Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z silnikiem SRC !


Recommended Posts

Witam!

Mam SR4 firmy SRC (właściwie z SRC niewiele już tam zostało :lol: ) i mam problem z silnikiem. Otóż majstrowałem sobie przy gunie (wymieniałem body na metalowe). Składałem go już do kupy i po włożeniu silnika oraz przykręceniu tej zaślepki ze śrubką regulacyjną położenia silnika w rękojeści, karabin strzelał bez zarzutu. Wywaliłem z niego jakieś 400-500 kulek. I nagle nastąpił dziwny odgłos - zgrzyt na zębach. Zaznaczam, że niczego nie zmieniałem w ustawieniu silnika. Silnik pracował, ale nie działał gearbox. Postanowiłem wkręcić trochę śrubkę regulującą położenie silnika. I karabin zaczął znowu strzelać. Po chwili znów nastąpił zgrzyt na zębach. Kolejny raz wkręciłem śrubkę regulacyjną do samego końca i znowu zgrzyt na zębach.

Co mogło się stać? Czy mogła zużyć się zębatka przy silniku? Wcześniej miałem batkę 8,4 V, a teraz jest mocniejsza - może to ma znaczenie na szybsze zużycie się zębatki przy silniku? Dodatkowo w środku rękojeści po wyciągnięciu silnika zauważyłem duże ilości pyłu grafitu (chyba ze szczotek), ale same szczotki w silniku są jescze OK.

PS. Mam w środku gearbox CA, który pracował wcześniej bez zarzutu przez jakieś 3000 kulek(zębatki stockowe XYZ, sprężyna M100 CA), batkę 9,6 V 2200mAh, okablowanie silikonowe CA, silnik jest SRC, preclufa JBU, metalowa komora HopUp, metal body SRC.

 

Jak ktoś ma jakieś sugestie będę wdzięczny.

Pozdrawiam!

Jenot

Link to post
Share on other sites

Możliwe przyczyny

1. Nie dokręcony silnik.

2. Może zgubiłeś podkładkę pod śrubę regulacyjną silnika i pracujący silnik wykręca śrubę.

3. Zmielone zębatki.

 

Silnik jest dokręcony, podkładka jest na miejscu. Pewnie zębatki się rozpadły. Pytanie tylko, które: czy silnikowa, czy ta pierwsza w gearboxie. No cóż, muszę rozebrać kolejny raz i sprawdzić.

Dzięki za pomoc.

Link to post
Share on other sites

Jenot - Wyciągnij silnik i zobacz czy ta na silniku jest cała - takie trudne? :D

 

 

Trudne to nie jest - tylko trzeba na to mieć jeszcze czas :lol: Ale udało mi się go wczoraj wyciągnąć. Zębatka osi silnika ma lekko starte zęby. Zębatka silnikowa w gearboxie wygląda na dobrą. Więc chyba to zębatka osi silnika ma winę wina leży po stronie zębatki silnika.

Edited by Foka
Link to post
Share on other sites

Trudne to nie jest - tylko trzeba na to mieć jeszcze czas :lol: Ale udało mi się go wczoraj wyciągnąć. Zębatka osi silnika ma lekko starte zęby. Zębatka silnikowa w gearboxie wygląda na dobrą. Więc chyba to zębatka osi silnika ma winę wina leży po stronie zębatki silnika.

 

Dzięki Foka za poprawkę. Jestem dzisiaj jakiś rozkojarzony :lol: Pozdro!!!!

 

Jak masz możliwość to zrób zdjęcie tej zębatki.

 

Postaram się zrobić zdjęcie i wrzucić link.

Pozdrawiam!

Edited by jenot
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

ja mam pytanko odnoscnie tego teamtu poluzowała mi sie srubka w silniku mp5 wella i strzeliłem teraz jak dokrecam gb to jest takie mielenie ale silnik nie porusza zebatki silnikowej , czy moge wymienic to zebatke osiową na silniku czy musze kupic odrazu cały silnik nowy?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...