bursta, 3 strzałowe serie. Jedno pociągnięcie spustu = 3 strzały (jak już pisali chłopaki o podobnym zachowaniu elki).

W ogóle to fajna rzecz, nie żebym płakał, nawet mi to odpowiada ;-)

 

Tak na wszelki wypadek zapytam jeszcze, czy aby to nie przeszkadza mechanice/elektryce repliki? I czy ktoś doszedł skąd te serie na singlu?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...