Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Jakiś trik na laserek od ruskich?


Recommended Posts

Wiem, że wielu z was uważa laserki za dość głupią i niepotrzebną zabawkę, ale ja jestem jeszcze totalnie początkującym, poza tym chcę zobaczyć jak to działa, troszkę się pobawić, potrenować i wogóle, wiecie. Z racji że Polska biedna kraj, jestem właścielem skromnego Hardballa II (broń nie najlepsza ale działa i robi ogólnie dobre wrażenie), a laserki w zasadzie najlepsze są właśnie do shotgunów (oczywiście gdybym miał inną broń to bym się nad tym nawet nie zastanawiał tylko kolimator i wio...) Wracając do problemu:

 

Zaopatrzyłem się w ruski laserek z bazaru za 10zł i próbuję wymyślić sposób przymocowania, ale pod tym względem nigdy zbyt kreatywny nie byłem, więc zdaję się na wasze doświadczenia. Nie chcę stosować brzydkiej taśmy klejącej, myślę raczej nad jakimś uchwytem. Jak rozwiązać ten problem. Jeśli było na forum to sory, szukałem i nie znalazłem...

Link to post
Share on other sites

Oj było było i to nie raz. Lecz wracjając do laserka to jeśli taśma ci się nie podoba zawsze możesz zamontować laser za pomocą jakiejś obejmy, opaski hydraulicznej lub też użyć takich plastikowych tegesów (zapomniałem jak to się nazywa :) ) co się nimi kable często łączy aby się nie plątały :)

Link to post
Share on other sites

hmm, a czy takie wskazniki laserowe po 10 zl nie sa czasem szkodliwe dla oczu?? z tego co wiem jak tak komus poswiecisz mozesz mu zniszczyc siatkowke w oku, takie wynalazki sluza raczej do wskazywania czegos na mapie czy cos, z drugiej strony nie mam pojecia czym sie rozni taki profesjonalny wskaznik laserowy i czy on tez czasem nie jest szkodliwy dla oczu :|

Link to post
Share on other sites
... a laserki w zasadzie najlepsze są właśnie do shotgunów (oczywiście gdybym miał inną broń to bym się nad tym nawet nie zastanawiał tylko kolimator i wio...) ...