matiss Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Jak w temacie proszę o pomoc Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Ugaś. Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Tylko nie wodą. Najlepiej CO2 lub piaskiem. Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 CO2 też nie. Gaśnice śniegowe nie nadają się do gaszenia urządzeń pod napięciem. Piasek albo gaśnica proszkowa... nie pamiętam jak z halonową ;) Quote Link to post Share on other sites
Guest Miles_ACE Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 (edited) Jak to nie nadają? Na mojej gaśnicy samochodowej CO2 pisze, że urządzenia elektryczne pod napięciem <1000V gasić z odległości 1m, czyli można. 8) A może chodziło mu o palenie w gardle? Edited July 9, 2007 by Miles_ACE Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 A racja, my bad. Quote Link to post Share on other sites
matiss Posted July 9, 2007 Author Report Share Posted July 9, 2007 No ale powiedzcie co jest przyczyną i jak naprawić proszę Quote Link to post Share on other sites
Foka Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Jakie pytanie takie odpowiedzi. Co się zaczęło palić, gdzie, jakie są skutki, w którym momencie sie zaczęło. Myśl, później pisz. Quote Link to post Share on other sites
matiss Posted July 9, 2007 Author Report Share Posted July 9, 2007 Zaczeła się palić bateria, skutki są takie że cała się dymiła (bateria) stało się to po minucie od podłączenia do prądu. Pierwszy raz tak mi się stało proszę pomóźcie. Quote Link to post Share on other sites
Joo Lance Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Felerna bateria, oddaj na gwarancje Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 OK... a co było źródłem zasilania? bo "prąd" to zbyt ogólne pojęcie ;) Quote Link to post Share on other sites
Fearie Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 Może się ładowarka skopała. Oo. Wyślij batke na gwarancje. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Albo źle spolaryzowane/y wtyk/i. Quote Link to post Share on other sites
MAJKI Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Zwarcie było i tyle. Na kablach (uszkodzona izolacja lub zetknięcie konektorów we wtyczce, bo były za słabo zamocowane) lub na ogniwach (mało prawdopodobne, ale...). Bateria nowa była? Czy starsza? Kupiona gotowa czy robiona ręcznie przez kolegę-inżyniera-amatora? Rada: kup sobie po prostu nową baterię i uważaj na jej obsługę. Nie ukręć kabli, sprawdź jakość wtyczek zarówno w baterii jak i ładowarce. Quote Link to post Share on other sites
Rambo93 Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Może podłączył pod 230V? ;-) Quote Link to post Share on other sites
sgt.Chaos Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Rada: kup sobie po prostu nową baterię i uważaj na jej obsługę. No, przez ten rok pewnie zdążył sobie kupić ;-) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Albo i nie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.