Find results in...

MK12 SPR Full Metal - BOYI

• Replies 459
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

a jakiej firmy ten spring?

Ja niewiem juz co zamontować m170 za bardzo obciąza części, między m160 a m140 jest tylko 10 m róznicy. A chcę mięć przyzwoitą parasnajperkę jaki to w ogole powinien byc zasięg ?? teraz zastanawiam sie nad zestawem elementa pod m150 i zamontowac wlasnie m140-m150

Guarder oczywiście.

Ja mam w tym momencie zasięg skuteczny na jakieś 55 metrów, także bez rewelacji, zresztą zrobię downgrade prawdopodobnie do m120.

Jeżeli tylko komora dobrze Ci pracuje i masz ładny tor lotu to możesz próbować włożyć m150 a potem sprawdzić jaką prędkość to daje. Trudno podać ile dana sprężyna da zasięgu, indywidualna sprawa.

Moim zdaniem, żeby był sens w ogóle używać lunety replika powinna trafiać z 40 metrów w puszkę po coli, za pierwszym strzałem. Analogicznie, na 50 metrach w cel wielkości głowy i tak dalej. W korpus z ponad 60 metrów.

• 4 weeks later...

Witam

Kupiłem konwersje do mk12, zamontowałem ja w mojej emce i mam takie pytanko jak rozwiązać problem pływającej lufy??

Druga sprawa to gdzie zaczepiać pas nośny? Bo raczej nie na lufe bo już by całkiem padła...

PS Jeszcze jedno gdzie powinien byc ten pin zaznaczony na zdjęciu?

http://img224.imageshack.us/my.php?image=11521900968dz0.jpg

Pozdrawiam

:wink:

Co to jest free float barrel?

This means that other than the receiver, the barrel does not touch any part of the weapon. This helps with accuracy by taking stress off of the barrel and keeping the natural harmonics of it free. Whenever a round is fired, the barrel of a weapon warps slightly causing it to vibrate all down the length of the barrel. If something like a bipod or sling is attached directly to the barrel versus on a free float rail, then it can interfere with this and throw off accuracy ever so slightly.

To the average shooter, this will not make much of a difference, but to a precision marksman, it can make all the difference in the world.

Edited by michalll