Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Prawdopodobnie felerna batka. Sprawdź na innej. Jeśli będzie działo, to znaczy, że wina baterii. Krakamni twierdzą, że niektóre egzemplarze P&J II generacji mają właśnie akumulatory do dupy i wymieniają jeśli komuś taki egzemplarz się trafił. Napisz do nich maila.

Edited by ATISHOO
Link to post
Share on other sites

Mój 16a3 po wyładowaniu pól hi-capa kulkami Gold Fire i sformatowanej baterii .Zaciął sie :cry: ,wygląda na to że silnik pracuje a (przepraszam ale nie wiem jak to sie nazywa) biały element wyzej szyjki pobierania kulek nierusza sie mimo pociągania za spust tzn.zamyka od gory szyjke.Da sie to jakoś zrobić bez rozkręcania go?Czy mam wysyłać do krakmana?Dodam jeszcze że bateria także sie grzeje moze to przez nia.Proszę o odpowiedż. :poddanie:

Link to post
Share on other sites

Raczej nie. Jeśli dysza się nie rusza (to "białe coś" jak to nazwałeś) to znaczy, że sprężyna nie jest naciągana, czyli prawdopodobnie problem leży w zębatkach. Spróbuj wyregulować silnik (docisnąć go bardziej do zębatek). Jeśli to nie pomoże, to wysyłaj do Krakmana.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mam identyczne problemy !

Zakupiłem sobie 4 dni temu M16A3 P&J

bateria po kilku strzałach jest bardzooo ciepła ... i postrzelałem sobie kilka razy i teraz wogóle nie chce strzelać(jest taki dziwny dzwięk jak naciskam spust i nawet od tego bateria sie grzeje) więc proszę niech ktoś mi powie dokładnie co mam zrobić z tym fantem. Nie rozkręce guna bo sie na tym nieznam za bardzo i boje sie ze gwarancje strace albo narobie większych szkód niż są dotychczas. Czyli co musze odsyłac do Krakmana ?

Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem jak Ty. Problem leży w baterii. Wiem, że to może zabrzmieć dziwnie, ale po wystrzeleniu paru kulek coś się zacięło dziwny dźwięk przy naciskaniu spustu... zadzwoniłem do kolegi który zajmuję się naprawą aegów i powiedział żebym naładował baterie i zobaczył, czy ten problem będzie nadal występował. Naładowałem i wszystko wróciło do normy. Zrób tak samo jak to opisałem powyżej.

 

Po pierwsze bateria stockowa nadaję się tylko do wyrzucenia

Po drugie najlepiej zakupić nową baterie KAN lub INTELLECT. Posiadam KANA i naprawdę jest to bateria godna polecenia.

 

Tyle na ten temat mam nadzieję, że Ci to w jakiś sposób pomoże ;-)

 

 

PeTer

Edited by PeTer_Legnica
Link to post
Share on other sites

musisz całego ponieważ to oni mają ocenić o co biega, ponieważ mogą także uznać że robisz ich w .... wysyłając samą baterie. Pamiętajcie zawsze wysyła się całą replikę, wraz z magazynkiem stockowym i resztą dupereli jak ładowarka.

Link to post
Share on other sites

Załóżmy, że bateria jest skopana... to oni mi znowu przyślą tą dupną stockową ? jak ona sie tak spuje często to czemu oni ją ludziom wysyłają :cry:

w związku z tym mam jedno pytanie:

Czy krakman zgodziłby sie na takie coś: ja im odsyłam m16 a oni mi przysyłają jakiś inny model co sobie wybiorę? (oczywiście nie droższy od m16) Myślicie ze poszli by na taki układ? bo nie chce mieć więcej problemów z tą baterią ...

Edited by Kragnar
Link to post
Share on other sites
Guest Miles_ACE

Czy krakman zgodziłby sie na takie coś: ja im odsyłam m16 a oni mi przysyłają jakiś inny model co sobie wybiorę? (oczywiście nie droższy od m16) Myślicie ze poszli by na taki układ? bo nie chce mieć więcej problemów z tą baterią ...

 

Nie.

Link to post
Share on other sites

po pierwsze zrozumcie sprzedawcę, on nie zawsze wie że coś jest skopane, jeśli to jest dobry sklep to jeśli widzi usterkę to ją eliminuje, albo ją ukrywa (w przypadku nierzetelnego sklepu). Jeśli bateria jest stuknięta to wysyła się wszystko, mówi się o co chodzi, a oni naprawiają/wymieniają. Pamiętajcie że większość egzemplarzy jest foliowana i jeśli sklep zamawia powiedzmy 500 sztuk jednego modelu a zamówił powiedzmy jeszcze 10 innych modeli też po 500 sztuk to jak ma to sprawdzić?? Zazwyczaj przed wysyłką sprawdza się czy strzela dobrze na tych rzeczach i nic więcej, ale też rzadko. Pamiętajcie nie obwiniajcie sklepów za niedociągnięcia modeli tylko producentów.

 

Wracając do baterii. Mogą ci także nie uznać gwarancji w wyniku złego użytkowania baterii mam tu namyśli "przeładowanie" baterii, ale to się rzadko zdarza ponieważ każdy raczej dba na początku o swoją replikę.

Link to post
Share on other sites

Wyglada na to ze wiekszosc eMek od Krakmana ma ten sam problem. Moj brat zakupil u nich PJ4 A1 II Generacji [P&J] i tez pojawia sie dziwny dzwiek, replika raz strzela kulkami, raz na pusto mimo pelnego capa (podkreconego oczywiscie), czasami pojawia sie tylko odglos "zakrecenia" silnika i nic sie nie dzieje, bateria grzeje sie jak glupia, w trybie semi najczesciej silnik tylko zaczyna trybic i nic sie nie dzieje. Z poczatku myslal ze to wina bezpiecznika (pekla szybka go otaczajaca) ale po przeczytaniu powyzszch skarg doszedlem do wniosku ze to jednak batka.

Link to post
Share on other sites

No ja takze mialem takie same problemy jak Wy ,po kilku strzalach nie chcial strzelac wogle , grzał sie , a w srodku bylo slychac jakies zgrzyty. wzialem zlapalem za raczke , odkrecilem pokrywe , wyjalem do polowy GB, wlozylem go do srodka , przycisnalem, zakrecilem pokrywe . i nie strzelało. ładowałem baterie 4 h i zaczeło strzlelac.

 

Widocznie te P&J II generacji juz tak maja i tyle

Link to post
Share on other sites

Ok to postanowiłem kupić sobie tą : Akumulator NiMH 9,6V 1400mAh typ Mini [intellect]

czy to dobry wybór ? do mojego M16A3 p&j II gen ?

 

i mam jeszcze jeden problem ... a mianowicie chodzi o ładowanie:

bo z tym jest taka sprawa ze ten stary akumulator co miałem w instrukcji pisało żebym go ładował 10h ...a z tego wzoru na ładowanie akumulatora wyszło mi ze powinienem ładować 6h ... ale to chodzi o tamtą stockową ....

 

to prosiłbym żeby mi ktoś powiedział dokładnie ile mam ładować tą nową jak dostane baterie ma ona jak wyżej napisałem 9,6V 1400mAh

a ładowarkę mam output: 9,6V ---250mA

 

(Sorry za takie jak sie komuś może wydawać banalne pytania ale jestem nowy w tej branży i byłbym wdzięczny jakby ktoś poświęcił mi chwile czasu na pomoc)

 

z góry dzięki ;)

Link to post
Share on other sites

podziel sobie 1400:250 i wyjdzie Ci czas przez jaki mniej wiecej powinienes ladowac baterie, ja bym proponowal dokupic jakas dobra modelarska ladowarke ktora po naladowaniu aku. przestaje ladowac i przepychac pakiet tylko utrzymuje go stalym pradem nie niszczac go :]

 

przepraszam za brak polskich znakow i ew. bledy.

Link to post
Share on other sites

Miałem taki sam problem z Emką i popytałem z ludzmi z jednego teamu powiedzieli ze to wina bateri. Wiec nie zastanawiałem się długo kupiłem 1400 Intelecta i chodzi wszytko. Bateria trzymac 6 razy dłuzej (albo wiecej) i karabin strzela dwa razy szybciej

WIEC RADZE ODRAZU KUPIC NOWA BATKE :)

Link to post
Share on other sites

Znów mam problem z moją repliką...Poprzednim razem wystarczyło podpiąć inną baterię a potem doładować starą i wszystko hulało jak należy,ostatnim razem naładowałem baterie 10 g(seryjną) podłączyłem i nie strzelał.Kupiłem inną 8.4v i strzelał jak talala.

 

Wczoraj chciałem porównać do kolegi Ak-47 tactical (cymy) i mój m16 sie zaciął myślałem że batka sie wyładowała ale podłączyłem do cymki (tą 8,4v) i strzelała i co dziwne na tej niby zepsutej seryjnej także pięknie strzelał...Włożyłem baterie cymowską tą large 8.4 (naładowaną)i mój P-jot nie strzelał.wyjęłem bezpiecznik(drucik siedzi twardo)i włożyłem spowrotem i nic to nie dało.

 

Zadzwoniłem do krakmana i powiedział żeby odkręcić chwyt pistoletowy i sprawdzić styki..nie chce sie do tego zabierać bo to mój pierwszy elektryk i nie chce nic popsuć.

 

macie jakiś inne pomysły co do tej awarii tzn co jeszcze sprawdzić ale bez rozkrencania

czy słać do krakmana...Błagam pomóżcie :cry:

Link to post
Share on other sites

Ja mam problem z trochę "innej beczki" mianowicie: zaczęła się luzować szyna RIS na body wraz z rączką transport. W końcu ta śrubka pod rączką pękła, gun się rozleciał itp :evil: Wysłałem do Krakmana, mieli wstawić lepszą śrubę - nie wstawili :evil: po kilku chwytach za rączke wszystko się telepie :evil:

Niby śrubka ma jeszcze "miejsce" na dokręcenie, ale boje się przekręcić to ustrojstwo :???:

Czy nałożenie trochę lakieru do paznokci coś pomoże, czy po prostu to plastik body tak pracuje, że nie da się tego zniwelować?

pzdr

Link to post
Share on other sites

Ja mam pytanie też dotyczące M4A1, ale z trochę innej beczki: Ten... zaczep(?), ucho(?) na zawieszenie taktyczne pod muszką jest po lewej stronie, przez co dla mnie (jestem leworęczny) jest to trochę mniej wygodne, kiedy mam tam zaczepione zawieszenie taktyczne. Czy da się w łatwy i bez ryzyka, że coś zepsuję/urwę sposób przełożyć ten zaczep na drugą stronę lub na środek (jak to jest w M16A3)?

 

Chodzi o ten "zaczep":

b694a71c4b9c6ceb.jpg

Edited by Gisher
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...